Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Monday, July 25, 2005

Monday - Monster

[ aku ] : Hilang dalam ramai
[ aku ] : Hilang pertimbangan
:: K i s a h P a g i ::
Bangun pagi.Ijat ketok-ketok pintu ajak makan.Memikirkan perut yang tersangatlah jarang mengenal erti kenyang, aku pon bangkit.Adui... tekak sakit yang amat. Nak telan air liur rasa cam telan duri.Tgk-tgk kat meja ada Vico panas.Telan masuk tekak..terasa nikmat berVico tekak yang sakit ni.
:: S e m a l a m ::
Time sebok nak sembahyang Maghrib, ma tiba-tiba panggil Ekal.Tanya dia pasal sorang jiran yang dok jauh sket dari umah aku tapi satu baris.Ekal pon beriya-iya je ngan lagak muka suspen, tanya ma balik .." betul ke? betul ke?..," aku plak yang jenis suka nak amik tau ni lekas-lekas menyampok.
"Mak Cik Ramlah...kawan ma tu dah meninggal.Terkejutnya ma.Sbb pagi tadi ada je dia.Tapi mmg ada dengar dia tak sehat.Tapi kata laki dia tak sehat biasa je la," cerita ma.Aku nampak ma mmg tersentak betol.Mestilah rasa tak percaya.Maunya tak..member sendiri.Dah la tiba-tiba.
Tak lama tu Ijat ngan Zirul pon hebohkan benda yang sama.Masing-masing terkejot.Adek plak aku tengok dia menung dalam bilik. "Ayong, baru pagi tadi dia senyum kat adek.Pastu semalam dia tegur adik main beskal.Dia kata... adek berat sangat.Tak larat nak kayuh beskal," sedih plak aku dengarkan cerita adik.
Tapi malangnya aku tak kenallah mak cik ni.Aku tak cam pon dia yang mana satu.Ishk.. aku selalu je camtu.Dah la dalam adek-beradek aku, akulah yg paling tak femes.Mesti orang tak tau kewujudan aku.Biasalah, puteri lindungan bulan.Ekekeke...
Apapon, aku pikirkan balik anak-anak dia yang kecik.Dengar citer plak dia tengah pregnant 3 bulan.Puolang ke rahmatullah sama-sama dengan anak dalam kandungan.Apalah perasaan anak-anak tanpa ibu? Suami tanpa isteri? Hmm... tang suami aku curiga nih.Nak kata tak sedih, biasanya ramai gak yang meraung durjana nya kematian isteri.Tup-tup 3, 4 bulan pastu dah bahgia bukan main kawin baru.Ishk..tak baik aku berideologi camni. (walopon betol)
Innalillah...
Semoga rohnya dicucuri rahmat....
:: E s e m e n ::
Dah siap sumer! Yippi yippi yeay! Punyalah rasa nak terpatah dua tulang belakang aku.Mewarna, menggaris, menggunting, mengegam. Sebijiklah pembelajaran aku ni dah berbalik pada titik permulaan. Pada titik aku mula kenal tadika.Masuk pertandingan mewarna MC D pon ngam nih. Eheh.

Image hosted by Photobucket.com

Ni esemen pertama yang aku kena buat.Yang ada 3 part tu. Tak ke kelakar aku punya esemen buat kotak-kotak.Disebabkan mata aku dah juling, kotak aku senget-benget dan besar kecik.Dengan prinsip, setiap yang besar, ada keciknya.Alam ini saling berharmoni dan punya pertentangan. *wink*. Bestari tak prinsip segera aku nih?

Image hosted by Photobucket.com

Spt biasa.Bila tangan cantek aku ni mula sentuh keje, mmg semak-samun pon jadilah. Bukan main hebat lagi situasi busy aku.Nampak cam real punya sebok. Kes kes... kagum tak, tuan-tuan dan puan-puan?

Aku dah tak ada apa nak cakap.Cuma nak main tayang-tayang gambaq sat.

Image hosted by Photobucket.com

[ currently : desktop oren. Popap girL! ]

Image hosted by Photobucket.com

[ koleksi novel terchenta ]

Note cepat-cepat

  1. balik kampush petang ni.Malam kul 8 kang ada kelas Tamadun Islam dan Kenegaraan kat Kompleks Bestari yg besh! Buat pendakian malam ngan bebudak haru-biru tu agak best jugak.
  2. Tak balik weekend ni.Pi camping sampai Ahad.
  3. Balik minggu depan.Akan kuhangkut baju-baju kotoq pulang ke rumah. Ngeh ngeh...
 

13 Congteng-conteng:

Anonymous east conteng...
aku pun..
masa mula2 masuk U dulu.ntah ape2 keje dia bagi 'tuk Lukisan Kejuruteraan...penin' gak aku..
paling best dia suh tulis hurf ABC sebulat2 yang mungkin..hehe
11:00 AM  
Blogger NaSh conteng...
mak aih... banyak giler novel ko.. seumur idop aku.. selain spm nya novel, aku x penah sentuh bace novel lagi... hoho
1:16 PM  
Anonymous Qai conteng...
Tak Cukup Mesin Basuh Ke Kat Kolej? Ke Tak Wujud Lg Mesin Basuh? Basuhla Pakai Tgn. Heh. Musti Malas Nih. Ke Tak Penah Basuh Baju. Apepun Hav A Gud Day..

Mehla Kita Exchange Link..
Jangan Lupe Tau..
3:06 PM  
Blogger gnela conteng...
kikikiki....sora hantu ketawa....
3:50 PM  
Anonymous neeziee conteng...
"you don't get harmony when everybody sings the same note" - Doug Floyd
4:54 PM  
Blogger aiyeza conteng...
haizum...aku mrinduimu..tapi apa kan daya..kita berdua sedang menggapai impian..wei,ang tangkap gambar byk2 kat pd pastu bg tau aku..
9:07 PM  
Blogger Marketing man conteng...
You have a remarkable blog here! I really enjoyed the topic you chose to write about. I'm definitely going to bookmark you! I have a cash day fast loan loan online pay payday quick site. It pretty much covers cash day fast loan loan online pay payday quick related stuff. Come and check it out if you get time :-)
3:30 AM  
Blogger Clickbank Mall conteng...
Join the only TV advertised affilated program and cash in on the masses that will be joining TVcoop.netpaid to surf
4:02 AM  
Blogger Kenneth conteng...
I have a ##KEYWORD## site/blog. It pretty much covers ##KEYWORD## related stuff.
8:48 AM  
Blogger lokokid conteng...
Hi i am totally blown away with the blogs people have created its so much fun to read alot of good info and you have also one of the best blogs !! Have some time check my link to !!Make money from your web site
5:38 PM  
Blogger Jack Naka conteng...
You have a great blog here! I will be sure to book mark you. I have a fashion modeling site. It pretty much covers fashion modeling related stuff. Check it out if you get time :-)
11:00 AM  
Anonymous job search engines conteng...
John, hope all is well with your" legal jobs" search.
Maybe you can find looking for "careers" at www.directmatch4free.com
Just make sure you come back to this site to let us know how you are doing!
2:12 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Very cool design! Useful information. Go on! content learning management system Keywords cialis open western plotter hp 3500 mature free nudes golf courses california executive Security notice adware http://www.blackberry-winter-warren-download.info cellular phone verizon cell phone motorcycle jackets
6:49 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."