Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Friday, November 23, 2007

I'm stuck between ....

This entry might sound tooooo girl.
So boys, keep on reading my previous entry.
TQ.


I nak beli new sunny. Kebetulan this Khairina invite saya ke 'shop' beliau ... u guys tahula kan betapa histerianya saya. Mula-mula diserang sawan emosi melihat ini :

No! Not the beauty set but the bag! Oh my godness. Sangat suka. Bolehla berangan jadi Victoria seminit dua. HAHAH. Terus bagitau bunda saya dan ambillah sebakul dua hujah-hujah beliau. Bunda saya kata ... saya tak boleh beli bag selagi saya belum selesaikan masalah timbunan bag. Okay, fine... So i guess, nothing is wrong kalau saya ... beli a new sunnies kan? I've made up my mind. I nak grab juga one for myself. Tapi saya dah tiga hari berfikir. Indecisive betul. Tak tau between these two.
What Say You???



Okay. Hati macam nak yang the second one. Tapi ... yang first pon nak juga. Or else, ada siapa-siapa nak sponsor satu untuk saya? Ngahahaha. Tak nak sudah. Boleh jalan.


Help I decide ye, kawan-kawan.... As soon as possible. Okay, credit to Khairina. I dah rembat your pictures. You tak kisah kan? But seriously, I nak order satu. Saja, tolong member.... AHAHA. My dear, Khairina... tak ada discount ke? Nanti I tolong you promote lagi besar dari DiGi! AHAHA.... kidding. Siapa-siapa berminat, boleh drop by dekat Khairina's blog. This sunglasses berharga RM160.


Lama tak shopping. Last shopping bila ye? Oh, few weeks ago. Biasanya setiap minggu. Malah, setiap hari. Sorry to those yang tunggu I post new buys. I kan tak keluar rumah dah berapa lama dah ni. Tunggu ini cewek konvo. Si semangat membara ni pulak sibuk dengan program healthy life dia. Tak kira. Next week, mesti ice skating! Aku dah tak tahan duduk rumah. I need therapy! Untuk perempuan pandai masak, engkau available je kan?


Kawan-kawan saya semua ada bakat. Saya? Nak bakat juga .... :(


Farah, have you bought the bubbles?
lupa ja nak tanya hang.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

The boyfriend tidak sehat.
Pity on him.
Get well soon, dear.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Labels:

 

8 Congteng-conteng:

Blogger Adian conteng...
wah, xde blog camtu utk barangan2 dan perkakasan teknologi ke? hmm.. mesti aku plak yg diserang sawan emosi
12:33 AM  
Blogger fara-D conteng...
dah!dah beli dah...tapi ada kali biru je! yg 2 lagi tu later2 aku sambar kat ko ek... aku nk bli gak, tp hr tu cam kelam kabut sket. singgah amcorp pun sbb mummy bwk maktok p UH n ssh parking sana! muahaha!

yeah! next week ice skating ye! ko jd sifu aku! walala! last time i skate (the 1st and was the last...isk...) i remember i was FOREVER melekat ke dinding rink itu, takot jatuh! huhu (oh! rabu mungkin tak free, jumaat lak kena p penang!ngeee)
1:44 AM  
Blogger Unknown conteng...
SAlam..

haha..wanita, perempuan, gadis yg luhur lagi sejati...haha..

tahniah! *clap3*

WASsalam~OUT
4:24 AM  
Blogger anot edora conteng...
hoi

aku sangat suka cerminmata[oh skema gile aku]

cerminmata itu sangat rox!!
terasa mcm victoria
terasa gak cam hillary

owhhhhhh
wei..
belikan aku bleh?
tk besday tahun depan
11:15 PM  
Blogger anot edora conteng...
hoi

aku sangat suka cerminmata[oh skema gile aku]

cerminmata itu sangat rox!!
terasa mcm victoria
terasa gak cam hillary

owhhhhhh
wei..
belikan aku bleh?
tk besday tahun depan
11:15 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
wahhhhhhhhhhhh..kan best dpt beli shade tuh..tp tunggu la aku tak rabun,wakaka..

sy memang always available..tinggal wang sakuan tu je yang agak menyusahkan juge..
12:26 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
deng.. har har har..
gue udah convo deh..
gile smangat. padahal utk dip saje.. har har..
ape bakat aku ade eh??
musykil.. ekrhkerhkher.
oh ye.. next week we go on monday @ tuesday la k??
rabu ade hal skit.. hehehe..
amacam?? sile kompem bersama2 tuan bobo dan tuan kek
4:22 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
adian - aku rasa ada la.... aku penah je jumpa. byk je.


farah - tq eh 4 da bubble. huh? aku cikgu? gegegege.... lucu la awak ni. astri kan ada. dia pandai. saya tak pandai. saya beginner je.

arina - ler.ingatkan nak kasi cadangan. wakakaak

anot - belikan ko? klu camtu ko belikan aku perfume PRADA arijadi aku tahon dpn. Okey? set?

aiza - sapa kata xde wang xleh shopping. boleh je.... ahahaha. takde duit, dok dapo la... buat kek! AHAHA... i like it ahak ahak!

astri - congratz! dah konvo pon. da ada diploma org tu... saya pon lom ada apa2 lagi. cuma sijil matrix je . eheheh... kita g esok tau! ESOK. CR-V kamu ke saya? WAHAHAHHAKUTERINGINNAIKKETEBARU!
6:37 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."