Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Friday, May 27, 2005

~ Not in the mood, babeh! ~

Dgn nama Allah SWT...aku mula tulis...
Setelah sekian lama aku berstatuskan 'invisible', harini aku kembali berstatus jelas tak menipu.Lama aku rasa aku menipu.Menipu yang konon2nya aku offline.Sebab aku sangat tak ada mood.Runsing aih...
Currently status : "Not in the mood to talk bout the reunion.Shut all the mouths up!" - rasa marah bila ada yg menyoal lg pasal reunion.Kenapa hari Isnin, tak sabtu? Kenapa kat situ, tak sini?Kenapa camtu, tak camni? Kenapa bayar byk tu, tak byk ni? Kenapa ni...kenapa tu...nasib baik berhubung atas wayar.Klu berdepanlah, mmg ada yg makan penampar aku.Tolonglah jgn cakap dan soal lagi pasal reunion tu.Aku minta harini je.Sbb aku betul2 dalam kerunsingan.Hati perut aku tak sedap rasa.
Semalam, aku pagi2 buta lagi dah keluar dgn Aizar.Dia jemput aku kul 10 lebih terus ke Pandan Mewah.Try tanya camner nak buat reservation tuk reunion kitorang.Then direct ke rumah Aizar sampai ke petang.Sehari suntuk pikirkan plan reunion.Bukan aku semangat liplap liplap.Kejap semangat tinggi, kejap ilang semangat.Serius aku mmg bersungguh-sungguh semalam tapi lepas balik dari umah Aizar, time aku tgh makan, ma bagitau aku satu berita.
Pakcik aku, (adik ma) yang aku gelarkan sbg Cik Men masuk hospital.Berderau jantung aku.Baru minggu lepas dtg umah aku.Mmg nampak kurus, tak bermaya.Tapi doktor kata dia cuma lemah.Kena masuk air.
Tiba-tiba semalam pulak, isteri dia (Cik Zura) call meraung-raung yang pak cik aku tu dah dimasukkan ke ICU.Ishk.. maknanya dah serius.Aku betul2 tak boleh terima.Sbb kitorang sgt rapat.Dah tak tentu arah aku jadinya mlm semalam.Dorang plak tak henti2 sms tanya tu ini pasal reunion.Siap nak againts apa yg aku dah plan.Tanya itu ini nak protes tarikhla, tempatlah.. Memang aku naik hangin.Sampai aku hampir2 nak sms semua jemputan dan maklumkan ..."go to hell with the reunion!Go to hell with all you guys!"... tolonglah faham betapa aku takut dgn keadaan pakcik aku sekarang.
Aizar pulak online2 je cakap pasal reunion lagi pagi tadi.Mmg buat aku tensen.But its okay...sorry atas sikap aku yg 'buas' pagi ni.Lagipon aku rasa sgt letih.Pukul 12 lebih mlm tadi, terus aku ikut parents aku ke Selangor Medical Center.Tgk keadaan pakcik aku, aku rasa sgt sayup.Menitis air mata.Sbb dia jenis yg periang abis.Baru rasanya dia datang umah aku dan kitorang saling bertekak sapa lagi bagus.Ada jugak dia mengusik-ngusik aku yang kononnya tak lama lagi kawinlah, ada anaklah...And he is only 33. Semoga Allah melindungi kami sekeluarga.Lebih kesian Cik Zura dgn anak-anaknya. Sempat berjumpa Adli Afiq je semalam.Love u sooo much cutie pie!Adik Lana dgn Nina dah balik Klang.Kitorang kuar dari hospital lebih kurang pukul 3 dan sampai umah dekat kul 4 pagi.Maunya tak letih harini... dgn sebak lagi.
Alhamdulillah....pagi tadi Cik Zura call, semuanya dah ok.Pak cik aku yang mulanya suspect kena denggi atau kepialu disahkan tak ada apa-apa.Cuma tekanan darah yang sangat rendah.Insyaallah..semuanya akan baik.
Aku : tensen, sebak, tak senang hati, runsing, and feel less wanted......
 

3 Congteng-conteng:

Blogger Aizar Azman conteng...
im so sorry buddy..aku tak tau ko tengah problem..seriyesly sorry..aku ingat kan ko just tension bout reunion,so just talk bout it..rupe2nye ada hal lain..sangat2 tak tahu..herm,esok jgn lupe bangan awal,nak gi skola,jgn lupe ek..apa2 pon hope ko ceria&semangat balik..buat sesiapa yg mengade2 tuh esok mase jumpe memang akan kene brainwash+ayat2 puaka dari mulut aku...
7:11 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Keep up the good work renault dauphine what is the drug bextra Derma e skin care products Independent financial advisor training courses Free first time group sex videos Turning ppc 6500 into server Outdoor amateur cheapest solution voip Mature swing stories Universal inkjet refill
9:56 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Excellent, love it! Forex goes mlm Colorado engine expert placement search
7:42 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."