Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Wednesday, May 14, 2008

Home!

Ini bukan entry auto publish.
ini live dari Cheras :p




aaaaaaaaaaaku.
baru sampai dari JB.
sangat penat tapi tak berapa penat.
uik? macam manakah?
:p



bagaimanakah auto publish entries aku?
ahahaha.
pandai bukan aku ni?
aku membuat entry ngam ngam untuk empat hari.
tahukah kenapa?
bukan sebab nak hiburkan engkau semualah!
sebab malam sebelum ke Johor aku diserang insomnia.
jadi sangat sukarlah nak tidur.
aku pon meng-eksperimentasi-kan kegunaan auto publish entry tersebut.
jadi boleh dikata semacam mencuba-try-test.
ahahaha.
sekaligus semacam aku bagus ja dan sangat komited.
padahal bukanlah tepat sangat.
aku taklah berapa komited membuat entry sampai gila macam tu.
dan aku semacam sumpahlah tak nak buat lagi.
sebab aku pon dah puas hati dapat meng-eksperimentasi-kan kegunaan auto publish tersebut.
terima kasih blogger.com sebab setiap pagi jam 8.30 dengan taatnya meng-publish entry aku.
AHAHAH.
Macam kuli bukan blogger.com neh?
ahahaha.


Tapi err..
macam bagus bukan?
macam aku ada je setiap hari.
padahal aku sangat sibuk sampai nak pengsan duduk di sana.
di kampung sana.
sangat sibuk.




lama tak jumpa streamyx la.
malam ni aku berjalan ke blog-blog engkaulah.
kalau aku macam ada mood lah.
tapi aku nak pergi tengok cookie monster dululah.
sebab macam ..
err...
macam rindu pada blog indie tersebut.
aik?
ahahahahahahahha.


juga blog-blog lain yang telah di-rss-feed-kan.
iaitu yang favorite lah
:p





p/s : tahukah? aku online ja terus masuk blogger.com. Dan mencipta entry ini. Gila bukan? :p
 

13 Congteng-conteng:

Blogger Dieyla conteng...
uik.
balek dah?
ye chika.
kamu memang gile.
haha~
=P

tapi gile secara waras lagi la.
camne tu?
ala camtu la.
ha paham kan.
pandai pun.
=P
8:46 PM  
Blogger cepotet conteng...
akhirnya, pulang jugak adikku ni. besh.. besh!

akak plak tak terkejar nak baca entry chika yang di-auto-publishkan. mengah dah larik ni. adoii.. :)
9:27 PM  
Blogger pphoenix conteng...
oh akhirnya
ada org yg akan membaca comment
=))
9:42 PM  
Blogger tun teja conteng...
waahh bagus sudah pulang. kaktun tak komen pun blog yg di auto-published sbb rasa macam berkomunikasi dgn robot.

selamat pulang ke tempat asalmu. cewahh.. sonot tak. apa tunggu lagi. letak la picture di sini. kaktun dok nunggu je pic dari kulai.
4:44 AM  
Blogger Acaii Jawe conteng...
hehehehe, slmt pulang chika..orgpun baru guna function outo publish dalam blogger tu,hehehe..:) tima ada mood buat je entry byk2 ye,hahahahaha
10:47 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
DIEYLA - yesss.chika mmg gila. kalau tak gila, tak da lah tercipta blog yg begitu ilmiah neh. wahahaha. oh dieyla menguasai ranking nampak. ahahaha. chika pulak kena buat marathon kat blog semua org. mati la i.... :p

KAK ERNI - jangan lari. baca slow-slow. baru pencernaan berlaku dgn baik.eheheh.

PPHOENIX - haha. yala. selama neh tak da sapa baca komen. ekekeke.

FAISAL - apalagi acai... buatlah entry stok setahun. lepas tu lepak ja sakan jangan dibuat entry lagi. tiap2 hari baca komen ja. ahahahhah :p
10:52 AM  
Blogger Dieyla conteng...
a'ah la.
hebat la i.
harhar~
2 kali tu jadi no satu.
wah sgt terer lah!
kene bagi hadiah ni.
=P
11:26 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
dieyla - errr hadiah? hadiah hari ibu? nak susu anmum ke atau nak kad ucapan hari ibu? pilih pilihhhh :p
11:30 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
kak tun - picture nantik nantik okeh.huhuhu. chika mals la kak tun :( uhuhuh
11:35 AM  
Blogger Dieyla conteng...
ala tak best! tak best!
nak ape ek.
adeh.
tak dapat pk la.
skang duk pk kete je.
kang mntak kete kang melampau pulak.
haha~
12:08 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
aaaaa...kete??? mati hidop balik pon tak boleh kasi la. ahahahaha. saya pon nak kereta. mari kita saling kasi-mengasi.
12:28 PM  
Blogger Along conteng...
baca komen pun bleh tergelak-gelak.


gile kan nak wat auto publish senarnye.
esep atas reason anda insomnia atau jenis banyak mende nak citer, sesuai ah wat auto publish neh.



tapi kalo adik wat stok setahun nye entry pastuh men auto publish je...gileeeeeeeeeeeeeeeeeeee ah.


tangkap saspek ah.
9:29 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
ALONG - oh tak sanggop saya kakak oiii nak buat stok setahun. mmg hancur la jari. patahla pinggang. terpecahbelahlah otak neh. ahahaah. jangan dibuat-buat. :p
10:19 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."