Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Tuesday, June 27, 2006

Reunion 2006

Anak-anak sekelian...
Apa kata kita semua buang yang keruh, cedok yang jernih-jernih sahaja.
Maksud aku bila aku kata begini...
Aku tak mau kalian bergosipan lagi soal DIESEL.


Mari kita ambil pensil, dan buat TITIK NOKTAH bersama-sama!
=D (
Beylo : kamu pandai lepaskan diri! kamu pandai! kamu pandai!)


Sesungguhnya itu bukanlah hiburan yang begitu baik.
Itu hiburan yang menghina aku semata-mata.
AHAHAHA!
(setiap kali aku menulis gelak dgn cara ini, aku pasti terbayangkan aksi gelak action kamen dalam crayon shinchan sambil mencekak pinggang)
Aku bukan apa, sekadar mau menimbus rasa malu yg dah aku bawa ke hulu ke hilir.
Yahoo Messenger aku sudah kebas mau menjawap soalan-soalan bonanza.
Yang pastinya membuatkan aku menepuk-nepuk dahi seberapa byk kali yg boleh.
Dahi aku tercedera akibat itu.
Untuk kebahagian sejagat, mari kita bersepakat membawa berkat.
Ayuh, lupakan tragedi DIESEL dan anggaplah kesengalan aku yang lalu adalah sengaja dilakukan demi memberi pengajaran utk dikongsi bersama kalian.
Lebih2 lagi kepada kaum wanita.
HAHAHA!
(aksi action kamen lagi)
Aku rasa, ayat aku dah cukup baik untuk buat semua pembaca tutup mata tentang tragedi tu. Tutup mata sekarang! Bagus, sekarang anak-anak jangan lagi imaginasikan aku sebagai seorang pelajar universiti yg sengal selepas ini ye. Terima kasih kerana tutup mata. =)

Okay, case closed!


********************************


REUNION2006
16 June 2006
McD Pandan Mewah


Masih kekalkan lokasi yang sama seperti reunion 2005.Malas bebel percuma banyak-banyak. Byk tenaga dah dibazirkan utk entri lalu yg super-saiya itu. Sekarang, tenaga aku sudah kritikal. Cuma tinggal sedikit sisa tenaga yg pastinya, akan aku gunakan untuk conteng arang ke muka beylo yg burok!


Reunion kali ni, Alia jadi Project Manager. Aku sudah letak jawatan akibat terlalu byk perkara yg perlu aku utamakan dalam hidup aku. Olympiarch je dah merembat hampir keseluruhan waktu aku. Insyaallah, kisah Olympiarch akan aku contengkan kemudian nanti.Back to reunion, thanks alia and good job!


Mari menonton gambar!







Ulasan:

Aku gembira sepanjang reunion itu hinggakan aku terlupa yg aku terpaksa rush sbb seekor raksasa bernama MASA mengejar aku. Terus terang, aku kelam kabut jugak sepanjang reunion tu sbb aku harus pulang ke ukm pd hari yg sama demi Olympiarch. Olympiarch lagi! See, benar kan kata aku betapa Olympiarch ni menjadi agenda sangat besar buat kami. Terasa mcm terhukum kehidupan beberapa masa yg lampau deminya.


Reunion ni bagus. Ramai yang hadir. Sesi ulangtayang kisah silam merupakan sesi kegemaran aku bila berkumpul bersama sahabat handai. Mereka tak pernah luput dari ingatan aku. Sungguhpon ingatan aku tak sesehat mana, tapi demi meraka... aku tak pernah lupa. Aizar, Astri, Marlia, Azhani, Mimi, dan Hikmah. Mereka ini sahabat handai kesayangan aku zaman sekolah. Jangan terkejot kalau aku katakan, kami semua beruniform biru dulu. Sama-sama pengawas. Entah magik apa yg membuatkan kami semua seangkatan sedemikian rupa.


Ah, terasa bosan mau mengadap Beylo.
Cerita ini tak menarik buat kalian.
Tapi menarik buat aku.
Sudah, kalian bersurai lebih baik.
Aku sendiri kadang2 benci mau melayan Beylo.
Nak pergi bersenam seminit dua.
 

