Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Friday, May 16, 2008

Mutasi gen menghasilkan X-men!

selamat pagi berganti tengah hari semua.

lewat waktu ini, aku sering merasakan debaran-debaran tidak bersebab yang akhirnya membuatkan perjalanan darah dalam badan kurang lancar. Kondisi di sini masih baik seadanya. Cuma debaran tersebut... kenapakah?


Makin mendekati detik-detik terakhir di universitas tersebut, aku makin gemuruh di jiwa. Gemuruh jiwa ... semangat membara.. dari puncak ingin ke angkasa. (Aik. Terkeluar soundtrack. Ahahaha) Aku macam sudah merancangan kehidupan di masa akan datang tapi perancangan tersebut seperti sangat bergelombang. Tapi aku belum mahu menceritakan apa-apa tentang perancangan tersebut kerna sebaiknya aku simpan dululah. Engkau semua pon bukannya nak tahu sangat pon. Engkau nak tengok blog ni ada update saja kan? AHAHA.


Jantung berdebar-debar. Apalah nasib kehidupan aku selepas ini. Akan memakan gaji di firma arkitek di kota metropolitankah? Akan meneruskan hidup di Singapura kah? Oww no no. Ada yang mahu menghantar aku ke Singapore tetapi aku berasa semacam jiwa aku terbelah dua secara sama rata. Iaitu umpama pinang dibelah dua. Ada sikit rasa nak. Ada sikit rasa taknak. Tapi macam taknak. AHAHA. Siapakah akan menajga aku kalau aku bermastautin di Singapura? Bukankah aku sangat tak da kebolehan untuk tinggal luar dari Kuala Lumpur? Tahukah bahawa aku sangat cintakan kota metropolitan yang tak berapa nak best ini? Tapi aku sangat sayang Kuala Lumpur. Tanah kelahiranku. Tanah jatuh bangunnya aku. Tanah tumpahnya darahku . (mula dah Chika temberang dan bercerita kencang padahal tak da apa pon) AHAHA.


Tak mahulah ke Singapura. Singapuralah ke sini. AHAHA. Orang tuaku ingin menghantar aku ke satu tempat yang asing. Tempat asing yang bagaimanakah? Tempat asal CJ7 kah? Tempat berlaku mutasi gen kah? Bukahlah wei! Tapi aku sendiri ni macam sangat tak da keyakinan untuk hidup secara musafir dan bersendirian tanpa supervision keluarga. Ehehehe. Ibubapa pon macam bolehkah meneruskan kehidupan yang seronok tanpa aku? Mesti tak boleh, bukan? Ngeee :D Engkau semua tak rasakah, lain macam betul conteng aku kali ni. Aku pon rasa lain macam.


Terimalah, entry yang lain macam ini!


Ahahaha. Bye bye!
 

10 Congteng-conteng:

Blogger cepotet conteng...
ahahahaha. kelakar entry kali ni. baru nak klimaks tetiba dah bye bye. :)

singapura? eh, janganlah. walaupun gaji besh, tapi ada yang tak besh. trust me. kalau tak, dah lama akak kawin ngan mr f. huhuhu..
1:13 PM  
Blogger fara-D conteng...
cJ7? da beli da cJ7 kamu? bukan ko meroyan nak patung cJ 7 kan? huuu *komen tiada kaitan kot ngan entry*
4:33 PM  
Blogger .: D i 3 y L 4 :. conteng...
aik?
pelik pun tak pelik macam ni.
memang agak luar biasa la entry kalini.
eheh.
=P

tak payah la berkhidmat di negara orang.
negara kite ni kite kena majukan. (chewah!)
see.
i sgt patriotik lah!!!
6:54 PM  
Blogger pphoenix conteng...
mane bes singapura
korea ar bes
7:55 PM  
Blogger azie conteng...
haah, dah rasa lain macam cntengan kali ni..rasa seram sejuk sikitlah:)
7:59 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
KAK ERNI - kelakar? bukan pelik eh? tapi bila chika baca balik entry neh. eh btollah... ayat akhir tu macam bagi feel, tapi rupa2nya dah abes. sengalism chika neh :p erk? mr F ? kawen? ceritalahhhhh.

FARAH - nantikannnnn :p

DIEYLA - taknaklah. i nak merantau jauh. bosan tgk malaysia. malaysia pon bosan tgk i. hahaha. acah ja :p

PPHOENIX - chika hates singapore. ahaha. korea best kan? bawak chika pergi sana. bawaklah bawaklah.. :p

AZIE - rasa lain macam? seram? sejuk? 3 in 1. ahaha.
8:13 PM  
Blogger anot edora conteng...
aku nak tumpang lalu jek.
bye...

aku bace entry kau lalu pening dan terus menelan panadol.
entry yg..... pelik eh.. err pening..
9:05 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
anot - asalkan aku dah jawap tag engkau secara patuh :p
10:09 PM  
Blogger fara-D conteng...
erk? nantikann apakah???
10:34 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
dah kata nanti, nanti ja lahhh :p
1:26 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."