Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Sunday, December 02, 2007

SUSU

Offline Message.

Hooray! Esok pergi berpeleseran dengan Athirah. Rindu. Sangat.
Ooops! Jangan tanya aku download dari mana skin YM aku. Aku letih nak jawap. Dan tak mau jawap. TAK MAHU! Terima kasih.


div1.gif image by klasik


LUMBA SUSU

Saya tak berapa suka minum susu. Kecuali yang berperisa strawberry / coco / coklat. Yang tanpa perisa tu, ala-ala berat jugalah nak telan. Lagi-lagi susu tepung. Adik saya pun ada sifat yang sama dengan saya. Tapi kami dipaksa minum susu. HENDAK atau TAK HENDAK. Kena minum. Arahan oleh : Bunda. Kalau dah arahan bunda tu memang mati hidup balik, mati balik dan hidup balik pon payah la nak lepas.


Oleh itu, setiap pagi dan malam kami akan buat perlumbaan. Iaitu perlumbaan siapa habis minum dahulu. Kegiatan ni dah berlangsung beberapa minggu lamanya. Dan memang efektif. Kami menjadi semakin semangat hendak minum kerna hendak menang. Kami juga pasti minum tanpa perasaan jelik kerna hendak menang. Dan tak perlu minum lama-lama dan menikmati betapa tidak enaknya susu. OLE-OLE-OLE! Kami semangat minum susu! Kami suka susu!


Semalam lumba lagi. Pukul 10 malam. Sebelum lumba, kami buat lawak buduh dan saling terbahak-bahak. Masa lumba, habis tersembur susu membanjiri ruang dapur. Badan adek saya habis melekit kena mandi susu. Sebab dia berlumba sambil terbahak-bahak. Dan sebagai impak masimanya, pukul 10 malam semalam, kami mengemop di dapur bagaikan bibik yang kena dera oleh majikan. (tapi kejadian ini tidak diketahui oleh ibubapa)


Kami dah belajar sesuatu. Setengah jam sebelum lumba susu, kami akan pastikan kami tidak saling membuat lawak buduh. Jiwa kena kental dan serius. Dan akhirnya malam ini kami berjaya lumba dengan tenang. Keputusannya seri. Kalaulah minum susu boleh mabuk... dah lama aku mati tersedak.


div1.gif image by klasik

menjelang sisa-sisa hidup yang seronok ni,
aku dah jadi sangat malas.
aku menjadi obses dengan televisyen.
ada DUA template aku dah buat tapi separuh jalan.
Aku rasa macam nak sedekah je blog skin tu kepada yang memerlukan.
Kalau hati aku macam baiklah nanti.
Tadi masukkan mp3 player.
Bukan sebab memang nak masukkan.
Tapi ... adalah beberapa seru yang mendesak.
Mp3 player akan memekak di blog ni sehingga malam esok SAHAJA.
Satu lagi kerja terbengkalai adalan YM skin.
Pergi jahanam. Aku stress.


div1.gif image by klasik

aduh.
Rindu nak bercinta.
"u drive to Johor?,"
"No.Parents said NO."
"if I drive?,"
"It's okay. You drive lah"
"Then we go by bus lah,"
Ya. I hope you are with me along the way.
But I need car too.
AHAHAHA!
miss you.

Labels: , ,

 

12 Congteng-conteng:

Blogger Totin Jamain conteng...
dulik!
nak tanye jgak!
mana dpt skin ym tuh?
HAHAHAHahahahaha

sy suka susu
susu fernleaf sedap
stiap kali balek mesia
mesti beli fernleaf byk2
buat stok!
mari minum susu fernleaf!!
1:57 AM  
Blogger Nyetok conteng...
Saya suka susu IBU... ahemm..LEMBU.

Ahaaa best lagu tu, sedap didengar bagai Sua Sue Kemoning..
2:45 AM  
Blogger Olie conteng...
saya mau saya mau..saya mau design kamu..hehehehe..(T_T)
9:12 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Haha..Bagus la minum susu..susu sedap tau..dulu kecik² pun tak pernah lak rasa mual minum susu..bila dah besar mual lak..kenapa ek..

hidup ceria selalu..aduhhh..berpantun lak kat bawah tu..
9:32 AM  
Blogger solitare conteng...
err. minum susu sangat tak suka. tapi main dengan susu agak sangat suka. :p
10:59 AM  
Blogger cepotet conteng...
susu? kalau susu tepung, sorry! kalau susu cair, ok. *smile*

chika akan berangkat arini ke? mesti tak besh dah pasni. :(
11:38 AM  
Blogger Tok Rimau conteng...
Tok ada Lactose Intolerant. Muak dengan susu.

Tapi hantu air cokelat. Cokelat buat Tok gembira.
11:55 AM  
Blogger GadiS HebaT conteng...
chika.. i pun nk bcinte gak..
u carikan sorg atau 2 pakwe utk bole?
haha..
12:19 PM  
Blogger DarkWan conteng...
Skin YM anda nampak .. er .. hijau.
12:25 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
totin - susu fernleaf tu susu yg mak aku sgt suka time pregnant. nnt aku pregnant, aku start minum fernleaf. :p skin tu aku wat.

nyetok - saya membesar dgn susu ibu. sbb tu dah besar2 ni x bley terima susu lembu.

diamante - kalau i nak kasi open nanti la eh. :p tapi harimau minum susu lembu mmg agak pelik.

mrozaidi - sbb susu tu seswai ngan tekak bayi kot. secara ideologinya.

mr.lee - apakah??? main ngan susu jgn woo.

erni -taklah, cik erni! saya berangkat next week. :p sgt tak seronok.

tok rimau - harimau minum coklat jugak eh tok? :D

syaff - i tak reti mencari la. apakata.. u buat iklaneka. :p bukan saja satu, malah satu ratus pon boleh dtg :p

darkwan - sbb saya suka hijau :p
11:30 PM  
Blogger fairy conteng...
lmbt lg ke kamu abis degree?
nak blajar edit gmbr n bt skin tu ngan kamu...
11:23 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
kisah - lambat lagi.. masih pjg perjalanan ni. :-s
10:26 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."