Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Friday, May 30, 2008

fakultiku kosong lagi kosong

Listening to Leavin' by Jesse Mc Cartney.
YouTube-ing Aku Stacy by Stacy.


Seperti sangat lapangkah Jumaat ku tanpa kerjaan? Bersantai di kaki lima umpama dewa dewi menikmati wireless percuma. Aku dan Guan. Berdua di sini setelah Fafa mengambil keputusan untuk pulang ke bilik membuat kerjaan 3D. Baguslah dia pulang ke sana kerna aku pon semakin muak melihat 3D bumbungnya yang tidak siap-siap. AHAHAHAH.


Petang nanti setelah puas ber-swimming aku dan Fafa akan pulang ke rumah masing-masing. Ibuku sudah menghubungi, memberi arahan supaya ku pulang minggu ini kerna beliau mempunyai agenda yang ingin dilakukan secara ibu dan anak. Oh lihatlah bahasaku sangat klasikal bukan? Inilah artinya aku memang siswi Universiti Kebangsaan Malaysia yang asli. Sangat Melayu dan sedikit klasik. Alahai, aku Melayu klasik. Sangat meyampahkan pengakuan ini. Ekekekekeke.


Woh! Semalam membuat working drawing secara lajulaju macam halilintar. Sarah lah tu takutkan aku. Di tengah-tengah ruang legar fakulti yang sangat bergema umpama gua batu ini ... beliau berteriakan.. "Nurul! Baik kau hantar je skang working drawing! Puan kata, kalau lambat lagi banyak dia tolak markah!Tak complete pon ,"

Makk! Aku pon apalagi, teruslah sumbat semua drawing masuk title block. Nasib baik si Ikmal (abang office) ni sangat sporting. Dia je budak office yang sanggup layn budak studio ni walaupon terpaksa tunggu sampai malam buat printing. Sangat baik tau Ikmal ni. Tak macam si Fat**. Dah la buat masalah dengan Teddy Bear. Lepas tu muka nak garang. Macam best je muka dia tu kan. Aik? Apakah masalahku dengan beliau? Tak ada. AHAHAHA.


Aku ingat buat working drawing neh remeh ja. Rupa-rupanya masak jugak nak siapkan. Patutlah semua muka histeria ja. Aku rasa sangat sukarlah mengharungi short sem neh.

  1. Working drawing (yang memang sepauh mati punya azab nak siapkan)
  2. Topical Study (gila supervisor aku sangat sibuk. Manakah Prof!)
  3. Structure
  4. Penang! (Architectural workshop)

Ini semua nak dibuat dalam tempoh kurang dari 2 bulan. Sakit jiwa bila aku fikir sebab tu aku tak da fikir. Aku enjoy ja walaupon sebenarnya aku sangat cuak. Ih ih ih!

Macam kesian pon ada tengok junior. Preparation nak pergi workshop macam tak berapa berjalan. Atau running terlalu slow. Banner semua tak siap. Padahal kami dulu masa nak pergi workshop, macam budak gila siang malam buat preparation. Buat banner pon secara extreme. Kamikan gila banner. kalau boleh, banner-banner school lain pon kami nak rembat. AHAHAHHA. Nak tolong junior, tapi kami kena tolong diri kami sendiri dulu :(


Ih. Guan ni jahat tahu! Dia tak puas hati dekat one of our senior ni. Err... bukan semua kah tak suka si senior tu? AHAHAH. Lagilah pulak senior ni kasut dia berbunyi secara 'makcik-makcik' yang merasakan diri sangat 'profesional'. Abeslah tergelak di sini aku dibuatnya dengan mulut si guan ni. Siap dengan aksi ok dia ejek senior kami ni. Oh Farah! Tolonglah aku tak larat lah dengan Guan ni. Amboi mulut hang! Sangat jahat. Tapi macam sangat kelakar sebab senior ni memang macam bagus ja. Muka nak serius selama 25 jam sehari. Macam bagus. Konon2 junior kena respect dia. Eh, boleh blah!
 

1 Congteng-conteng:

Blogger fara-D conteng...
eh? dua entry dalam satu hariu rupa nya...huhu!

3D bumbung aku tu...mana nak siap, buat satu line, pastu bergolek konon bingung tatau setel camne...wa punya building tech manyak lemah lo! ayo!


ye la...ye la..... kang aku siap kan secara laju bumbung tuuu.....
8:07 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."