Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Monday, November 21, 2005

Cuti-cuti Mesya!

"Haizum! Kita on d way blk ni.Sat g kite g umah ella, sbb die anta kte blk ni..."

Athirah sms ptg tadi.Hati ni punyalah suka.Sepanjang cuti ni, punyalah aku tunggu dia balik KL. Aih, payah jugak bila ada member yg da kena sumpahan keramat JOHOR! Lepas meronta-ronta tak sanggup terus dok matriks Johor, skang tup-tup ke Johor lagi buat degree. Naseb ke atau betol jangkaan aku dia da terkena sumpahan Johor? (athirah gerenti debik aku laju-laju klu dia baca ni)

"Balik pon.Punyalah kte tggu awk cuti.Ingat Ahad ni nak ajak dtg umah.Beraya la umah kte. Then nak g jenjalan!,"

SATU plan tuk cuti-cuti mesya dah tergantong kemas dlm otak aku.

Chattin with Jullian last nite. Plan nak jenjalan, tapi x tau nak ke mana. Alahai, Kuala Lumpur! Manalah sgt leh aku tuju.Abis-abis membuat pelaboran bursa saham GADIS-GADIS kat mall. Tak elok tuk budget 2006.Ingat Nurul.... trip to Pulau Kapas! Better simpan duet and laborkan kat itu pulau.Back to Jullian, akhirnya kitorang since last week plan nak pi... patut ke mention? Hmmm... cam kelakar plak nak sebut. Tapi seblom tu, aku nak bitau. Aku (anak KL ni) tak penah masuk Petrosains! Uhuhu... Lalala... Pegi KLCC boleh dkatakan kerap.Tapi yg aku tau ttg KLCC adalah Suria. Aku tau kat Suria ada Secret Recipe x jauh dari GIRLS. Tapi apa lg ttg KLCC? Selain drp ilmu am yg KLCC tu bangunan tertinggi di dunia (masih lg ke?) aku tak tau apa-apa selainnya psl KLCC. Hmmm.. so Kuala Lumpurian aku ni kan?

Sbb kejakunan aku dan kedaifan aku, Jullian suggest naik skybridge.Ahahaha... So, kami(kami ke aku?) dah tekad akan tiba di counter tiket seblom 8.30 pagi. (ye ker?) Hmm.. apapon, mungkin hanya aku ngan Aiza yg akan pegi tuk my 1st round.Lepas tu baru buat aku nyer 2nd round since Jullian can't make it this week.Aiza, bila mau pikirkan???

So, DUA cuti-cuti Mesya! Semoga aku lebih mengenali KLCC (selekeh je ayat)

Cuti-cuti Mesya yg keTIGA, bersama my Datinship Partner and my GossipER(s)!. Dato' Bandar Bangi nak turun KL la pulak.Farah kata nak pi Sunway Lagoon, pi man-main! Woh, pandai heh ko Farah ambik shortcut. Mementang ko dok PJ, ko pilih yg dedekat je.Abis aku nih? wenggg!

Cuti-cuti mesya yg keEMPAT.... akan dimaklumkan kemudian nanti.

Aih, over excited plak aku ngan percutian Athirah ni. Ni la yg dikatakan bila jauh rindu, bila dekat nak bertekak je. Kan Athirah kan? kita dua ni salu bertekak.But i lap u still! Sesekali cuti camni bila dpt jumpa tu jd sgt best pulak.Aih, bayangkan! Dulu 24 jam sehari dok tgk muka ang. Bila nak kuar masuk bilik pon, mmg muka ang la yg akan aku nampak dlu.

Bila Athirah bitau dia balik ngan Ella, tingat plak aku time dia balikKL ngan aku dlu.

********************
Betol ke ma air milo nih?

Betolla tu.Tgk la... kan boleh agak

Ishk..susah la buat Milo

Ko tau buat nescafe jek

Dah nescafe senang

Tak de mananya susah buat air!Nanti dah kawen, tak minum air panas la suami ko jawapnya....

Air suam baik tok kesihatan

Hmm...kenalah jadi kaya. Sbb nak kena pakai orang gaji.

Itu dah tentu

Jgn nanti orang gaji tu bukan jaga umah ko je, ngan laki-laki ko skali dia jaga

Ma pon terus angkat dulang.Air milo yg aku buat tadi dihangkut ke depan nak bagi tetamu minum.Mudah-mudahan Milo buatan tgn aku terasa seperti MILO yg sebenar.
 

10 Congteng-conteng:

Anonymous Anonymous conteng...
weyh....ape lak short cut nye...dato' bandar yg kasik ide cenggitu....d ajak men boling,beliau pula menyatakan dia amat tak suka game tuh!isk!! pastu tros dia ajak g sunway lagoon atau time square...huhu...aku cuma penyampai berita!!kalo jadik mau g sunway....leh je aku drive, aku amik la ko & org2 yg sudi dr lrt dekat2 umah aku tuh...kalo time square, kite reramai la serbu bas...(wah!! dah lama tak nek bas...bas ukm mahupon bas lua...waaaa)
11:07 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
tammo la naik bashhh. *lalu aku memuncung mulut* naik kete kunin chumey laaaa....
11:32 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
:p
Sorry la...can't make it this week'
Promise same time next week or anytime u want!!!
12:31 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
No no no.... this time u decide.
2:12 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
Nurul comelminom suka. Buat tak suka
4:24 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
cuti2 mesia yang ke 4??Jom kite pegi chepor, perak.. g mandik air terjon.. jom jom jom.. nyeh2.. aku drivekan..ekhrkhrekre...konvoi 12 kete pon tape.. *banyak duet ko as3.. nyiahahhahaha.. ngan aku takdek rancangan ke?? meh la.. meh la.. detin ngan pacik julie soram2 ngan ayza jek.. hehheheheh
11:20 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
ye la ye la...kalo g sunway...bleh je aku drive....muahaha!!!tp tempat len, taknak nek bas kalo naik capal!!! :P
2:58 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
astri mau bangat deh pesta sama lo.Tp lo asik nga wujud di bumi cheras ini ngapain donk? Kalo aku bilang mau ikut kamu ke indon gimana?bisa dibawa sama ngak? *indon pelat*

Faghah Diana yg ang dok sebot capal tu pasai pa? Babe ikut kaaa...? (capal = babe. Nothing can describe Babe better than CAPAL did)
3:15 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
aku ade jek utk cuti kalik neh.. sbb mak ++ adek2 aku kat kl..so, pegi jakarta pon xdek sapa..kreherkherkre..
7:03 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
BAGOS..... cepat pikirkan ke mana destinasi honeymoon kita
7:35 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."