Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Wednesday, June 27, 2007

Aku cuma inginkan kerusi sedap!



Tadi aku keletihan. Masa aku on desktop, muka aku toya je. Sebaik saja aku menyemak komen-komen terbaru dalam entry lepas, aku mengekek mak iloi-iloi. Terus, aku wonder. Dari mana dia dapat ilmu filosofi tersebut? Kalau masa kecik engkau comel, semasa besar engkau BURUK tetapi engkau kembali comel di usia tua. Aku berpendapat ... semua kanak-kanak adalah comel. Buatlah aksi buruk mana pon, kalau namany akanak-kanak, tetap nampak comel. Tapi kalau engkau seorang dewasa, berkelakuan buduh dengan memek muka yang buduh, nescaya keburukan engkau terserlah.



Tapi arwah opah aku memang comel orangnya. Semasa muda, dia seorang yang cantik. Sayangnya aku tidak tahu keadaan ketika bayinya.



Kantor hari ini merupakan sarang kerja yang sarat. Pinggang aku sakit. Kerna rekabentuk kerusi kantor untuk para pekerja tidak disertakan dengan konsep "humanising technology". Aku cadangkan kesemua bakal boss di masa akan datang, sediakan kerusi empuk bersofa untuk para pekerja. Untuk kemajuan kompeni juger.Pekerja sehat, pekerja efisyen.
 

10 Congteng-conteng:

Blogger Nashrex conteng...
tmpat keje aku dulu. pakai krusi plastik je. lagi hinaa. haha
10:47 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
owh ye? sian.. tapi kamu masih bisa bermain Pokemon dengan riang gembira.. jadi'nya tiada la masalah kan Cik Chika?

Ha ha ha Hafiz.

p/s: Nash, sekali sekala ko jd yang kedua bisa ngak? ha ha.. lantak.
11:46 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
nash - kalau aku tgk lah firm tu sediakan kerusi plastik, dr masa interview tu aku dah cabut lari. Takpon aku buat permintaan awal seblom mula bkerja. AHAAH. btol weh. siyes ni aku x tahan ngan kerusi dia. Walaupon kerusi lembut, boleh henyak, tp dia tak respect posture manusia. (ataupon dia sebnarnya x cocok ngan posture aku) tah....


east - masa main Pokemon, x rasa pulak kerusi tu sakitkan badan. Tp bila mula buat CAD, datanglah sakit sana sini. Patotnya bapak boss sediakan sofa2 mewah untuk staf jadi semakin semangat. (smangat main Pokemon)
12:05 AM  
Blogger Nashrex conteng...
sori laa mael.. aku ttp pertama.

barangkali krusi firm ko tu dicipta untuk manusia yg berposture normal. ko tu bulat.. lain sket. ohoho
12:34 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
naSHREX - biar ar bulat dr lempeng.
7:33 AM  
Blogger aunieZ conteng...
hahha..bgus gak gune krusi yg empuk
tp jgn smpai ttido plak sudeyh..heee

yep2 btul tu wahai cik chika yg cun..
sume budak2 mmhg kiut disebbkan masih suci drpd dosa..
yg da tua..mksud saye..apabila dosa dan pahala sudah dicatit oleh malaikat..
maka nya..mmg akan burok la manusia itu jika berkelakuan burok ;)
10:31 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
kerusi designed dengan baik mampu meningkatkan mutu dan prestasi pekerja. percayalah.
11:29 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
jd mase tua nanti aku akan comel la eh?? ahhahahaha
4:20 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
sonok kan? tak sbaar aku nk tua...
11:35 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Persoalkan kerusi tempat duduk pekerja? bagus-bagus. cerdik sekali.

Kerusi sedap, tidur pon sedap.. langsung takkerja lingkop company
12:04 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."