Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Sunday, November 27, 2005

Kent-chouwszz !


Oi, cik blog!
Nama blog dah bertukar.
Bukan nama melayu lagi,
dah jadi omputeh celop,
Tropicana.

Oi,Tropicana!
Ko penah rasa nikmat membuli orang?
penah rasa nikmat mengenakan orang?
Uiks... lagi-lagi kenakan kawan baik sendiri, mmg nikmat dunia paling enak!

Cerita Tipah Tertifoo adalah cerita kusut-masai zaman purba.
Kisah terkini ialah Tragedi Aku Menganiayai Kwn Baik aku.
Nikmat hingga menjilat-jilat ibu jari kaki kiri!

Bila Aiza tak dtg, aku mula mengugut nak mendebik laju. Bila aku mengugut, hormon dia pon terganggu.Seblom aku bermulut murai dgn dia, aku suh dia baca dulu entry aku yg lepas. Erk...?? Akhirnya Tragedi Aku Menipu Sahabat Baik pon berlaku ngan gilang-gemilangnya. Bergulik sakan aku atas katil ni. Rasa mcm tgh duduk menonton sitcom. HAHAHAHA!

[ weh..takkan la nak putus sahabat sebab aku xdatang open ouz umah ko..bukan sengaja..mule2 kan ko kate malam ahad,pastu aku dah janji ar ngan makcik aku nak datang umah die semalam.tibe2 kol 1.26 am hari sabtu ,ko kate buat open hous sabtu malam.mule2 aku ingat jap jer gi umah makcik aku,pastu punyerla lame,kol 11 baru sampai umahxkan la aku nak serang umah ang mlm2 bute semlm.jgn la mcm nih,merajuk..aku dah bg mesej dah say sorry ek..jgn la mcm nieh,tak baik marah kwn ko nih..kalo la dekat,da lame aku balik sendiri,ni punyer la jauh..aku puas la pujuk mimi suh datang tau tak..jgn la macam nieh..aku xcall tp aku bagi SMS kan??maaf kan saye..maafkan saye..]

sejenak aku terkenang lagu P.Ramlee dalam Pendekar Bujang Lapok. Maafkan Kami...Maafkan kami... (dan terbayang dek mata aku kalau-kalau Aiza tgh melakonkan balik aksi P.Ramlee dlm filem itam puteh tu. Cam aku ni Salmah, dan dia Abang Ramlee.AHAHAHA!) Aku gelak guling-guling sambil memeluk Buttercup yg tak penah tdo.

[Si budak busuk tak suka mandi.....

woi kawan, jaja jiji juju,
ko ske belacan,aku ske keju,
bila bengang aku marah,
rasa nak debik laju-laju.

mkn cococrunch, di waktu petang,
cococrunch mmg la rasa coco,
1-0, aku dah menang,
aku gurau je tuh, padan muka ko!

Bertenang la weih... yg pasai putus kwn tu bukan ngan ko.Pa kejadahnya putus ngan ko. Tak de maknanya. Tu ngan org lain. haa...tau takot! aku baru acah sket tuh. WAKAKAKAK
=))
]

Sambil jari-jemari aku melentuk-liuk bertango atas keyboard ni, otak aku terus putar laju-laju. Baik ke terus kenakan dia?
Sib baik sifat kemanusiaan aku cpt dtg, kalau tak...
Mau aku hukum dia puas-puas..
Cam masakkan aku KFC hot n spicy buatan sendiri ke,
Tak pon bg aku ChocolateBanana buatan sendiri ke...
atau paling tidak pon, buat je Sate 63 cucuk malam ni gak tapau!

Image hosted by Photobucket.com

kalau tadi gelak guling-guling...
skang aku tukar posisi.
aku tarik blanket biru bunga-bunga cinta...
aku tekup muka kuat-kuat...
aku pon ada perasaan.
aku pon tau betapa dahsyatnya perasaan Aiza kalau dia tahu dirinya ditertawakan oleh aku dari belakang.


berbalas email lagi. Cam YM tu tgh koma atau tgh nazak pulak dibuatnya.

[wahai chika-choky

aku tak takot,tp risau jerk..kang ko marah aku,tak dpt buat keje2 bijak pandai lagik..bagos la pantun ko nih aku balas:

bile ko bengang ko marah,
rase nak debik aku laju,
takperla aku tak kesah,
aku lari laju2.

makan cococrunch diwaktu petang,
takpela aku bg chance ko menang,
sbb ko member yg aku sayang,
aku tak kesah asl ko senang..

tau putus member tuh ngan org laen,tp aku buat persediaan jerk..uwaa,aku telah miss satu event yg besh.. frombudakbusuk yg tak suke mandi tp comel di hati.. ]

Kali ni gelak aku dah surut.Aku mampu senyum je.Hanya ati aku je gelak terbahak-bahak.Sekaligus email ni membenarkan dugaan aku yg Aiza tak suke mandi pagi dan berbau busuk.

Sekian....

putus denganmu....
terpadam kiokk!
putus dgnku...
aku kerat cincang-cincang semuanya...
sampai sama spt tak pernah ada.
(Tak de maknanya nak fhm semua ni)

*Kent-chouwszz = perkataan baru dari ahli kaji bahser peringkat umah aku. sapa lagi kalau bukan Bunda ku... ntah dari mana Bunda mendapat perkataan semacam ni.

 

6 Congteng-conteng:

Blogger Aizar Azman conteng...
kepada cik nurul haizum..dah puas ko gelakkan aku ??huh..pastu siap mintak lagik tuh kat aku..nasib ko kawan aku..takpela..aku kan bodyguard paling comel dan sporting,kasi chance lak si chika nih memang,da lame die tak gelak camnieh..
10:39 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
ko bodigad yang comel eh?? ekrhekher.. tah pape jek..sian ko kene bahan ngan haizum neh.. nyeh2.
5:50 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
ko nak jd bhn aku?

try ar sekalik...
6:27 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
hahaha// aku x mcm ayza.. die buley maapkan.. aku nie kan.. walaupon da maapkan.. aku jadik sgt stress.. hahahahahhaha
10:35 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
hek elh...tak remaja tol! takkan aku gurau-gurau senda pon nak stress sakan. Terbalik la alam fana ni kalau cenggitu.HAHAHAH!
10:40 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » » »
4:21 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."