Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Saturday, July 02, 2005

Ini contengan terakhir...

Ini contengan terakhir aku. Akhir? Bukan maksudnya aku akan tutup atau menamatkan riwayat Sebuah Kisah Klasik. Tak.. tidak sama sekali. Akhir yg aku maksudkan ialah akhir sebelum aku sah bergelar siswi. Hmm.. siswi. S.I.S.W.I. Pelik jugak bunyinya bila aku bergelar SISWI.

Esok, akan ke UKM. Register, dan bermulalah orientasi. Sampai skang ni aku lom dapat mengesahkan apa aku rasa.Cam tak ada perasaan. Mungkin sbb dah terlalu byk rasa yg bercampur gaul sampai dah jadi sama spt tak ada.

Akan rindu Nurul Aizar Azman
Aizar baru balik dari rumah aku.Dia dtg dgn ibu dia.Terharu aku.Tadi... kali terakhir sempat bergosipan ttg seorang kwn lama kitorang. Hmm... about the 'JUBAH' thing la.Punyalah aku ngan Aiza tergelak sakan macam tgh berpesta lova-lova...

Sebelum balik, dia tinggalkan kad utk aku.Chumey.Kad gambar kucing. Dan aku baru je selesai membelek kad tu.Tulisan Aiza still sama cam dulu.Tak berubah. Tulisan yg jugak slalu disifatkan oleh orang lain lebih kurang cam "Tulisan Kaum". Sbb aku, Aiza dan kengkawan rapat yg lain mmg jenis tulisan yg satu fesyen.

to my besh fren : Chika
Nurul Haizum
  • Valuing friendship is not merely by seeing each other every day. What's important is in our busy lives, we REMEMBER EACH OTHER!!!
  • Have a great time at UKM
  • Remember me
  • Always be happy & patient
  • Sayangi sebuah perkenalan kerana di situ t'cipta kemesraan.Kenangi sebuah p'hubungan kerasa di situ t'cipta kerinduan.Hargai kedua-duanya krn is RAHMAT TUHAN.
  • Gud luck
  • Take care

Love : *Aiza's Signature*
NURUL AIZAR AZMAN

Entah kenapa aku rasa sgt terharu.



Image hosted by Photobucket.com

Aiza pon baru je sms.Tanya kalau-kalau aku dah tido. Hmm.. gud luck tuk Aiza. Gonna miss you like GILER!

Kepada semua pembaca blog, rakan2 blog... thanks sbb sudi singgah menyinggah dan membaca benda yg aku conteng-conteng tak tentu arah ni. Semoga enjoy sakan baca kisah aku ni.Nothing really special. Cuma idea yg keluar dari otak aku yg selalunya kosong akibat ke'lampi'an. Harap tak terus lampi.

Tuk kengkawan yg sejak akhir-akhir ni jadi teman aku, thanks la ye. Aiza, Trex, Korin, Rezurai @ Ngader, Zul Curseshadow, Ezwan the 7asmann, Kak Jihan, dan semua.Tak tersebut.Rajin je teman aku online. Nash, Totin, Zam dan suku sakat korang... thank you gak.Sgt terhibur ngan rancangan Malaysian Idol yg korang buat tiap2 malam sampai ke pagi. Sangat gila! Ececeh. aku ni cam nak buat majlis perpisahan lak.

Aku gelisah.Jumpa manusia baru mmg masalah besar bg aku sbb aku tak sukakan perkenalan. Tapi hidup mmg camtu. Makin bergerak ke depan dan akan dipertemukan dgn satu perkenalan. Aih... semoga aku gembira

Teruskan lawat aku. Singgah sini walaupon tanpa entry baru.Lawat aku walaupon tanpa aku kat sini! Jgn berani-berani lupakan aku.Ngeh ngeh.. adakah ini amaran? Ye...ini amaran! Aku tak suka dilupakan.. =( Betol, jujur aku bitau.Perkara paling parah tuk dialami ialah apabila kita dilupakan dan ditinggalkan. Huwaaa! Ma dgn abah akan tinggalkan aku esok kat UKM. Sama macam aku ditinggalkan dulu kat Johor setahun yg lalu. Tak ubah cam budak sesat kat tgh gurun Sahara. Sgt sedih dan tak ada yg tau. Waktu tu lah aku dpt semangat dari Trex. Hope dapat rumet cam Trex lagik. Pakar kesihatan yg garang tp bermanfaat.

Okies...tata all! Gonna miss you all, guys! Blog ini blom mati! Blom la weih! Tapi anggaplah aku pegi vacation yg panjang dan tak dapat update. Ekekeke... Harapan aku, aku mampu buat apa je yg dah tersedia tuk aku kat sana. Perbaiki sistem belajar. Tinggalkan sistem belajar matrikulasi yg sgt sempu itu.

