Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Friday, August 19, 2005

-Tekanan Tinggi-

[aku tak rasa nak tulis panjang]
cuma nak tinggalkan short note untuk otak aku sendiri. Ada masa aku tulis banyak-banyak mengalahkan novel chenta setebal 5 bulan bacaan. Wakakaka...
Aku.
Aku semakin hyper.Semakin kuat makan.Extra ordinary food lover.Daya tarikan antara aku ngan makanan sgt hebat sampai aku rasa nak melalak mengenangkan perkembangan ini.Tak sepatutnya ni terjadi sbb aku tau akan datangkan effect besar kat aku.
Sepanjang minggu ni aku gadoh ngan Encik Ketua Jahat pasal isu 'besar'.Bukan 'gadoh' yang 'bergadoh besar' la.Tapi seriously aku sgt sensitif bila dia kata aku besar.Sgt tak boleh terima.Dah tu mengekor aku tuk sakitkan hati aku.Aku tak besar, man! Nak je aku bakar studio tu bila dia kata aku besar sbb aku tau dia cakap dan maksudkan. But honestly, aku bukan manusia yg suka kurus.Aku takmo jadi kurus tapi kalau aku berterusan ngan perkembangan yg sehat ni, aku akan jadi saiko.Owh my god!
Mulut aku ni dah cam hilang pertimbangan sejak join JSB.Tak reti nak diam sampai asyik kena sound tuk diam.Risau gak aku.Kalau aku tak bercakap, aku nyanyi ngan riangnya.Kalau tak, aku mengunyah.Aku dapat rasa yg aku ni terhumban dalam satu fenomena dunia baru.
Mentor & Protoge
Ni permainan yang kitorang main semalam dalam studio.Aku lah mentor nya.Ramai gak yg nak jd protoge aku.Yg aku tak percaya, Si Faiz leh ngan releks nyer nak join aku.
"Faiz, ko nak jadi protoge aku?," aku jerit kat Faiz sbb dia dok group depan
"Nak...,"On da spot dia jawap.Kagum seisi studio.Ekekekke...
Aktiviti Mentor & Protoge = Makan.Dan Kelab ni jugak ada cawangan bernama KAA iaitu Kelab Anti Arul. Arul ialah Encik Ketua Jahat yang suka mengekor aku demi menyakitkan hati aku.Tapi aku redha je.
Wani Pi Indon!
Akhirnya Rabu 18 Ogos - last wani mai studio.Dia dtg ngan sedih sbb nak tinggaikan kitorang.Babai wani...semoga bahgia kat Indon nanti.
*akan cerita panjang nanti
Harini
Pas Maghrib, aku kuar ngan abah pi hardware.Then pusing-pusing sampai ke Pandan Perdana beli sate.Sementara tunggu sate tu, aku nampak sorang budak lelaki melintas jalan masuk dalam kedai.Aku tgk cam kenal ja muka dia.Tgk hidung yg terpacak tu, tgk cara jalan, tgk muka yg ala-ala sombong tak bertepi tu, aku rasa cam BUDAK TU plak.Tapi aku tak sure so aku usha dia ngan begitu galaknya.Then dia kuar dari kedai sambil hisap rokok.Ishk, awatla isap rokok! Mengenangkan rokok tu, aku terus je berharap sangat-sangat yg aku salah org.Entah naper tah aku rasa cam tak nak ramalan aku betul.Sbb manusia yg aku tgk tu tak senonoh je. Bila abah gerakkan kete ke depan, dia pon lintas.Ahamdulillah...aku salah orang.
Masalahnya : Aku ni dah kenapa terbayangkan BUDAK TU secara tiba-tiba. Budak hingus meleleh yang entahkan dah tau lap sendiri ke blom.Waakakaka... Mengingatkan kisah-kisah sekolah, aku rasa nak gelak sampai terburai isi perut aku.Tingat jugak kat member2 yg GILA dan skang dah hilang lebuh.Aizar pon dah ke mana ni.Lama gila tak dengar citer.Aku ada benda nak bagi kat dia.Aku beli kat Melaka.Uhuhuhu.....
MALAS NAK TAIP!Sbb aku adalah sorang pelajar architecture yg sedang berada di bawah TEKANAN TINGGI.*mati*
 

7 Congteng-conteng:

Blogger Nashrex conteng...
abih ar.. ko da kuat makan tu.. ekekeke
4:13 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
tu la tandanya berpikiran positif dan sehat mental jugak fizikal.
10:35 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Eh dia ada la. Hehe, sorry dik, akak lupa mau letak nama adik kat dalam entry akak hari tu tapi lupa lak. Jangan marah. Hehe. Akak pun nak jumpa adik gak. Bila cuti? Kita orang nak plan ni. Meh la join Nurul...
11:03 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
hheh...nurul...ang pekabarr beshh jerk bace n3 ang...lap ingus..hehe...:)
3:32 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Awek: Bang, badan I gemuk la sekarang.
Tok Rimau: Then, there'll be more of you to love.

{Tok Rimau}
10:44 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
haha.. mcm dlm novel la kn.. mula2 tuh mmg benci giler2.. tp lama2 dtg syg.. lastly.. cinta pon berputik.. hakhakhak... fais doakn korg bahagia erk.. =P
3:50 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
erk...fais citer apa nih ada babak bahgia-bahgia.... tak bermoral tul.Wakakaka...

-chika-
1:44 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."