Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Saturday, June 21, 2008

Killing Me Softly

+ Nuar, Nuar! Aku nak buku Ken Yeang aku. Urgent!
- Huh? Aku kat rumah.
+ Datanglah sini hantar.
- Bila kau ada?
+ Sabtu hantar tau.
- Kat kolej?
+ Ye.



Itu Khamis lepas punya phone conversation.



- Hello Nurul.
+ Yup.
- Kau kat mana?
+ Kau kat mana?
- Aku kat cafe kolej neh.
+ Gulp! Aku kat rumah.
- Ha? Siot la kau.
+ Ngeee. Sorry.
- Aku bagi kat Ainul buku neh.
+ Okeh! Tq babe!
- Okeh. Tq tau kasi pinjam.


Ini phone conversation few minutes ago. Wah. Gila. Aku berjanji secara urgent. Dan memungkiri janji secara tabah. Gagahnya perbuatan aku neh! Luckily beliau adalah seorang Anuar. HAHA. Siapa ada boyfriend, pasti rasa tergugat dengan kehadiran beliau. Sebab beliau suka kacau boyfriend orang. Dan boleh ditemui di celah-celah kumpulan lelaki gagah. Pendek kata, kami sudah puas bermadu dengan dia. HA HA HA.



Thesis. Bergelombang kepala otak dibuatnya. Tapi aku steady. Tak ada goyang. Releks saja ma. HAHA. Bukan cakap besar. Ini motivasi rohani dan jasmani. Engkau je tak tahu. Tak percaya, cubalah. Membina ayat-ayat macam bagus di waktu engkau tertekan. Pasti keyakinan diri akan meningkat. HAHA. Tapi aku berasa seperti semakin kurang pandailah. Sangat merunsingkan hati perut. Tapi membuat thesis secara slow and steady memang syok. Jangan main tekan-tekan. Bertenang saja. Yang penting, jangan tanya samada aku boleh berjaya atau tidak dengan thesis tersebut. Siapa tanya lagi, aku lepuk mulut dia. Sampai engkau tak berani bersuara lagi sepanjang usia. HAHA.



Tadi layan Astro. Drama apa entah. Mula-mula rasa macam entah apa-apa. Lama-lama, tengok punya tengok. Oh manisnya seperti gula-gula kapas. Lakonan Lufya AF6 dengan Zizan. Comel. Bawak Meet Uncle Hussain main lagu depan rumah dengan hasrat nak mengorat awek. Aku rasa melayang di kepala.

Jangan kau
Elakkan ku lagi
Jangan kau sembunyi
Pasti ku cari walau apa terjadi

Jahanam lah dengan dirinya
Dapatkah kau beza
Cinta kah atau
Nafsu pun semata



Heh. Killing me softly.
 

9 Congteng-conteng:

Blogger Fakyew conteng...
killing u softly? ouuu bisa.
9:06 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
gimana?
9:19 PM  
Blogger Fakyew conteng...
laju sungguh mereply
9:36 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
lebih laju dari bullet.
9:51 PM  
Blogger Zulhatfi Aziz conteng...
uikss.. tajuk entry itu sungguh mengancam.. heh
10:02 PM  
Blogger tun teja conteng...
dunia akhir zaman nih, bukan setakat bermadu ngn kaum sejenis je. dgn kaum len pun kite kena bersain. isk isk isk

hi chica. smlm kaktun try nk komen.. tp x lepas lak. internet slow.
10:27 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
ZUL - terancam ke? ehe.

KAK TUN - ada kak tun. dia mmg suka bf orang. lagi2 yg gagah dan segak. haha. tp dia makhluk yang sgt menggembirakan kami smeua. eekekek/
2:04 AM  
Blogger IamYonna conteng...
hehe..
killing softly.
previous entry my all :p

err
ape kes chika comel?
hehe

be happy always ok dear :)
2:33 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
YONNA - tu la. gabungkan jadi killing me softly and my all. haha. sedih la pulak. ekeekke.ye. im happy je
9:40 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."