Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Thursday, May 15, 2008

467

sepatutnya aku penat. tapi aku tak penat. sebab bukan aku drive. bukan aku memanjat rumah. bukan aku mengukur separuh nyawa. bukan aku membuat drawing secara 'killing'. bukan aku memasak di dapur. bercucuk tanam mahupun mengait kelapa sawit apatah lagi.


Aku belum rajin nak menceritakan pasai KULAI. Sebab aku malas. Tapi apa yang hendak dikatakan, rumah Muar sangat comel berbanding rumah Bugis. Rumah pertama dulu dekat Pontian... macam monster punya besarnya! Sampai naik tumpas semangat dibuatnya. Tapi rumah kali ni sangat comel iaitu bersaiz kecil dan sangat senang diukur. Dan juga ... tiada superninja membuat aksi. Tapi semacam seronok jugak kalau ada superninja yang suka mencurik kasut aweks dan membawa larik. Walaupon hati di dalam berasa panas, tapi sebenarnya berasa terhibur jugak.


Pagi ni sangat indah bila Farah sms. Dia kata aku boleh duduk sebilik dengan dia. O' la la! Melompat ke langit lah! Maka, aku tak payah berjumpa rumet baru. Tak payah panjat tangga buruk tersebut. Sangat gembira. Lagipon aku tak berapa ada mood nak berkenalan dengan rumet baru. Sebab aku memang tak suka rumet. Nanti aku berasa macam aku dirantai. Iaitu tidak bebas melakukan aksi lucah di bilik sendiri. Aik? Kenapakah aku menulis perkataan lucah? Padahal aku tak da melakukan apa-apa yang lucah. Aik? Aik? Suka hati engkau lah nak meng-enterpretasi-kan ianya semacam apa. Yang penting, memang tak boleh berkelakuan lucah di bilik sendiri. Dan tak boleh tidur secara bebas. Macam bosan! Oh janganlah emosi Chika. Bukankah sudah beres. Nanti akan bersebilik dengan Farah. Jadi bolehlah terpekik sesuka hati dan menonton filem sehingga larut malam. Juga berswimming di atas simen. Apa neh?


Esok balik UKM menyiapkan measured drawing. Obsesi terhadap blog akan menurun. Atau boleh diistiharkan hilang. Sebab bila aku kembali ke sekolah nanti, aku pastilah sangat sibuk sebab aku nak grad. Sangat nak grad. Tak da lain dah dalam kepala neh. Lepas grad nanti, tahulah aku kerjakan kehidupan ini. AHAHA.


467 bukan nombor loteri lah!
Nombor bilangan entry. Aku pon tak sedar.
Tiba-tiba dah 467.
Banyak jugak entry aku.
Macam sangat bosankah hidup aku neh sampai macam tak da kerjaan lain.
Sangat lapangkah hidup aku neh?
Sampai boleh membuat entry sebanyak 467.
467?
erk? sikit!
Nanti aku buat sampai 4670 baru tahu!
Waktu tu memang sah-sah aku dah tak tahu nak hidup.

AHAHA
 

6 Congteng-conteng:

Blogger Chika Chika conteng...
mengait kelapa? betulkah mengait?
11:22 AM  
Blogger Dieyla conteng...
hik2.
betol la tuh.
ape yang tak betolnye. =P

467 tuh?
banyak gile sey.
i punye baru 90++.
wah kene fight ni.
=P
11:30 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
dieyla - 90??? okehokeh. once u dah lebih, kasi tahu okeh. nanti i pon terus speed up sebanyak tiga kali ganda tahap kelajuan yang paling laju. ahaha. tanak kalah btollah... ehehe. bukan susah buat entry. yang penting kena obsess. itu asas utama. AHAHAHA (dengarlah cakap chika neh... macam ye ye je) :p
11:33 AM  
Blogger Dieyla conteng...
hik2..
mmg ye ye je.
takde maknenye nak maen lawan2.
takde daya la.
nak masak lagi.
nak jadi suri rumah sepnuh masa lagi.
mane ade masa nak update blog secara kurang waras.
muehehehe~
=P
12:03 PM  
Blogger fara-D conteng...
ayoo!! baru ja nak pesan jgn happy lagik! g tuko bilik kat pjbt tu dlu dan confirm masok blik i, baru la happy loncat berswimming atas simen weh!~

erk! swimming atas simen tuh? ko gila?? kotor weh! kena spring clean sok weh!!! huhu!
1:14 PM  
Blogger tun teja conteng...
zaman dulu , kalau bersendirian di kamar tidak menimbulkan syak wasangka. tp di era serba maju nih. duduk kesorangan dibilik pun leh menimbulkan fitnah. hahah.. apa kaktun merapu nih.

kem salam kat farah. suh dia byk byk bersabar dlm menempuh idup yg mendatang bersama chica. hahahk
5:34 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."