Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Wednesday, August 13, 2008

Kalau demam, tak payah jumpa doctor lah.

Sejak Mr. Fiance ku kembali bekerja, aku pon berasa sangat bosan. Sebab kami pon tidak lagi 'dating' dekat ym sampai pagi. Aku sign in ym, beliau tiada. Aku pon berasa bosan iaitu secara sangat bosan. Itulah. Siapa suruh bekerja? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Berhenti kerjalah jom. Ehehe. Marilah kita menganggur bersama-sama. La la la la la.

Masa konvo semalam, aku pon menjadi aku. Iaitu men-diva di dalam gambar. Matahari menjadi saksi. Peluh pon peluhlah. Kepala pecah pon, pecahlah. Asalkan dapat bergambar. Disebabkan terlalu banyak bergambar, maka perlulah dikongsikan bersama rakan taulan dan pensyarah.

Puan Akmal said, "You guys ni amek-amek gambar tak penah pon send kat I,"
Aku pon bertanya soalan, "Nak send macam mana? Email?," Wah. Bijakkah soalan neh?
Puan Akmal replied, "Ala, you letak je kat blog nanti I amek,"


Waaaaaaaaaaaaaa. Puan Akmal masuk blog kah? Okey. Oleh yang demikian, esok aku update tentang konvokesyen berserta gambarajah yang separa diva dan juga separa masak tersebut. Err. Tapi pada entry tersebut, aku akan menulis secara sopan dan berhemah. Didedikasikan kepada para pensyarah terchenta. Jangan terkesimalah okey kalau membaca entry konvokesyen yang akan berciri budi pekerti kelak. Bukan sebab aku berlagak membuat ayat diplomatik sempena bergelar penganggur berdegree, tapi demi mendedikasikan ayat-ayat untuk bacaan umum. HAHAHAHA.


Aku semacam berhajat sikit nak meng-entry tentang konvo. Tapi Mr Fiance telah membuat panggilan telefon dan kami pon telah berbual secara sangat lama. Maka, tak menjadilah hasrat tersebut. Aku tundalah untuk esok hari. err. Tunggulah. Bukan susah pon menunggu. Aku pon sudah mahu tiduran.


Esok nak keluar hooray!
Wa. Bukankah demam?
Err. Sudah sihat ma.

Cuma suara belum cantik lagik. Tapi bukankah berjalan dengan kaki? Suara tidak menjejaskan pergerakanlah bukan? Kenapa harus risau? Biar suara buruk. Tapi kaki gagah. Bagus, esok kita berjalan-jalan. Yeay, bridal boutique! HAHAHAHHAHA.

I can't wait to sleep supaya aku akan bangun tidur in the morning. Waiting for Mr. Fiance habiskan kerjaan. Tunggu Ma. Dan kemudian, jalan-jalan! Yibbah. Err. Esok aku tak demam. HAHA. See. Tak payah jumpa doctor pon. Aku recover dengan sendirinya. err. Doctor. Eleh, aku boleh sihat dengan kegagahan diri sendiri. HAHAHAH. Siapa kata, demam kena jumpa doctor? Siapa kata? Siapa? Anda salah. HAHAHAHAH.
 

