Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Monday, August 11, 2008

kegagahan kaki yang gagah

Ku berjalan sepanjang petang bawa ke malam.
Men-driving separa flying.
Kuala Lumpur sangat sarat.
Makin buruk aku tengok.


Dah macam sajak rangkap di atas tu aku tengok. Bagus la tu. Dah bersajak di dalam blog. HAHA. Tadi petang berjalan sebanyak tiga orang. Orang pertama ialah aku. Orang kedua ialah Aizar. Orang ketiga ialah Ijat.


Membeli-belah. Again? Ye lah again. Kalau disuruh buat secara rutin harian yang patuh pon aku sanggop. Shopping dow. Siapakah tidak sanggop? HAHA.


Aku nak tiduran. Esok berkonvo. Huyeay!
Esok ingat! Mulai esok, aku degree holder tahu. In architecture. Engkau tak boleh pandang aku sebelah mata lagi. Pandang aku secara dua belah mata okey. Kalau engkau ada mata yang lebih, pandanglah aku dengan kesemua mata yang engkau ada. Sebab mulai esok, aku akan menaik tarafkan status aku secara sendiri. Iaitu dari penganggur berhias, menjadi penganggur berhias berdegree. Wo. Perfect sudah status aku. Seronok. Berguling-berguling-berguling.


Esok melaram.
Seronok.


Esok jumpa Mr.Fiance.
Seronok seronok.


Esok jumpa bakal MIL.
Wo wo wo.


Esok saya pakai jubah buruk bertauliah itu.
Ma pakai pakaian wanita melayu. Err. Tanpa jeans kebanggaannya.
Kesian mak saya tak boleh pakai jeans esok.
Abah pakai baju yang dibeli secara gagah oleh kami sepanjang hari ini.
Semalam belikan beliau baju. Beliau tak suka.
Harini kami mencarikkan yang lain. Beliau suka.


Okey.
Chika, pergi tidur!
 

14 Congteng-conteng:

Anonymous Anonymous conteng...
Abah suka??Baguih naa..tak sia2 kaki melangkah..Tepok2 untuk anda dan Ijat..aku hanya pemerhati..hehe

Kem salam ma yang bermuka lawa..sure ma comel esok..

Selamat BERKONVO..waa,ade title dah..takpe,aku kejar ko dr blakang!
Selamat bertemu MIL ngan Mr.Fiance..

p/s:muka ibu da pink2 neh..comel lak aku nengok!
1:23 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
hmm..Selamat Berkonvo! pesanan dari aku "berhati² menyusun langkah ketika ambil degree tu!".

ps: malam nie mesti ko tidur sambil tersenyum kan? kan? hehe...
1:32 AM  
Blogger :: Wiween :: conteng...
selamat berkonvo adik!! ready tuk dpt berjambak2 bunge! heheheh ;)
7:33 AM  
Blogger Mastakilla conteng...
selamat ber-konvo..
selamat menjadi penganggur berhias berdegree..
selamat..
selamat..
selamat bertemu MIL & Mr. Fiance..
selamat bergambar secara total..
hahaha

selamat semuanya!!
8:15 AM  
Blogger azie conteng...
selamat berkonvo miss penggangur berhias berdegree:)
8:54 AM  
Blogger Yana Ismail conteng...
huhu,selamat berkonvo:)pegang bunga byk2:)

Mesti melaram sakan ni:)
9:37 AM  
Blogger A t i Q a h conteng...
Amek gmbr byk2 juga hokey. =D
10:11 AM  
Blogger ajathajar conteng...
congratulations!
selamat berkonvo =)
10:28 AM  
Blogger Zulhatfi Aziz conteng...
selamat berkonvo cik chika...!!
10:30 AM  
Blogger GadiS HebaT conteng...
slamat memegang skrol degree cik penganggur berhias berdegree~!
hahaha~
jgn xcited sgt smpai tsalah melangkah ke pentas nnt. kang tak pasal2 ade tittle tambahan yang baru plak. :p
2:35 PM  
Blogger Dieyla conteng...
waaaa...
jelesnye.
i nak konvo gak!!

tapi lambat agi.
urgh.
tension!
upm sengal!
heh~

ececece~
penganggur berhias berdgree.
cayalah!!
=P
2:51 PM  
Blogger meen conteng...
disebabkan kakak rabun..jadi kakak akan memandang cik tunangan org yg menganggur berhias berdegree ni dengan 4 mata hihi..

selamat berkonvo chika. Congrats! N selamat bertemu mr.fiance dan bakal MIL
4:54 PM  
Blogger IamYonna conteng...
yeay!!chika dah graduate~
congrats dear
1:19 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
tq everybody!
3:01 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."