20 Congteng-conteng:

Blogger Nashrex conteng...
aku yg pertaama!! hahahahhaa

*nanti mlm aku bace
8:50 PM  
Blogger Adian conteng...
hampeh si nash. ooo aku ingatkan reunion ni pas pas balik dr ukm aritu, rupenye nostalgia sebelum olympiarch lagi... hmm.. tah bile2 tah klas aku nk wat bende2 camni... hmm tah2 kalu ade pun xgi sbb aku ni suke lupe daratan! hehe...
8:55 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
wohooo. ai layek the reunion. mmg best. gamba2 ai pon best. jom2. exchange gambo copek. payah nak dpt gamba ai yg comei2 belako.erkhrekherkhrekreh
9:04 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
nash - main kotor woi!

adian - kali ni aku butakan mata. aku kira ko pemenang komen cepat & tangkas kalini. wakakakakaka!

as3 - slamat kembali. jom xchange jom!
9:09 PM  
Blogger Nashrex conteng...
ek eleh.. reunion buat laa kat otel.. waahhahahaa!!
x smua yg dtg reunion tu ek? aku sndiri pnah dtg reunion kelas teknik aku.. panggil 1 kelas, yg dtg 7 org.. hahahaha

tros malas nak jumpe2 kebenda ni..

*aku isythihar aku pemenang!!
9:45 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
ceh. nash x abeh2 men kotor. eh. ko ade baleng2 lumpur? hooh. taep komen sblom bace. ahahah
10:41 PM  
Blogger No Name conteng...
huhu..sy masih berminat ttg kisah diesel..wakaka..mencemar comments sekejap..j'kiddin..

reunion ? urm, kawan2 lama? ntah xknal dah ..wakaka..maleh2 bende2 cenggini..
12:13 AM  
Blogger Farrah conteng...
penah wt sekali je..ngn menbe2 dajah nam..wt lps spm..mase tu mmg le br 5thn xjmpe tp..phewww...gile dh berubah taim tu.ni klo wt lg musti lg berubah..maunye ade yg dtg bwk anak
9:14 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
nash - hotel = ongkos?

ast3 - tak aci kan nashrex tu? ekekek... tp tetap pengkomen tetap dan pengkomen terbanyak di sini. x leh nafikan.. =)

noheartfilin - DIESEL - case closed! =D

cuya - selamat explore... pasni leh wat juger..

diane - sib baik xde my pren yg dah beranak.Klu tak tentu haru-biru.Tentu sy trauma memikirkan turn sy plak.. ayyooohh!


-chika-
10:07 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
aku janji ngann mmber2 aku.. nak reunion masa umur 60thn.. kat rumah org tua2 bt pahat..

-nash-
11:10 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
tak senonoh. jd bebetol baru tau!
12:05 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
hahaha~ bukan akunyer idea.. ada laa sorang member aku tu.. sengal tul
4:54 PM  
Blogger Unknown conteng...
Best kan Reunion :)

Sayang ramai ex-klasmet gua kini lebih memikirkan soal kerja dan tunang mereka

Maybe bila salah sorang kawen nanti senang nak jumpa barangkali
5:27 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
rjuna - apakata kamu buat ayat camni... mungkin bila KAMU yg kawen nnt, senang jumpa barangkali kan? kan? =)
7:52 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
hi sayang
11:46 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Entry ni sangat menarik! Weeehuuu
5:29 PM  
Blogger Acaii Jawe conteng...
reunion biasanye aku ngan memember kelas buat time raya bila sume org balik kg...yg best skarang ni, sume dah beranak pinak..huhuhu...

even masih muda lagik, tapi rase cam bujang tua plak sbb yg pompuan sume dah de anak..hahahaa...

tua ke aku hah...???!!
5:23 PM  
Blogger Jai conteng...
Chika! slide tu pki generator ke? Bgth aku. Comel siot....
11:01 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
sila browse ke slide, dan click pada RockYou! selamat mencuba!
3:00 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
hehehe.. reunion member2 lama.. masih ada lagi.. bagus, menjalinkan silaturrahim.

pesan untuk encik beylo, lenkali bawak la burger satu letak kat sini.. tengok orang tak kenyang..

-anasxz-
11:36 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."