Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Monday, May 30, 2005

:: Gembira...LaLaLa...Reunion best.. LaLaLa...::


Image hosted by Photobucket.com

Reunion - dah pon dilangsungkan ngan maju jayanya di Mc D Pandan Mewah petang tadi.Sangat best!Tahniah utk aku dan Aizar.Setelah byk membazir tenaga utk marah, menjerit,menengking dan melontar-lontar bahser berpuaka kat semua orang, akhirnya kami dah bley senyum lebar.HArini dah jadi satu kejutan buat aku dan aiza.Mmg hebat! (Gadis Terhebat)

Bgn tido, dupdapdupdap aku rasa.Takut.Byk soklan kuar masuk kat kepala.Jadi tak reunion?Jadi camana ye?Ramai tak dtg?Cukup tak collection?Lancar tak?Sapa nak support?Memikirkan tu,aku call aiza lekas2 supaya aku takyah tanggung beban sorang2.Sama2 organise,sama2 mereng lah, baru fair!Ahaha...Aiza pon dah kalut.Maka aku pon jadi operator main2 ngan tepon pg tadi.Call sana sini.Alhamdulillah...mendengarkn yg Fauzie,Hasif Mak Yong ngan Nadia confirm nak pegi, terus aku rasa bersemangat waja.

Yes!Dipendekkan senario reunion ni...kami berjaya kumpul 26 orang.Mmg lah tembak tak kena.Tembak 50,kena 26 je.Setengah,babeh!Tapi tu pon aku dah syukur byk2 kat AllahSWT.

Terima kasih bagi yang dtg.Mmmuahh...sgt sporting.Aku, Aizar, ani, Mimi,Astri,Nadia (yeay~!kaum kerabatku yang lama tak berkumpul tuk bergosipan,merapu,mengata dulang paku serpih,dan gelak2 tanpa ujung pangkal)Sangat best dan terharu dapat kumpul semua.Arfah and the gang,Azimah and the gang termasuk Alia...yang lelaki ada 6 ketul je yang agak memahami naluri persahabatan.Ketul?Ececeh..lelaki skang menggunakan kata bilangan 'ketul'.Kurang sopan benar mulut aku ni.Tapi 6 'ketul' yang ada tuh, mmg lah aku hargai.Jullian (sentiasa je sporting),Firdaus (finally dtg), Fauzie(yeay...Fauzie yang baik budi pekerti =p),Hasif MY(sporting melampau), Mizi (xde pendirian tapi sib baik mai),Aznur (ditaja sepenuhnya oleh Alia), Idham (sanggup keje half-day).Jugak Sharifah, Hairul, Akma, Shara, Shazni, Alia, Hikmah, Arfah, Asmah, Dayah, Ajie.. (ada tinggal tak???)

Game.Game disediakan oleh McD lah.Kak Asliza yang chumey lagi havoc dan dushdushdush sgt kecoh tu bawak kitorang men sebijik cam kat playground.Bising jgn cakap ar.Sampai bebudak kecik kat luar bisu seribu bahser tak kata per.Game apa ar? Ada tiga dan tiga-tiga game aku...KALAH.Mmg kecewa.Aizar pon kalah tapi Men letup belon dia menang ngan Hani.Hani sesungguhnya pemain terbaik yg menang hampir semua game.Siap dapat lipstick (padahal eraser sebnarnya) from Barbie Doll.Jeles...naik jeling2 ujung mata aku kat Hani.KuangKuang~Tapi time men rebut chair (music chair) Hani ditewaskan oleh Azimah.Bangga gak jd Azimah kan?Kalah sumer 6 'ketul' yang ada dan member2 perempuan yg lain.

Image hosted by Photobucket.com

Yeha..Mizi kena denda melafazkan kata2 cinta kat dinding McD.Cam tak betul sket.Toing~Toing~Mizi siap warning Mimi jgn amek gambar dia tapi tada!Tgk lah, betapa aku ngan riak dan bangganya tayang gambar ang kat sinih.

Kitorang gak pastu bley masuk kitchen McD.Serupa tak cayer je.Kitchen dia cam nampak hebat gak.Kitorang pon ntah la ye nak kata betul2 jakun atau pun buat2 jakun.Tapi aku ngan Hani mmg muka tak malu yang kunun2 jakun tak penah tgk keju.Muka yg surprise gila tgk keju yang kuning menangkap nafsu makan.

Aku terharu

Setelah 2 tahun tak merasa berasmaradana ngan kengkawan camni.Dulu aku pernah bayangkan bersama ngan dorang semua.Bila abis sekolah,nak buat reunion.Waktu tu semua dah besar.Bukan bdk2 sekolah lagi.Mesti kitorang act as adult yang lebih matang lagi.Then berkongsi cerita sepanjang tak bersama.Tapi, definitely TAK!

Keadaan tak berubah.Tiada sapa yg matang.Aku?Dah tentu tidak!Aizar?Hani?Mimi?Astri?Nadia?Fuh...sama je!Keadaan masih cam dulu.Kitorang masih ngan sikap kanak2 riang ria disney yang tak abis2 ngan lawak ntah apa2.Masih membualkan topik2 'jijik',sewel, dan hal ehwal bebudak.Aku ingatkan kitorang akan nyanyi lagu2 evergreen yg diminati oleh golongan yg educated, tapi tak!Kitorang still nyanyi lagu kanak2 sperti twinkle2 little star,lagu sekolah,lagu kolej,even Hani ada jugak sebut pasal lagu Marilah Bergoyang.Sounds poyo but cool, really!Aku suka keadaan tak berubah camni.Biarlah tak ada sikit pon kematangan antara kitorang,asalkan gembira bersama.Tapi Marlia langsung tak join...betapalah aku dah mati kata utk itu...


Image hosted by Photobucket.com

Gambar waktu mula2 sampai. Nampak bersih,teratur...Look at that guys!What are they doing actually?Time ni aku tgh kecut perut ngan Aiza sbb ramai lagi tak sampai.Astri ngan penumpang2nya pon tak sampai2.

Image hosted by Photobucket.com


At the end...Dah kotorSian Kak Asliza kena kemasMimi plak sipa kena mandi ngan coke.Hikmah tumpahkan coke atas Mimi.


Image hosted by Photobucket.com



Image hosted by Photobucket.com



Image hosted by Photobucket.com



Image hosted by Photobucket.com

Dan aku yang sangat letih mahu beristirehat... Aku puas! Woi, korang! Tgk lah sapa jd organizer??Tgk lah..tgklah.. (cam riak) -HABIS-

 

4 Congteng-conteng:

Blogger Aizar Azman conteng...
ahahaha...memang berjaya reunion nih..setelah berliku2 kesakitan akhirnya hadiah yg kite dapat amat best..thanks to all yg datang..sangat2 menghargai sebab korang datang..tanpa korang takdela reunion nih..
11:53 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
hadiah best???
toing~toing kaa??
11:55 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Phone sex wmv Free adult hardcore sex movie Antidepressants used for chronic pain Mortgage quotes uk online Cisco ccsp fedex levitra 1971 oldsmobile wheels Holiday bingo for kids Shemale mpegs free tranny sex picture memory foam mattresses englander hardcore looks Nipple stretch bdsm dungeon Online discount didrex shop http://www.ultracet-1.info/fiorinal_ultracet_online.html
12:34 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
shemales fuck guy jizz in ass
Free Tranny Sex Click Here
7:42 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."