Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Wednesday, August 06, 2008

Rumah Puaka

Watching Alicia Keys' Teenage Affair.
I admire the dress she wore.
And I admire her curve.
Oh. The Curve.

One - Aku totally tidak sihat. Mood swing. Sampai dah fasa meradang secara random. Haikal suruh tukar from SMV to HBO pon aku boleh melenting. Merajuk tak sudah. Naik bilik, tidur. Zone hibernasi. Siapa kacau, kena telan.

Two - Konvokesyen. Esok rehearsal pukul 8.30 pagi. Tengah-tengah mood swing neh? Nasib lah esok kalau ada yang kena telan dengan aku. Mintak halal je lah. HAHA. Tengah meng-garang neh. Apakah nak dipakai esok?

Three - Satellite Navigation. Mr Fiance kasi pakai SN beliau. Abeslah. Tiba-tiba kaki kiri dan kanan terpanjang kang. Blame me not. HAHA. Hmm. Boleh berjalan lebih jauh dan melompat lebih tinggi. Chika dah ada direction. Yibbah! C'mon babe, where to go! Aduhai, excited sudah. Malam semalam sudah test power alat tersebut. Bagus. Sangat bagus. Maknanya aku bolehlah mengatur program cuti dari satu mall, ke mall yang lainnya. Selepas membaca statement berciri excited ini, pasti Mr Fiance pon berasa sangat menyesal membagi gadget tersebut kepaada aku. HAHA. Kang tersampai Sabah kang.

Kejaplah. Aku macam nak baring kejaplah. Kasi penghormatan kepada tubuh yang sakit.





Wo. Good morning!
Gila ar. Semalam aku kata aku nak baring kejaplah bukan? HAHA. Aku terus tertidur sampai ke pagi yang indah ini. HAHA. Seingat aku, sedang aku menconteng arang di blog, aku pon berhenti seketika kerna berasa tidak sihat. Baring. Kemudian, Mr. Fiance call. Cakap cakap secara sikit, dan kemudiannya tanpa disedari aku pon sudah ke alam yang aneh. HAHAHAH. Oleh itu, aku pon menyambung entry yang tidak seberapa ini di waktu pagi.

Err. Aku bukan mahu menyambung lagi panjang. Tapi mahu meletakkan NOKHTAH lah. Err. Ye lah. NOKHTAH. Habis. Err. Nak pergi UKM lah. Ada rehearsal pagi ni. Nak mendriving. Oh malas. Aik? Bukan sudah nokhtah ka tadi? Marilah kita nokhtahkan sekali lagi. NOKHTAH.
 

7 Congteng-conteng:

Blogger Masy conteng...
nokhtah? bukan NOKTAHkah?
8:10 AM  
Blogger Mastakilla conteng...
haik..!!
buleh menyambung entry bila bangun tido..

kalau tidak sihat..
pergi berjumpa doktor okeh..
anda sangat suka berjumpa doktor..
bukankah?

jeng..jeng..jeng....
9:03 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
huhuhu..
bagoslah ade SN..
tidak perlu takot utk bersesat bagai!!
hohoho,aku pon teruja..
baik2 mendrive ke UKM tau..sakit2 pon terpakse redah tuh..
sehat cepat!!
1:54 PM  
Blogger Izzatul Azma conteng...
chika, selamat ber'rehearsal' :D
5:03 PM  
Blogger :: Wiween :: conteng...
adik! ape mcm rehearsal ? ;) excited x nak konvo? nanti mesti dpt byk bunge.pastu pos laa sejambak dua kat kak ween okeh!
egegeggege ;p

anyway, Tahniah chika! ;) Moga 12 Ogos membawa lebih byk happiness buat Chika.:)
7:37 PM  
Blogger a[l2]isa shi[l2]ahata conteng...
nokhtah?
noktah larh ;p
9:24 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
YE, NOKTAH!
9:54 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."