Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Sunday, June 26, 2005

m a m m a m i a !

Adik ! jom buat iklan aiskrim! (aku jadi cekgu yg mengajar keje tak berfaedah time menikmati aiskrim ptg tadi)
Mmmuah... Mam.Ma.Mi.A... Mammamia! (spontan adik buat aksi-aksi model aiskrim ngan begitu gediknya)
Kih kih kih... (kitorang pon gelak)
Ma...Ma... (adik jerit panggil ma bila ma dtg kat kitorang.Ma pon pandang)
Ma...Ma... Mammamia! (skali lg adik buat aksi dan kali ni ma gelak)
Maka, start dari ptg tadi iaitu waktu aku ngan ma teman adik berenang-renang di muara (ekekekek)... aku pon dah sedap mulut asyik nak sebut MAMMAMIA! Huhuhu... aku pon satu.Kadang2 kepala pon leh tahan gilanya melayan aksi adik.Mammamia!
Surat Chenta dari Pegawai Pendaftaran UKM telah pon aku terima semalam. Berbesar hati aku menerimanya.Kebahgiaan yg melimpah ruah.Adey, tiap2 tahun aku kena buat benda yg sama.Apply UPU ngan ghairahnya.Then kena isi-isi borang tak tentu hujung pangkal.Ni lah dia babak paling aku malas nak layan.Tapi demi UNIVERSITI, aku buat gak.
Afdzal call smlm.
"Akum, Haizum!," shhhiuww! terus ja sore dia menyumpat kat tinga aku.
"Wsalam.Hey...!," aku cam a bit excited.Klasmet kat KMJ la katakan.
"Ko dpt mana?...bla..bla...," dia soal.Aku jawap.Then borak kejab je.Ciput gila. Biasa la.Dlm hal-ehwal yg membabitkan kredit ni mmg manusia berkira sket.Ekekeke...Then dia continue ngan sms.
Afdzal is my ex-practicummate in JMC.At the beginning of the sem, punyalah annoying dia tu.Keje nak protes aku je.Pandang aku cam haper je.When things are going about me,mesti dia meluat.Sampai aku rasa dia mmg bencikan aku tanpa sbb.Mungkin tu namanya Hatred At The First Sight. Maunyer tak, since aku masuk je praktikum F21, dia langsung x berckp ngan aku.Sindir2 aku ada la lg.Tau la aku bdk baru.Maklumlah, aku ni ngan bersungguh-sungguh wat rayuan kat HEP nak tukar course.Dari Hayat ke Fizikal.Tp aku kacau dia ke? Hurmm..mungkin jugak muka aku ni buat dia rasa cam azab kot.We neva know!Tapi at last baik gak ngan aku.Ngeh ngeh. Semuanya sbb aku jd ketua group Chemistry dia.
Ok, about his call.Kejab je call.Then dia sms. Meluahkan perasaan gerun dia. Skang dia kat Alor Staq.Aku tak tau nak kata nama tempat dia study tu apa.Kem tu dia amik bidang memandu pesawat la.Pilot meh? Entah heh... I can't find my best description about that.Dia pegi kem tu since blom pon abis matrix.
Afdzal tu sebnarnya dok risau sbb turn dia tuk ujipandu pesawat dah dekat.Aku yakin you guys tau pasal pesawat terhempas kat Sabah tu. Kata Afdzal smlm, the guy yg terkorban sbb gagal kawal pesawat tu ialah senior dia. Dan dorang kat kem tu asyik diberi briefing pasal insiden tu.Dia pulak dah makin kecut perut.
Afdzal - Aku takut la weih.Aku lom kawin lagi
Aku - Ishk..insyaallah ok.Lagipon kau yg pilih bidang ni.Doa byk2. Ingat Allah.
Afdzal - Tapi aku takut tak sempat kawin.Kau je la kawin ngan aku.Kaya tuh keje aku ni.
Aku - Okey okey.Tapi kau jadi kaya dulu la, baru aku nak.
Afdzal - Eleh, kawin la dulu.Kang aku da masuk kubur dulu kang tak sempat lak.
Aku - Ishk, kau ni! Apa la ckp camtu.Tak baik arr... Ingatla yg baik-baik.Ingat yg bukan-bukan lak.
Dan akhirnya dia send sms terakhir dia.Aku baca, then aku slide off henpon aku.Aku da ngantuk time tu.Aku tak reply dah pastu.
Aku harap semuanya baik tuk dia.Insyaallah, Allah akan lindungi dia.
Mammamia! Kebahagian yg melimpah ruah aku rasakan. And lately la, apa aku nak mesti dapat.Abah menjadi lebih pemurah.Ma jgn cakaplah. All time long sikap pemurahnya. Yuhuuu... LOVE MY FAMILY SO MUCH.
This is what Athirah wrote about me in her blog. Gonna miss you one day. Get well soon. Its quite jealousy when u got MC from joining the orientation. Haih... is that ok if I say... I wanna get injured too.Tammo orientasi! Tammo!
"haizum Zdein..hehe..gonna miss her...gonna miss the midnite chats..the crying and the sobbing..The funniest jokes we used to crack n laugh until our stomach screams in pain...just realised i shared a lot of stuffs wit her..we bcame good frens in 2nd sem...hahaa..thanx to ain karim la kan..haizum..???kalo tak i guess till now kiter tak rapat sgt eventho we r rummates...me gonna mis those time she used to bully me..angkat barang die yg besar2 gedabak..still rmmber haizum??..gonna miss the time we had our meal 2gther..playing badminton 2gether..we are g8t in playing bad kan?..huahuahua...a lot of things which i guess tak muat kalo nak mention those things kat sini..only for 6 months..i get to know sumone who is absolutely wonderful n get to know a lot of things bout her..bout her past..her crush..family n frens..yada yada yada..thank god ..i got the chance to know you....gonna miss ya..xoxoxoxoxoxoxoxo..." -a t h i r a h-
 

6 Congteng-conteng:

Blogger Ezwan Emary conteng...
ada orang tu bertambah kaya la sekarang yek....tu belu mmasuk UKM lagi tuh...huh!
12:34 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
sapalah agaknya org yg bertambah kaya tu yerkk?? :-?
2:43 PM  
Blogger Aizar Azman conteng...
wahhh...bertambah2 loaded minah nieh...aiyokk..nape cepat sangat kan??aku punyer start 11/7 la weih..br dapat surat 2 hari lepas...ko dah gi minggu nieh..uwaaaaaa...tak bestnye..sangat sedey2...tu la aku tak online dah..lagik banyak borak ngan ko,lagi sedey aku..
4:15 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
uhuk...sob..sob... (kesat2 air mata ngan ujung lengan baju)...
7:38 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Where did you find it? Interesting read » »
5:20 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Looking for information and found it at this great site... Free bingo game cash Search lottery georgia mega millions Vicodin tab mexican vicodan Tx divorce forms patent info chevrolet dealers C6841p30 home gallery decoration childrens shoes Gay men in africa Hottest teen lesbians ever Cheap kitchens cabinets and doors scotland Perlada golf Frencu cum Biodiesel stocks Federico sei dolce come un fico nexium cheap My fioricet firoicet pill 1964 chevrolet corvair
8:18 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."