Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Sunday, August 10, 2008

pagi tadi yang mematahkan hati.

ym conversation (1)
Pagi-pagi buta dah buzz aku.
Pagi-pagi buta, tersepet-sepet aku mengeja.

ainuL : aku gi Frim!
nuruLism : aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. (dush. seb baik ada titik)
ainuL : best gila.
nuruLism : aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. (kasi panjang sket)
ainuL : semua senior ada.
nuruLism : *menangis-nangis secara icon*


Kawan-kawan wanita ke frim meninggalkan aku. Err. Tak sesuai ayat tu. Kalau Aisyah dengar, makan pelempang pipi aku yang masak ranum neh.



ym conversation (2)

Pa8 : ayam goweng.
nuruLism : hey ayam goweng!
Pa8 : Haha. Tak gi frim?
nuruLism : tak. (aku lepuk kang muka. saja buat aku frust kan?)
Pa8 : ainul kata cambest.
nuruLism : ha ah.

KENAPA AKU TAK PERGI? KENAPA? PELEMPANG KANG MUKA.



adek-beradek.
Lepas mandi, macam biasa aku akan bersiap semacam nak pergi berpesta. Padahal aku nak pergi duduk atas sofa tengok astro. Gaya kena ada beb. Kata penganggur berhias. Dalam rumah kena berhias. Pagi petang siang malam kena berhias. Jangan tunjuk sangat muka macam hantu dalam hutan. Yang penting, bau kena wangi.

Dek Ekal : Hoi si gemok!
Aku si cantik : *aik? aku ke si gemok tu? aku langsing kan?* Hoi apek rambot tegak!
Ijat : Kakakku gemok.
Adek Del : Haha. Kakak kami gemok.
Aku si cantik langsing : Sukati ar. Gemok-gemok aku pon, melambak lelaki gila kat aku. Diam kau.
Mereka : Haha. Haha. Haha. Haha. Haha. Haha. Haha.


Kan betul. Adek-beradek pon tahu. Kakak mereka yang gemok ni tetap lawa dow. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Err. Katalah aku gemok. Tak menjejaskan aku. HAHAHAHAHA.
 

14 Congteng-conteng:

Blogger azie conteng...
quote of the day


" gemok-gemok aku pon, melambak lelaki gila kat aku"

memang tak bleh blah,hahaha
2:05 PM  
Blogger cemut conteng...
haha..tuka gemok kepada chuby.bunyi sangat seksi.
2:36 PM  
Blogger @@LaLa@@ conteng...
hehehe..
bia gemok asal seksi..
gemok itu menawan..
heeee~
4:50 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
azie - lalalala. fight baby fight. orang shoot kita, kita kena ada keyakinan utk menjadi kebal. haha.

cemut - chika geli la perkataan chubby. macam err... geli. haha

lala - anda betul. terima kasih. gegege :D
7:17 PM  
Blogger Totin Jamain conteng...
org laki zaman skg cari yg gemok
tengok aku yg kurus ni
takde sapa nak kat aku
suma kejar kat chika
;(
8:01 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
totin - olololo. blah la. statement anda tidak benar. satu. aku tidak gemokerr. aku solid. hahaha! dua. ramai je orang nak kat kau.

tapi ada statement kau yang betul. satu. kau mmg kurus. dua. ramai orang nak aku. hahahahahahahahahahahahhahaha.
8:09 PM  
Blogger aisyahmokhtar conteng...
o si gemok.
mmg kau, berani kata mmbr tinggal. sapa tinggal sapa neh weh?!

utk comment entry terdaulu- masanya akan tiba, selasa ni. berdepanlah dgn sume org, pastu bleh tau bleh x sbenarnye berdepan dgn sume org pastu. hehe. doc wajib hadir ye, sume nak berkenalan.
11:55 PM  
Blogger :: Wiween :: conteng...
errk...adik x gemuk laa! hehe
7:15 AM  
Blogger Izzatul Azma conteng...
hahaa..rasa nak lempang laju2 je klo mulut adik ckp camtu ;p

btw, u tak gemok laa..tp biar gemok asal cekci ;p
3:43 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Salam tuan rumah~! Saya tumpang lalu selepas membaca blog thinker tadi =)

Bukan gemuk.. tapi tidak kurus~!
3:47 PM  
Blogger Ms Haslina conteng...
bukan gemuk tu..cuma sedikit berisi...
1:34 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
ye. chika mana ada gemok. aih. buta la dorang ni kan? hahahhahaha,
12:59 PM  
Blogger IamYonna conteng...
mane ade gemok..
chika ttp comel la :d
1:15 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
gemok :(
3:01 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."