Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Tuesday, November 29, 2005

ANGAU AWW!

semalam cerita pasal lesbian.
srurrp!
emosi aku melonjak naik ngan gelojoh.

selain cepat teruja dgn sesuatu,
aku gelojoh btol!
sikap buruk yg tetap ada kelebihannya.

entahkan alamat tak baik apa yg dtg, aku tatau!
ko tau?
*sambil si TROPICANA geleng2 kebodohan*
melayang ajer aku rasa kepala hotak aku ni.
cam si burung merpati yg tgh mimpikan kekasih,
lalu merpati itu terbang dua sejoli.
ecececeh....

Tgk!
ayat aku semua wallah! harini,
menandakan apa tu?
menandakan aku angau tak sudah!
nak kena ketok agaknya kepala ni,
kasi cepat sedar

geli je main angau-angau
haper kejadahnyer aktiviti angau-mengangau?
naik bulu tengguk aku.
seriau, babeh!

-aku tidur sambil buttercup dan spongebob menjaga mlm aku-
 

6 Congteng-conteng:

Anonymous Anonymous conteng...
ko sehat ke?? sampai angau2 nieh?? nyeh2.sapekah yang menjadik angauan ko?? kerrhkerhkehr
11:34 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
ala...
naper tagbot tue? asyik hang jer deq? tagbot demam gak ker? kekekke
4:14 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Angau pada siapa? Ada kumpulan Indonesia baru ke? :D
7:15 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
ahahaha...pandai je sya! ang ingat akak ang ni tak da keja lain dok gilaa kat depa ja. it can be anyone kan....
8:35 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
That's a great story. Waiting for more. » » »
7:55 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Cool blog, interesting information... Keep it UP » »
9:29 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."