Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Friday, August 15, 2008

Ok blog aku tak best.

Okay. Blog aku tak best.
Senyap takda lagu cinta karat.
Tak da lagu metal pecah kepala, hancur, mati!
Tak da lagu Jepun atau Korea yang gila sedih sampai hati terkoyak rabak.


Blog aku takda gambarajah cantek.
Tahukah sebab apa?
Sebab aku bukan dilahirkan untuk menjadi photographer. Aku adalah photo yang harus dirakam oleh photographer sebab aku cantek. Hambik kau. HAHA. Memanglah fakta ini berbunyi kerek. Tapi aku seronok membuat ayat macam bagus sebab engkau pon akan sakit hatilah bukan? HAHA. Padan muka anda. Sakit hati tak? Pergilah buang hati tu. Macam jijiklah kalau disimpan hati yang buruk tersebut. HAHAHA. Buang! Buang! HAHAHHAHA


Err. Confirm kah nak kata blog aku tak best?
Muktamad?
Fikir balik dua tiga kali.


Err. Okey. Blog aku tak best.
Link aku bersepah-sepah tidak tersusun mengikut abjad. Tengoklah kiri sana. Susah bukan mencarik link blogger? Itulah. Minda anda sangat lambat. Tengok aku. Aku boleh ingat semua link yang aku buat tersebut secara pantas. Sebab itu aku tak memerlukan susunan abjad A-Z. Err. Tak payah. Perbuatan ini hanya dilakukan oleh insan-insan terpilih yang tahu menggunakan suasana untuk menguji otak dia. Sebab itulah aku pandai. HAHAHA. Sakit hati tak?


Okey. Blog aku tak best. Sebab tak banyak sampah di kiri kanan sana. Contact details pon tiada, bukan? Sebab ini sebuah blog, bukan buku yellow pages. Err. Buat apa nak contact aku? Sangat berminatkah? Aik? Bukankah kata blog aku tak best. Buat apakah berkenalan dengan penulis blog yang tidak best ini? Sebab itulah aku kena jugak cakap yang engkau ni semacam tak pandailah. Err. Pergilah get out.


Okey okey okey. Blog aku tak best. Tapi apsal ramai ketagih? Err. Ha, engkau jawaplah. HAHAHA. Aik? Janganlah terasa secara membabi buta. Aku bukan cakap pasal readers yang setia sehidup mati bersamaku, aku bercakap pasal orang yang kata blog aku tak best. Dah tak best, kau nak apa lagi? Bukan kau ke yang buat blog aku hit? Err. engkaulah bukan yang keluar masuk blog aku sehari seratus kali. Err. Tak best ke blog aku? HAHA.


Kan aku dah warning. Jangan mengapa-apakan aku kerana sebuah blog yang gila comel dan cantek ini. Nanti aku bukak entry kerek macam ni, bukankah satu penghinaan jadinya? Aku dah cakap. Jangan berani shoot aku sebab aku pandai dow. HAHAHAHAHAHAHAHAH. Tengok. Kan dah kurang sopan entry aku jadinya. Engkaulah punya pasal. Padahal entry aku semuanya sangat ilmiah. HAHAHA.


Siapa nak komplen lagi?
Komplenlah.
Kau nak apa?
Kau harap apa dari blog aku neh?
Kau nak lagu-lagu kah? Apa pc kau takda iTunes atau paling burok pon, tak da Windows Media Player ke? Pergi sana main lagu dekat pc engkau lah. Kenapakah mengharap lagu dari blog aku? Permintaan yang berciri bodoh la bukan?


Lagi, nak mintak apa? Mintak contact details? Nah, email aku : Cinderellacruz@hotmail.com. Aphal? Ingat aku takut ke? Emaillah aku. Aku masukkan je email-email anda ke dalam bin. HAHA. Hidup neh bukanlah susah sangat. Lagi, nak apa? Nombor telefon? Ishk. Gila tak malukah muka anda? Tahukah bahawa perbuatan meminta-minta nombor telefon daripada yang tak sudi adalah perbuatan berciri 'jatuh maruah'. HAHAHA.


Err. Apa lagi anda harapkan dari sebuah blog? Ishk. Banyak songeh. Baca je lah. Kalau rasa maruah tercabar membaca blog aku, err ... pergilah get out. Bukan wajib pon membaca blog aku. Pergi solat 5 waktu dan ganti puasa lagi wajib. Membaca Al-Quran diwaktu lapang sangat dituntut. Err. Tak fahamkah? Tahukah blog aku sangat hit pada jam 2-4 pagi? Bukankah itu waktu yang sangat perfect untuk bertahajjud. Aik? Ha ha.


Aku mana ada marah. Tengoklah. Bukan main banyak HAHAHA lagi di atas sana. Aku sekadar membuat entry kesedaran sivik. Boleh je nak kata blog aku tak best.Boleh. Sapa kata tak boleh. Tapi tak payahlah berciri penghinaan sebab aku sangat tahu bahawa blog aku sangat tak layak dihina. HAHAHAHA.





