Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Sunday, November 27, 2005

Open ous

Selamat pagi,

Abes dgn open ous smlm.Semuanya bg aku ok kecuali beberapa perkara yg merunsingkn dan memarahkan iaitu seblom dan slps.

aku bengang kat sorang member yg skang aku rasa tanak pggl dia member dah. aku marah kat org2 yang mulanya lebih sudu dr kuah.aku bengang kat NURUL AIZAR AZMAN. dan aku runsing ngan diri aku yg tersalah 'konsep'

Dearest 'member yg tanak digelar member lg',
Sms kamu sungguh biadab. Aku kesal menjempot. Itu jempotan terakhir aku. Tunggu aku sejuk hati, baru aku maafkan kamu. Sekali lagi, bahser kamu sungguh biadab. Dan aku terasa spt kamu membenam jarum peniti tajam ke jantng saya. Sekali lagi.Kamu biadab.

Dearest 'sudu2 yg lebih dr kuah',
Lenkali jgn beriya-iya suh aku membuka rumah aku kalau kamu yg lategori 'sudu-sudu murahan' ni tau nak bagi alasan je tanak dtg. membazir masa, tenaga dan hingit mesya ibubapa aku.aku hepi tanpa 'sudu-sudu' ini. tak apa la...at least 'sudu-sudu' ini tak sebiadab 'member yg tanak digelar member lagi'

Dearest NURUL AIZAR AZMAN,
Ko tak dtg,
ko tak bitau,
Ko tak call,
Ko tak sms,
aku marah!
aku sdg tunggu ko meminta maaf
.

Dearest diriku yg tersalah konsep,
Aku sepatotnya cepat menjempot Farah dan Adian di Cempaka,
aku seharusnya cpt ambik Shah kat Puteri Park.
aku seharusnya tau ada byk orang nak menikah mlm semalam!
dan tak sepatotnya ajak Jullian lalu kat lorong2 pernikahan.
aku patotnya lebih tau mendengar ckp orang tua.

i'm done with open ous!
aku tak tau apa masalahnya dgn pompuan-pompuan yg aku jempot. Sebok uruskan rumah tangga agaknya sampai SENGAJA tak memenuhi jemputan aku.Mungkin jugak nak main 'Ada ubi ada batas' dgn aku. Sbb aku x dtg open ous dorang, maka open ous aku pon tak didatangi.

Image hosted by Photobucket.com



Btol jangkaan aku. Semakin byk usia persahabatn aku, makin kehampassan nilai persahabatan tu. Betapa agongnya kengkawan aku kat UKM. Hanya naluri aku yg tau rasa terharu aku ble Farah (PJ) ngan Adian(Gombak) dtg. Jugak Shah.

Tapi utk kengkawan baik yg sgt dichentai, Hani, Mimi dan As3, terima kasih infiniti.

Tp sebenarnya ramai jugak yg dtg.Bebudak lelaki sgt senang.Ckp je dah dtg.Jullian jd org 1st yg sampai, dek Iqwan, Asmadi, Nik, Fauzie, Ami Zaim, Budin, (ada sorang lelaki yg aku tak tau nama), Irwan, Hasif. Menjadikan kengkwn aku yg dtg 17 org. Bley ar. Sib baik kengkawan adek aku memenohkan. Then ptg tu kwn ma ada mai. Mlm tu plak sedara-mara mai. Kalau Haikal ada kat sinih, mau roboh umah aku.


Image hosted by Photobucket.com



Cam minggu lepas.

Ma, kwn dek kal nak dtg.Masak sket ma.
Berapa orang?
Dlm dua tiga org

aku tak sangka adek aku tak reti mengira.Dua tiga orang yg dimaksudkan sebnarnya adalah 2, 3 puloh orang. Pengshan-pengshan mak aku terkejot.

aku tau page lambat load bila byk gambar. Tapi memandangkan ni blog aku, tempat aku menulis, tempat aku membuang sisa-sisa muntahan perasaan, tempat aku simpan crita dan kenangan, aku tak kira! aku ttp nk campakkan byk gambar kat sini. Sbb aku tak ada masalah load page. Utk mood aku ketika ni, aku mmg tak mahu memikirkan org lain. Aku hanya pikirkan aku.

Image hosted by Photobucket.com

(milik siapakah leher ini? - teka dan menang!)



Image hosted by Photobucket.com

(filem baru : "Bila Bulan Mengambang")

Fast note:

  • Tq aki ngan maktok (my grandparents) yg susah banyak layan kerenah aku sempena mlm membuka rumah.
  • Tq abah ngan ma yg sgt sporting. Happening kan my mom? Kowang jgn tak tau... Terkekeh-kekeh kengkawan aku smlm pakat kena usyik ngan mak aku sejak dlm kete.
  • Fauzie will owiz be one of my peberet fellow. Cool and steady... Nik oso.
  • Budin kata... aku pakai baju plastik. (sgt x fotogenik la baju merah over menyala tuh)
  • Astri kata ... jgn tdo lambat nanti kawin umo patpuloh.
  • Farah and Adian buat tragedi baru kat MASJID JAMEK vs MASJID INDIA. (farah...farah.... jerit adian sambil farah membuat pecutan 100 m)
  • I lost her! (i officially break this frenship up!) Frenship --> Frenshit!
 

10 Congteng-conteng:

Anonymous Anonymous conteng...
muahaha. waa xsangka begitu agongnye kitorang. muahaha skali lagi. hehe. yeah ur mom very the happening. xpe, campak je gamba bnyk2. page ni khas untuk para pelanggan streamyx je. hehe.
12:43 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
ececech... KAHS TOK PELANGGAN STIMIKS erk? aku rasa cam kejam dan zalim ayat ko. Tak supan naaa
12:58 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
eheheh.
1:12 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
aGong??!!isk...terharu dlm keharuan nurul...huhu....ur mom sporting amat!!! hehehe...best best...i second the motion, campak gamba byk2...aku ske gamba...aku juge ske bergamba (sejak terjangkit wabak gila kamera dgn cik nurul...huhu!!) ...gamba sgt best.... kerna a picture can speak a thusnad words!!!huahuahuah!!!!
6:29 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
You know dahlink... mak aku ckp camnih

"aih...korang ni semua gila kamera la. Mmg jelas sgt perangai ko dan kaum-kerabat ko,"

aku senyum2 kembang hati.. "aih ma, cam apa yg anakanda dah bitau dr dulu lg.Apsal tak percaya awal-awl.."
7:03 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
kehrkrhere...
sile send aku gambo di tepi kolam renang// lame da x dtg rumah ko haizum.. haha.. tq kat ko gak la.. :D sbb sanggop bersusah payah utk aku dan meke.. nyeh2
5:46 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Thanx for the invite!!!
p/s: Tak slow wat utk load...
6:16 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
ntah la...ada org kata slow.....
6:31 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
aku tau leher sape kah itu..jeng jeng jeng..leher ......

aizar
2:45 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Looking for information and found it at this great site... Naked+amateurs+in+wet+panties tits and ass telus mobility cell phone plans find tablet meridia E website design hosting Imitrex butt inections free girls peeing xxx World's prettiest babes pee tear griffin Celebrities hairy underarms women Canada cost liposuction Porsche part and performance accessory Bathtub pond
10:29 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."