Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Tuesday, June 17, 2008

hiba

Apalah nak jadi neh? Nak jadi ayam kah? Mundar-mandir setiap hari mengais tanah, memburu cacing dan paling seronok pon asmaradana? Pastilah tidak boleh mengidolakan ayam. Namun, aku sangat malas kebelakangan ini. Makin menghampiri detik penghujung, makin malas. Sebijiklah macam membuat hipotesis kajian sains. Semakin banyak waktu, semakin malas.


Dah nak berambus balik Bangi. Itupon dek kerana godaan Danau. Kalau bukan kerna Danau, tak balik jugak. Kot. Setiap kali kena balik Bangi dan meninggalkan rumah, pasti berasa sangat hiba. Iaitu menangis di dalam hati. Sebab kehidupan di sana semacam makin kosong. Membuat kerjaan, melepak di dalam bilik, di atas katil, ke kelas dan akhirnya membuta. Err... lupa disebut, makan.


Sudah. Nak balik. membawa hati yang hiba. Pagi tadi macam sangat happy. Tiba-tiba terkonflik dan menjadi sedih. Apakah? Aku pon berasa sangat bosan sebab macam tiada ketahuan tentang kenapakah harus bergadoh. Sudahnya aku dikatakan bodoh. Geramnya perasaan. Padahal macam tak sepatutnya bergadoh. Apa-apalah okeh. Bukan aku yang nak pergadohan tersebut. Aku ok saja sehinggalah aku berasa tertekan setelah ditekan. Err... macam tak payah tulislah sebnarnya tapi aku sangat hiba. Setiap kali berkonflik dengan beliau pon akan berasa hiba. Sebab aku mencarik beliau setiap masa dan ketika bukan untuk bersedih tapi bergembira. Sebab ketika bersedih atau membosan, pasti bergembira setelah 'bersama' beliau. Tapi bila keadaan menghibakan, pastilah aku berasa sangat hiba. Padahal sepatutnya tak payah hiba. Tapi hiba jugak. Tak boleh deny. Sebab tadi rasa nak menangis. Hek eleh. Apsal nangis? Sebab geram! Eiii.

Err. Bukankah stress kalau sedang-sedang gembira, tiba-tiba disedihkan.


Nak balik.
Aku cuba untuk tidak update selama 2 minggu.
Aku cuba okeh.
Sebab engkau semua pasti bosanlah tengok blog neh selalu sangat update. Sesekali biarlah tak da diupdate. Kasi bersepah! Semak! Dan macam rumah hantu. Errr. Tahukah entry ni tak penting. Pergi baca previous entry. Kalau suka sangat nak komen, komen previous entry lah ok. Sebab entry ni tak perlukan komen siapa-siapa.

 

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."