Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Friday, December 02, 2005

1,2,3 Lekuk

[Aku] = [Sejuk, pijama biru, dan bersama tikus belaan yg makin berusia, makin degil]

mari mari mari!
ini aku nak mengistiharkan...
hari ini adalah HARI ROSAK SEDUNIA
Oleh itu esok PUBLIC HOLIDAY!

apalagi, Go! Pegi ambik cuti . Mari pakat-pakat berkabung untuk aku. Hiarght! *bukak Kungfu Bruce Lee* Aku hangin ribot btol dgn semua anak-anak angkat kesayangan aku ni. Si tikus belaan muka tunjuk keras kepala. Ko hingat, ko da tua aku mau respect? Nak degil-degil ngan aku, nah! amek sekali aku kasi hempok sama ko punya badan. Puas ati? cedera tak?

Lagi sebijik anak angkat aku keturunan baik-baik ni pon dah mula tunjuk nakal. Dulu masa muda-muda, bukan main AKTIF lagi. Skang dah tua-tua ni, nak je aku tangan-tangankan. Aktif nak tak nak ajer.Adoi, encik LAN, DSL dan segala macam encik keturunan MODEM, apsal lah kamu-kamu ni? Engkorang ni mau maut cepat ke? Nak sgt cepat ajal, boleh ajer! aku bisa bunuh sama kamu.

*Pikir*

Tak tak... aku kena sabar.*sambil usap-usap kepala sendiri* suka atau tak suka, aku kena pikirkan jugak martabat dan maruah keluarga aku. Dah berapa punya banyak kali abang-abang TM NET masok ke bilik aku. Dah berapa punya byk kali abang-abang TM NET ni 'menghadiahkan' aku modem TELEKOM percuma. Semuanya gara-gara kecederaan yg membawa maut kat anak angkat aku keturunan baik-baik ni. MARAH TAK???? *suara latar : marahhh....!~*

Nurul!
Cepat!
Taubat!
Jgn layan asutan syaitan!
Mereka-mereka yg diperbuat dpd api ini saja nak mengapi-apikan kemarahan kamu!

Nurul!
Taubat!
Ampunkan anak-anak angkat kamu yg tak berdosa ini.
Apalah dosanya Mouse itam murah nih? *ko beli murah sapa suruh?*
Apalah dosanya Modem free nih? *pi beli sendiri ar!*
Apalah dosanya komputer tak bernyawa yg dikerah tenaganya15 jam sehari tanpa henti?

Aku pun bertaubat......

hari ini : kereta abah buat sketsa komedi. Kami sekeluarga pon terhibur dgn sketsa tersebut. Oh ha.... hari ni, menonton vcd Konsert Tautan Kasih MAWI di Kelantan. World abes-abesan wa habaq hang! *bergegas! dapatkan skang!*

Jantan betina aku ketok!
 

4 Congteng-conteng:

Blogger nbn conteng...
ingat apa tadi...
:)
12:22 AM  
Blogger TimYohannon conteng...
mouse adalah slh satu komponen komputer yg tersgtlah vulnerable. semmg nya ia patut "expired" bila smp masa.

begitu juga modem yg di"hadiah"kan oleh telekom (kasda,zdl dll) terkenal dgn ketidaktahanan nye.

kau patut simpan kungfu kau spt aku. keluarkan nya apabila akak kat telekom kata "line streamyx slow sebab kabel bawah laut langgar dek kapal"

sekian
12:43 AM  
Blogger ChikaDior conteng...
nbn hiduop perlu selalu buat gimik...

timyohannon tp... sy jarang dpt berbual-bual ngan akak-akak kat line stimiks. Salu ngan abang2 je. Tak jadilah nak bukak Kungfu.
1:00 AM  
Anonymous as3 conteng...
mouse = cepat rosak..

tetikus.. susah nak rosak.. erkherkhre.. saje membuat spekulasi yang tah paper..
1:46 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."