All the beloved readers, I love you.
 

20 Congteng-conteng:

Blogger Zulhatfi Aziz conteng...
Sape kate blog kamu tak best nih? isk isk..udah2 mari makan blueberry cheese cake ngan sy nak? mane aizar.. die mesti nak join skali..sy bg die pemotong kek je.. hehe..
3:09 PM  
Blogger Zulhatfi Aziz conteng...
eh lupee.. yes!! first.. erm maksud sy.. first ngan second comment di bolot oleh curseshadow.
3:10 PM  
Blogger A t i Q a h conteng...
Sabar beb, sabar. Ini i panggil sebagai, ujian untuk orang glemer. Hoho.
3:32 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
agaknye blog orang yg ckp tu kan.. err blog die hanya memuatkan lagu2 dan photo2 je kot.
tu pasal die bukak blog org len yg ade byk huruf2 ni die kate tak bes.
hahahahha.. bek die bukak fotopages je kalo nak tgk gambo.

-anotonot-
4:29 PM  
Blogger aisyahmokhtar conteng...
khas utk mereka yg dengki blog kamu, rentikanle 'ayat-ayat dengki' tuh.

utk kamu, terus maju. utk kamu lagi, mau ke aku buka blog jua?
6:07 PM  
Blogger Adian conteng...
kalu aai bukak blog abis gulung tikarla kite sume.
6:32 PM  
Blogger :: Wiween :: conteng...
hehehehe sabo chika.pedulikan aje depa tu.depa kata x besh ape psl depa mai sini.Mau menjadi SAMPAH maybe. Nanti chika masukkan depa dlm bin okeh! ;)
7:23 PM  
Blogger eHa conteng...
dr dulu semacam berasa pelik bile anda marah2 kepade err.. 'sampah2' yg mengutuk blog anda.. atau pn entry2 anda..

kenapekah mereka nk masuk blog anda kalau xsuka, bukan...


aneh aneh..

(mungkin ade trtinggal entry2 atau komen2 lame readers, buat diriku x paham cerita sbna..hmmm...)

apapepn.. abaikan saja. jika anda berasa tertekan, mereka akan suka.
7:42 PM  
Blogger Eireen Camelia conteng...
sapekah yg lantang dan lancang suare memberkan komen sedemikian? pergh.. meh cabar die buat blog yang SANGAT BEST meh meh
7:49 PM  
Blogger fara-D conteng...
ish.blog chika tak bes? hahaha... silap da shoot chika.
mereka2 yg tak suka, sila la angkat kaki atau pergi beriadah ke....

chika...teruskan menulis yer....


aisyah! bukak blog a'ai!!!!!

eh! aku sedang sebuk ni....erk!sambung keje *sigh*
8:12 PM  
Blogger princessTULIP conteng...
sabar dik.. jgn dilayan org yg memang takde point nak tembak adik.. bila adik marah, dorang jadik hepi sbb berjaya mencuit hati adik untuk melenting. pedulikan kata org.. kita tak mati ngan kutukan org.. ramai yg setia ngan adik.. trust me!
10:08 PM  
Blogger Adlan conteng...
aiya cik chika da emo plak..

setiap orang ada hak nk cakap apa. tp kne la bertempat dan beradab.

satu lagi, actly minta no telefon itu kene ada cara jugak. xde la nmpk xde maruah sgt.. (aku ske gak simpan no tp xde guna sbb bkn nk contact pn)
11:31 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
haha.. suka aku baca entri nie.. nak pinjam ayat la.. haha..

tersirat....
5:00 AM  
Blogger chiku the chucuru conteng...
sapa tu nak cari gado tu? jom kita p bantai ramai2. hahhaha
11:18 AM  
Blogger Izzatul Azma conteng...
saye nk ckp, i love u too ;p
11:58 AM  
Blogger Dieyla conteng...
uik.

berani die cakap blog chika tak best???

heh.

meh kite lesing die ramai-ramai!!

heee~
12:10 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
helo blog anda sgt besh yeee..dulu salu bace, pastu dh xlope url anda, pas2 jompe balik n sgt soke!!!!!!

ayat anda sgt besh!!!!! :)
1:02 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
aku paling suka ending nye

All the beloved readers, I love you.

ya. i love you too! huh! hehe..

hepi blogging!
7:10 PM  
Blogger IamYonna conteng...
siapakah manusia durjana itu,chika?
best sangatkah blog dia?
dia tau x blog u ni baru dpt award dari i iaitu blog paling cantek?
hahah..

xpe chika.
janji i suke blog u.
lap u too!
1:24 AM  
Blogger kdee conteng...
die xsuka takpe.
tp sy suka.
mulai mencintai blog cik puan chika..
dadah..dadah..dadah..haha
1:48 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."