Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Monday, September 05, 2005

Hangin...hangin...tak de keje lain!

Aku ni dah kenapalah agaknya....
okay.Sebelum tu, ni aku kat studio.First time la update kat studio guna laptop aku ni.Lain macam ja rasa.Malas nak mukadimah panjang2 memandangkan angin aku amatla tak baik pagi ni.
Baru abis kelas teknologi bahan dan gunaan ngan En Mazlan.Pagi tadi aku ok je.Tp spt yg selalu aku bitau ka ramai orang, mood aku ni ukan boleh dijankakan.Klu aku tengah riang ia gembira tergelak sana sini pon, jgn lah aspect aku akan terus ngan mood camtu sbb biasanya aku leh jd buas bila2 masa termasuklah pagi ni.
Abis ja kelas teknologi, kitorag turun studio sbb kelas sejarah tak ada.Masuk2 je studio, bermulalah angin aku yg bukan skit2 punya dasatnya.Tak adalah sbb apa sgt.Tp nak j aku teln semua ornag.Aku sedar, satu studio ni pandang aku semacam.Tak kiralah apa dorang nak kata.Nak kata aku ni kaki angin ke, kepala angin ke, aku apa susah?
Apa yg buat aku angin halnya kecik je.Sbb entah sapa dok extra rajin susun balik meja kitorang dlm studio.Dahla group meja yg lapan dah separate jd 4.Then aku punya locker yg ada 2 dah tinggal satu.Yg lagi satu dah ilang ke meja org lain.Punyalah berbulu aku rasa nak meletup! Sbb barang aku termasuk telekung ada kat locker lg satu.
"weih, sapa susun ni?pandai-pandai je...aku tak suka org usik barang aku!,"aku yg jenis tak reti simpan marah ni pon mula naik angin.Kesian plak Anuar.Terus je dtg kat tmpt aku, kelam kabut tarik balik locker aku kat tempat aku.Tp dia cam pelik gak sbb org pakai satu locker, aku pakai dua.Sukati aku lah!
Tu je yg buat aku mood tak baik arini.Mmg rasa angin nak mati.Ishkk..kenapalah aku ni.Smlm pon aku dah mula nak bergadoh ngan sorang ni.Pon sbb au angin ngan ayat dia.So, one thin aku nak luahkan. Tolonglah jgn kurang ajar sgt ngan aku sbb aku ni boleh jadi 10 kali leih kurang ajar dr tu. Once peoples hurt me, i'll hurt them twice! Got meh?
-shit!-
 

11 Congteng-conteng:

Anonymous Anonymous conteng...
dear chika a.k.a haizum.. its ok to feel angry and to be hurt.. it is a prove that u r a human.. erkherkhre.. but nevertheless.. its not good to hurt people eventho u r hurted by them.. teking k.. rilek ok.. cube ko lukis bende2 kejam atas ketas a4 ko tuh.. hehe.. aku takot tengok ko memarah nih.. tahap marah ko mcm 10x tahap marah aku.. kang cepat tue dr aku kang.. aku tatau.. hehe..teking k..
1:52 PM  
Blogger Aizar Azman conteng...
hello my buddy...aku baru je abes bace kisah ang hari nieh...dan cukup memahami diri hang..mesti dorang sume takut kat ko kan??sabar2..bagus meluahkan prasaan tuh..kekadang asyik jaga hati orang,kita yg sakit hati kat dlm..bagus2..aku pon nak ikut lah,mulai sekarang xpayah sangat nak jaga hati orang lain..lantak la dengan dorang..atleast tak sakit hati even kat belakang kite dorang kutuk bagai nak rak
3:34 PM  
Blogger Unknown conteng...
hahha! cian toi...papepun..tembam itu kualiti!! golongan tembam tetap manusia yg ada hak utk hidup dia atas muka bumi yang indah permai lagi luas terbentang ini! ngeh3!tembam it's ok..jgn debab jew..kuikuikui!

petua utk ilangkn angin=minum ayaq halia! kompem ilang tros! huhu!
9:50 PM  
Blogger Unknown conteng...
hahha! cian toi...papepun..tembam itu kualiti!! golongan tembam tetap manusia yg ada hak utk hidup dia atas muka bumi yang indah permai lagi luas terbentang ini! ngeh3!tembam it's ok..jgn debab jew..kuikuikui!

petua utk ilangkn angin=minum ayaq halia! kompem ilang tros! huhu!
9:50 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Assalamualaikum. Semua orang kata, marah tu menuakan kita. Janganlah marah-marah selalu. Kalau rasa nak marah je, cepat-cepatlah istighfar ... ingatkan Tuhan saat gelojak nafsu amarah sedang menyala itukan lebih baik? Senyum selalu ye. :)
4:35 PM  
Blogger Nashrex conteng...
tak elok sgt marah2 ni... positif laa sikit... baik2 benda kecik, jgn nak besar2kan... agak nak letup je, tarik napas panjang2.. then, tutup idung. jgn hembus.. nanti angin napas tu kuar ikut jln belakang.. ekekkee...

erk.. paperhal pun jgn marah2 sgt.. muka comel, tapi garang buat apa kan? :)
10:37 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
huh.. garangnyer dier.. takut r fais nk kawan camnie.. hik3
11:04 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
erm.. rajin dak nie.. erm.. suke orang cam nie, kalau dia tak de balak, nak jadi balak dia.. hehehe.. boleh?
12:17 AM  
Blogger Unknown conteng...
MENYESAL AKU TERBACE CITER BONGOK-BONGOK SUSU KAU. KLO NAK WAT CITER TU BIAR YANG BEST. NI TAK, MCM BDK2 KECIK DAN SPASTIK. AKU NAK NASIHAT LEN KALI UPGRADE CITER BONGOK-BONGOK KO K? ALL THE BEST!
5:57 PM  
Blogger Unknown conteng...
ape bende nie?? menyesal aku terbaca citer ko yg bongok-bongok susu ni. upgrade sket. all the best k..
6:02 PM  
Blogger Unknown conteng...
marah-marah tak tentu psal. jgn mrh-mrh nanti cpt tua. aku cadangkankan baik ko gi jumpa doktor SAKIT JIWA. ikhlas aku ckp..
aku yakin ko akn diterima masuk ke tanjung rambutan.aku doakan ko cpt sembuh n sukses dalam architecture yg ko amik bile dah sembuh nanti.
6:11 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."