Prinsip lama kena tukar!

  • Belajar Main-main JANGAN! Waktu belajar, belajar. Waktu main, mainlah sesakan-sakannya
  • Jgn kuat tido! Tido adalah satu rehat yg perlu diutamakan ngan sgt banyak.(PRINSIP LAMA). Tukar! Tido perlu tapi kena bersistem. Tak boleh kurang, tak boleh lebih.

Baiklah! Terlalu letih.Packing barang sehari suntuk. Nak berhenti. Sampai sini, sambung bila berkesempatan nanti. Wassalam...

 

19 Congteng-conteng:

Blogger Aizar Azman conteng...
uwaaaaaaaaaaaa.....aku sangat terharuuuuuuu..maceh la banyak..sebab ko the person who give me support selain my family..n always remind me,always sokong aku,always ingatkan aku...kad tuh aku tak tau nak tulis apa,tapi memang beli untuk ko..
1:39 AM  
Blogger Nashrex conteng...
Semoga menjadi pelajar terbaik di sana.. aku doakan kau berjaya.. Really miss ko nanti, miss sore kiut ko tu.. miss ko nyer tulisan ni..
1:43 AM  
Blogger Aizar Azman conteng...
aku sangat suke entry kali ini..sangat2 suke..sangat2 terharu..nak menangis nieh..
1:45 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
ishh.. apsal terharu sgt ni, yang pastinya.. di saat zul tulis comment ni, chika sudah pun berada di UKM.. isk isk.. sungguh terharu.. selamat study, semoga berjumpa lagi (kali terakhir zul sedih ialah semasa kucing zul "Tome" mati digigit anjing.)
10:19 AM  
Blogger kak Jah conteng...
chika there.....
take good care of urself, coz i care...
dun wori... UKM best... insya Allah...

-kak diqq-
10:23 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
isk.. cam sedey plak entry kali nih.. cam nk pergi buat slama2nye plak.. cam dying wish jerk.. hehe..

nyway.. blaja leklok kat ukm nnt.. jgn maen2 n jgn nakal2.. n pepandai ler jaga diri yerk.. kalu jatuh bangun sndiri.. hehe.. isk2.. gonna miss u in my blog.. =P
12:59 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
gud luck!
1:06 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
hey nurul......
dun worry ukm dekat jer....every weekends still bleh lepak klcc punyer...hehehehe...
btw all the very best from me!!!
muahxxx

YATTY
3:02 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
UKM, watch out for Siswi Nurul Haizum... don't give her any reason to BOMB you..

hehe... kidding only. All the best okey!!
1:50 AM  
Blogger DarkWan conteng...
Chika .. ini senior kamu .. :p

http://qai7.blogdrive.com/
8:39 PM  
Blogger jed1 conteng...
nurul dah register masuk ukm ni...selamat menjadi warga kampus :-)
10:10 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
ermm hang nih...wat sedayy jerk..iskk...heheh....seronok kan diri anda di ukm tuh..:p
10:21 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
DarkWan Promote Qai Ek. Pastu Dia Promote Nurul Ni Kat Qai Jugak. Adakah DarkWan Ini Seorang Freelance Promoter? Hehe.. Apepun Slamat Datang Le Ke UKM. Best Tak Orientasi?? Mesti Tak Best Kan?? Haha.. Qai Jadi Pemudahcara (PC). Tapi Bahagian Pusat. Dapat Za'ba@Qausar Ek? Qai Kolej Jiran. Ibrahim Yaakub. Okes.. Ade Pape Prob Jangan Segan Silu Carik Qai. Slamat Menjadi Mahasiswi.Jadilah Junior Yang Cun...
Wassalam..
:)=
12:38 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
taking care deq chikaa...

blajo rerajin taw!

tataaaaaaaaaaaaaa
11:52 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
selamat menempuh pengalaman dan kehidupan baru, juga kawan-kawan baru! walaupun dimana kita berada, ingat dari mana kita mula melangkah dan dari mana kita dtg.

good luck, sis! =)

[ kak zuril ]
3:25 AM  
Blogger Ezwan Emary conteng...
panjang gilerz pasal mis miss nie
1:08 PM  
Blogger DarkWan conteng...
To Qai:

Agaknye kot hahaha. Tade ah. Actually, aku kagum dengan blog ko, penuh dengan kemahawiswaan. Masa aku jadi mahasiswa, aku tak pernah rasa jadi seorang mahasiswa. Kalau la sempai aku dulu penuh dengan semangat macam ko, mesti aku jadi pelajar gemilang, cemerlang dan terbilang.

Enjoy ah life as U student. Aku dulu main je lebih hahaha.
7:03 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Enjoyed a lot! » »
11:19 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Cool blog, interesting information... Keep it UP » » »
9:50 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."