Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Monday, November 28, 2005

LesbO!

Kalau ko tgk dua jantina berasmaradana,
Ko heran tak?
aku heran...
Tp heran aku naik pangkat bila tgk jantina sejenis berasmadana...
Astaghfirullahhala'zim.....
Rasa nak panggil otomen taro tolong fire kedua-dua mereka.

Ishk, Nurul...
sensitif ko isu nih.
Baiklah!
aku pon x nak masok campo hal mereka yg idop menongkat langit.
Ye la, aku ni idop ada usia.
Bila usia aku dah expired nanti,
jgn kan kata langit,
semua objek alam pon tak tertongkat dek aku.


aku marah tau!
aku rasa nak cili-cili mulut mereka yg pernah kata aku ni 'les'
ko penah nampak ye aku flirt ngan gadis-gadis dunia nih?
ko penah tgk ngan mata kepala lutut ko aku berpoya-poya ngan gadis-gadis?
tabaik mulut ko...
drp ko mengumpat aku ni lesbian,
aku cadangankan ko pegi je bunuh orang ramai.
sbb dosanya sama je.
malah lg puas ati perot ko drp memfitnah aku.

Bila aku tak kuar ngan lelaki,bukan sbb aku suka pompuan.
bila aku suka bermanja-manja ngan kengkwn pompuan,
bukan sbb aku tak mo lelaki.
bila aku tak suka borak ngan lelaki,
bukan sbb aku gila pompuan!
bila aku kata 'alicia keys' cantek,
bukan maksudnya aku tak rasa Tom Cruise ensem.


weh, aku normal weh!
aku tau Tom Cruise ensem
aku tau Enrique Iglesias sexy
aku tau David Beckham tu romantik
aku cair cam 'Smarties yg masuk dlm mulut' bila tgk Fahrin Ahmad.
aku sanggup bersengkang mata demi One Tree Hill demi jejaka2 ensemnyer.
Sah kan?
aku ni gadis normal...

huwaa... aku rasa cam awan-gemawan menghempap bumi bila kena tuduh camni.Katala aku apa je.Tp bila dituduh camni aku rasa sgt sedih.Terharu pon ada.sbb lelaki tu gila sgt kot kat aku sampai dah tak tau nak buat apa.Dia pon tuduh aku les. Wakakaka...

Kalau dah rasa aku ni les,
jgn la terhegeh-hegeh lagi
les hanya memilih pompuan,
kamu kan lelaki,
angkat kaki carik wanita sejati lah!

aku :
- takkan lupa peristiwa sms ngan lesbo. gamat satu room dibuatnya. (ingat tak athirah?)

- takkan maafkan lelaki-lelaki yg penah kata aku camtu

- takkan lupa suara sumbang yg menjerit kuat-kuat kata aku seterok ni masa balik dr kuliah malam.

- takkan amponkan semua tuduhan bodoh nih!
 

9 Congteng-conteng:

Anonymous Anonymous conteng...
hoho cian si tropicana ni dituduh sebegitu rupa. siapakah gerangan manusia yg hina dina brani menduduh kamu itu. muahaha
7:00 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
anggap je la diorang tu sempit angkal dan tak matang..

abes citer..

dulu aku pun pernah dikata les orang seseorang, masa tu.. saje je aku puji faith hill sebab lagu dia best ngan dia pun cam lawa.. bleh plak mamat tu tuduh aku les disebabkan pernyataan aku tu je.. ceh, dah aku berbual ngan lelaki, aku cakap ar minah tu lawa, minah ni lawa.. nanti kalau berbual ngan pompuan, aku cakap ar laki tu encem, laki tu pun encem.. laki ni encem..

chikadior.. ko jgn layan ar diorang tu.. otak sempit tu.. otak tak matang.. atau dia main sedap mulut je cakap, tak fikir sebelum cakap.. atau dunia dia hanya cam seekor kodok di bawah tempurung tua..
7:11 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
adian klu aku nak list nama2 yg berdosa tu byk sgt.... aku redha je... dan pasrah (sambil menunduk pandang ke bumi....) uhuhuh... les pon les la. asalkan gembira lalala... dan asalkan ko nampakkan buktinya betapa aku gilakan fahrin ahmad. sampai gambarnya tertampal segak kat area aku dlm studio kan?

Ikoko tq... tabaikkan mereka nih? hina kan perbuatan menuduh org sampai camnih. Takpe la... nanti Allah je balas.
7:29 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
tu la susahnya manusia ni nurul..ade je yg xkne..sabar je la ek?
9:09 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
keji amat org2 yg menuduh kwn aku neh...isk!!dan aku bangga ngan ko nurul sbb "pasrah (sambil menunduk pandang ke bumi...)" ... one day, org2 ituh akan tau kebenaran yg benar sebenar benarnye... hoho!!!jgn risau...aku caya ko bkn lesbian sbb aku tau sedikit sebyk list jejaka2 idaman ko (hoho!! sikit ke??cam BYK je...isk...devotees...fahrin...dll!!muahaha!!!)

~tHe tRutH iS oUT tHerE...(aDe perkaitan ke quote ni kat cni neh????)
9:25 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
bile orang lain tuduh kite memacam.. adelah yang die jeles ngan kite neh..samade die tak dpt kite.. @ die tapuas hati ngan kite.. orang mcm ni xyah layan// lagik kite layan.. lagik die suker.. abeh.. laki yang minat tgk bola.. pastu minat owen ke.. beckham ke// kene panggey gay ke? tah pape btol pernyataan org cenggini.. jgn risau.. kitorang tau ko camneh.. jgn pedulikkan org 'PANDAI' mcm tuh..
10:34 PM  
Blogger Aizar Azman conteng...
lesbo??takpe2..aku dah penah kene dah time skolah dulu...dah slalu dah kene ngan word yg menyakitkan hati tp kat luar aku wat bodo jerk..saba2..mereka tak memahami kite kalo dorang kate kite les..sbb kite tetap suke usha dan still mendapat point setiap kali kite kuar jenjalan..btol tak cik chika??
12:26 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
FARAH ha...ingat pon ko senarai poooojaan aku. wengweng*

ASTRI tu ar aku kata.dorang ni dah gila sgt kat aku. Cam peminat fanatik MAWI yg sanggop pengshan2 tu.ekekeke.... wakakaka... HAHAHA!

AIZAR klu btol aku lesbo...korang sumer dah lari lintang pukang dah takut diapa-apakan oleh haku! huhuhuhu
2:04 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
xmoh layan la tuduhan yg xberasas ni deq oit! wasting ur time! huhuh
4:16 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."