22 Congteng-conteng:

Blogger :: Wiween :: conteng...
haik..suda sihat yek. hehe.selamat berjalan ke bridal boutique! Carik brg2 perkahwinan yg comei2 tau.;)
1:02 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
kak ween - hehehe. jalan jek. survey jek. chika kan suka berjalan-jalan :P
1:16 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
isk2..igt td psl konvo..tidak mengapa..
tertunda ya perjalananmu..
jalan baik2 esok..seb ade fiance ngan ma jaga..ngeh2..
aku mcm separa sedar..tp dah sedar nih..mcm bodoh sms ko pg2 semalam..
1:23 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
sms? sms... aik? ada eh? aik? aku cam mabok la pulak. aku tak berapa nak okey ni sebenarnya kepala aku mabok. haha
1:32 AM  
Blogger A t i Q a h conteng...
ok ok. sila cepat2 bershopping. lepas tu, balik, update yeh. mwahahaha.
2:25 AM  
Blogger alifmimyanun conteng...
demam membuatkan awak menjadi sedikit tidak betul..
saye rase lah...
3:05 AM  
Blogger Masy conteng...
klu demam ada mood nk ronggeng, ape salahnye. bertukar menjadi ketam ronggeng. yg meronggeng ke bridal boutique. fuh apsal bunyiknye cambest ni??? hahahahah *gelak tanpa motif*
8:18 AM  
Blogger azie conteng...
ahaha!

bridal boutique..
ni harus pagi sampai mlm baru sudah ni,hihihi

selamat bershopping!
(ni pun nak wish.ntah papelah aku ni)
10:03 AM  
Blogger Cinoi Lavigne conteng...
waa...kamu sudah ber konvokasi...saya tidak sabar...tunggu turn saya...selamat berjuang penganggur berdegree...saya akan join club kamu tidak lama lagi...
10:39 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
atiqah - okey. update sewaktu lapang nanti. hehe.

alifmimyanun - anda salah. saya sangat betul. dan sentiasa betul.

kak masy - ketam ronggeng tu apa? ekekeke. ye. best. jomlah join the club. wahaha.

azie - salah tu. pergi petang.balik petang. hahaha :P ye. selamat selamat. semuanya selamat. hehe

cinoi - bila u konvo beb? huyeay. err.. lepas ni nak tinggalkan opis dan boss yang gila sporting tu ke? haha. anda nampak gembira dgn kerja anda di opis. hehe. welcome to the club! :P
11:02 AM  
Blogger Totin Jamain conteng...
nanti klau aku dah jadi doctor
ko jumpa aku tauuu kalau ko demam!
hahaa
2:38 PM  
Blogger ۩۞۩ FaHReeN ۩۞۩ conteng...
ooo kalo jmpe cik abg musti x jd demam ek.. ilang sume sakit2 yek.. hehhe

hav fun.. huu!!
3:12 PM  
Blogger Tok Rimau conteng...
Kalau awek ajak gi jalan-jalan cari butik, aku yang demam.
3:46 PM  
Blogger meen conteng...
k meen pun kata kalau demam tak yah jumpa doc..boleh je baik sendirik hihi * kata2 org yg mmg takut jumpa doc*

selamat ber-bridal boutique esok chika
5:46 PM  
Blogger Zulhatfi Aziz conteng...
selamat ke boutique... jgn lupe makan malam.. aduss
8:15 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
chika.. sampaikan salam buat mr fience kamu.. tak sabar nak tgu kemunculan dia dalam blog nie.. hehehe....

go..go.. chika.. p serbu semua butik yg ada.. :d
9:14 PM  
Blogger Nashrex conteng...
sjak dah ada mr fiance... x abis2 citer.. sronok tul aku tgk..

ble laaa masaku tiba ni.. huhuk
10:07 PM  
Blogger Yana Ismail conteng...
Dear,
Mr. Fiancee kan Dr. hati kamu:)

Lelaki kena kerja,hehe.
6:33 AM  
Blogger astika conteng...
This comment has been removed by the author.
10:43 AM  
Blogger Cinoi Lavigne conteng...
i konvo this 25th..hmm..saya sudah pon tinggalkan bos yg sporting tu...sudah 2 3 hari..hahaa...kini saya menjadi ahli kelab kamooo....
10:44 AM  
Blogger Izzatul Azma conteng...
wuwuwuwwuww
blog anda glemeer smpi lect pon bace????? *ternganga

gulp!
tutup mulut balik, takot lalat masuk ;p
12:01 PM  
Blogger IamYonna conteng...
mane gambar konvo,chika? :(
1:21 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."