Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Thursday, December 14, 2006

Misteri Lampu Ajaib

Damn!
Dah berhari-hari... handphone tak berbunyi.
Terima kasih kepada semua yang terchenta kerana sudah tidak ingat pada aku lagi.
Paling besar TERIMA KASIH nya buat yang TIDAK TERCHENTA...
Kerna tak jemu-jemu coba dekat-dekat dgn aku.
I'm sorry emak masak curry, adek goyang kaki...
Saya malas baca msg2 mahupun sms2 yang datangnya bukan dari orang-orang kesayangan.
Aku juga harus kerja keras untuk tidak menyanjungi kesemua orang-orang terchenta.
TERIMA KASIH.
Esok bolehlah buat kenduri doa selamat.
Berdoa supaya aku tidak histeria dan buat gangguan kedamaian antara kita lagi.
Kamu juga, donk..
Harus terus berdoa ke Tuhan supaya kita baik-baik aja terus.
*nak pergi carik pasal!*



Oyya... tak lama lagi, bila aku dah berjaya sepak keluar dewa-dewi kemalasan yang merantai aku kebelakangan ni, aku akan update semula kandungan blog ni. Mungkin ada antara 'butang-butang anggun' kalian yg terpaksa dimansuhkan keluar dari sini. Sbb sesekali, aku jadi heran sgt sejak bila pulak aku buat hubungan dua hala dgn beberapa blogger ni sampai link mereka ada di blog aku. Ternyata sia-sia belaka. Sbb aku pon tak berminat mau liburan ke blog mereka. Atas sebab, barangkali mereka sudah tidak update lagi (buat apa simpan jenazah kan?) , mungkin mereka tidak pernah menjenguk aku lagi (terus, aku samasekali tidak akan mengendeng ke tempat mereka lagi), mungkin juga ada yang sudah terlupa. Spt aku. Ada beberapa blog aku tidak lagi masuk bukan kerana tidak berminat tapi sudah terlupa.


Untuk itu, secara ajaibnya kelak bila ada 'link' kalian yang keciciran, jangan heartattack yer. Jgn tuduh-tuduh aku mau potong hubungan kita yer. Aku cuma mau mencuci-cuci. Blog aku ternyata sudah semak. Dun worry, kebanyakkan blog aku link secara rela hati. *Wuteva it is... let me keep goin with my work okey*


Jerawat tumbuh macam muka aku ni atok nenek dia yang punya ! ! ! ! *tanda seru menunjukkan aku terpekik kemarahan* . Sukati dia je. Boleh didapati dlm pelbagai saiz, warna dan kesakitan. Demmit! Kalau boleh lelong tak pe jugak. Ni dah la tumbuh free, tak mendatangkan hasil berpatutan pulak tu. Betul-betul buat aku rasa bertambah tak sehat. Cepat, sapa boleh heal jerawat sebelum Sabtu, aku belikan dia mesin ATM berserta seorang pengawal keselamatan. Cepat, cepat! *sapa percaya mmg buduh* HAR HAR HAR!


Misteri Lampu Ajaib. Sekadar tajuk yg tak berkaitan.


Sudah habis.
Aku nak pegi tgk apa aku boleh buat dgn jerawat.
Manalah tau boleh jual kat ebay...
Dapat jugak wang buat liburan sempena MEGASELL.
Lalalala..
Nak pegi ronda kat ebay!


 

12 Congteng-conteng:

Anonymous Anonymous conteng...
Har Har Har...
Put it on eBay...I'll bid!!! :P
10:20 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
hie! same prob aa..
waktu cuti mmg naik lomak..
jerawat pun naik mcm dibaja..
eeii, dah la sakit ;(
10:33 PM  
Blogger Adian conteng...
hahaha... aku pun cam dh meningkat isipadu ni. kira2 BMI aritu dah lebih dr nisbah yg disyorkan. aaaa cptla bukak sem, bole aku naik turun gunung za'ba
10:36 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
lawaaak...lawaaak...silakan jual jerawat itu di eBay... kang dah kaya menjual jerawat, ko bleh laburkan utk g skating slalu...miahaha!!~

~fara-d
10:50 PM  
Blogger ILynn Virgobiru conteng...
ahahahhahahhaha
lawak siot psl jerawat tuuuu
jual kat ebay?!?
hahahaha
musti ade org beli
mestinyeeeee

ohh...yg psl medical checkup tu...die mmg btol2 scan satu badan ke? brp ek?
bukan x ray kan? igt nk buat la....
hehe
11:11 PM  
Blogger Nashrex conteng...
BMI aku melampau2.. relax je.. ngahahha!

* button aku dibuang x? huhu
11:41 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
jullian - are u sure?? ?

lilalililulu - konpius jari nak spell ur name ok. :p cute tho.. mmm.. rasa nk letupkan. tp since dia kat muka sendiri kan... terpaksa pikir 66 kali klu nak letupkan.

adian - sori to say... tp kau mmg berisi. HAR HAR HAR! Aku rasa ko mmg patot kuruskan sket badan. NAik turun bukit zaba mmg idea yg bagus. Lagi bagus klu naik turun area jam 2-4 pagi. Sbb peluh seram pon tumpang keluar! :))

farah - hasil jualan, bila dah laku produk jerawat ni, aku ingat nak spend utk g bandung nanti. hey yo! megasell la , sayang!

ilynn - minat nak join ebay gak ke? nak jual apa pulak? HAHAHA! ha ah, scan. Bukan satu badan. Kat yut je. ngee... *cam tgk kandungan pulak* OMG!

nash - button ko la aku buang dlu sbb BMI org tinggi sgt. WAKAKAKA! HAHAHAH! gelakkan dia!
11:00 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
uih... lama tak masuk blog nih..... oh.. lilalillulu tu kalo susah sangat spell je super lilo. hehehe..
7:00 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
aha.. jerawat itu sudah bertapuk di muka ku dari form 3 sampai sekarang x gheti2 nak blah lagi.. haih.. sabo sabo
6:40 PM  
Blogger d ordinary me conteng...
hmm jerawat...kakSue gelak sakan baca entry pasal jerawat nih..sori ek...

Cuba cuci muka ngan susu. tunggu sampai kering, baru bilas.
-muka kakSue susah naik jerawat sebab suka minum susu...Membesar dengan kuat dengan susu!!!-
9:13 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
oh camtu. susu eyh? berkesan eyh? anmum bley? :D ngeee
10:36 PM  
Blogger d ordinary me conteng...
anmum? blehhhh

kalau ada 'anpa' pun blehh
9:40 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."