Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Saturday, August 27, 2005

To meet Athirah is to meet my happiness...

Okay... start dengan senyum lebar-lebar. Owh,man! (ayah peberet penuh aksi lecturer communication aku).Aku bangun pagi harini sbb Athirah sms lagi.Smlm dia sms, tanya aku cuti ke tak.Puas aku try nak reply tapi asyik kuar error.Hangin satu badan.Takkanlah kat umah pon tak de line kot.Klu kat kolej Zaa'ba padang jarak padang tekukur tu aku leh terima lah tak ada line.Uhuhu... rupa-rupanya...credit expired kau! Uhuhu...bukan dah reach zero, tapi dah kena block sbb tak top up dah 2 bulan.
Maknanya apa tu?
Maknyanya, since aku jadi warga rimba kat Zaa'ba ngan Fac Kejut ni, enpon dah jadi halimunan.Sikit pon aku tak penah risaukan samada aku bawak enpon ke tak, aku top up ke tak, battery ada ke tak...pendek kata, kalau tak ada enpon pon hidup aku sempurna ja cam biasa.Sbb line maxis tak ada. Woah..sangat hebat dan gempak jenama dunia tu heh.Kununla kat iklan sampai ke angkasa lepas leh dapat coverage.Hell lah...
Berbalik pasal Athirah.
"Awak!," aku teruih ja jerit kat fon time aku call dia tadi.
"Woi...baru bangun ke?," tanya dia yg mmg dah bijak bestari ngan tabiat tido aku yang melampau.
"Nak kuar ke?Kita boleh je arini,"ngan riangnya bersuara walopon suara pagi aku sgt seksi.
"Jomla..mak kita pon kata tadi..pegilah kuar ngan Haizum...,"mau je aku gelak kuat-kuat sbb nada cakap cik trex sama je cam dolu-dolu. Maka terdengarlah suara back-up tolong gelakkan kat belakang.Entah suara sapa, aku tak tau.Kawan dia kot yg dia kata ikut dia balik Subang.
Bla...bla....TUP!Akhirnya dah decide nak kuar kejap lagi.Sungguhla gembira.
Lama tak jumpa Athirah.Sgt la rindu.Last aku kuar ngan dia time dia hanta aku pi interview kat UTM.Kalau tak silap aku bulan April lepas.
Banyak nak cerita kat dia nih.Bergosipan la.Yeaah...tunggu je mulut aku yg satu ni beraksi cam ada sepuluh.Akanku canangkan semua kisah kat cik trex yg freaky fun tuh.Uhuhuu...
Hidup yang bermakna, banyak kisah, banyak tragedi...
Seminggu yg aku lalui dok kat ukm makin best, makin banyak kisah dan tragedi. Nak tulis, tapi bukan sekarang sbb tgh over excited nak jumpa Athirah.Tulis nanti...
extra : love will fade away after 3 years.Will it be less than that?Hopefully yes. Those memories keep flashing in my mind (if u realise)
 

4 Congteng-conteng:

Anonymous Anonymous conteng...
yeke love will fade away in 3years? mane chika tau? cam fais nih cinta sejati.. xkn ilang.. wakakakaka
7:57 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
dari Meteor Garden.... but i think so. At least akan fade sikit-sikit... afta 3 years, mmg akan ada kesan kekurangan. But we can neva tell kan...
8:52 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
har har har..sib baik la hnag tak bocorkan sumer rahsia dan ke 'freak' an ku tuh..hehe....neways kuar ngn hang nie mmg mhabiskn duit..hehehehehhehehe..eyh..diba ckp awk eja namer die slhla...diba je..bukan dibah..dibah tuh mksdnyer di bawah..huahuahuahau
10:25 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
cakapkan ngan cik diba... manusia mmg sering melakukan kesilapan. Wakakakaka....
11:48 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."