Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Saturday, June 11, 2005

Balik Kampong

Image hosted by Photobucket.com

[Gambar] : Athirah & Nurul.Time annual dinner.Jadi golongan2 akhir yg turun sbb sebok dok layan kerenah Athirah ngan tudungnya... Sangat rindu kat Athirah. Sangat simpati gak ngan keadaan dia skang. Keadaan yg tak boleh dituliskan kat sini sbb awal2 lagi dah kena warning ngan dia. "awak jgn bitau orang!". Memandangkan aku ni kawan yg baik, aku takkan bitau sesapa. Tapi aku terperanjat mendengar kisah sedih (klakar pon ada gak) pasal kwn @ pakar kesihatan sy time kat JMC dulu.
[Khamis & Jumaat] : balik Johor jumpa aki ngan maktok!Sangat best. Balik tanpa plan sangat klakar rupanya.Abah dah cancel plan balik kg sbb tiba2 atok aku dok turun KL plak dah ada meeting persatuan.Apa lagi, kitorang pon ubah plan nak pi holiday.Sblm tu, singgah kat KL International Hotel jumpa aki ngan maktok.Tiba2 aki suh balik kg gak ikut dia skali.Yuhuuu... kitorang pon ngan bahagia skali ikut la balik Johor. Singgah Simpang Renggam umah sorang nenek yg baik ni.Adus... sukanyer aku ngan nenek tu. Baik betol.Lembut. Atok pon baik jugak.Time singgah sat kat umah dia, dia kasilah aku pkok kaktus. Ececeh..sungguh terharu aku rasa. Tetiba akal aku yg sangat bergeliga ni terpikirkan sesuatu.
Aku harap kalau aku ada mak mentua nanti, biarlah lembut penyayang cam nenek ni.Sbb aku dgr citer, dulu dia bela menantu dia bukan sket punya baik. Dia sayang sgt kat menantu dia sampaikan bila menantu dia meninggal dunia, dia punyalah sedih.Ada lagi rupanya mak mentua camtu pada zaman serba kejam dan ganaih ni heh? Minta-minta aku dapat satu yg camtu. Amin~
Astri lagi.
Kan aku dah kata Astri ni ske hantar sms pelik kat aku. Dia hilang hilang hilang, tup2 muncul ngan sms yg sangat tak difahami. Ekeke... dua hari lepas dia sms tanya plak aku bas 848 sampai JJ tak? Kerut dahi aku sbb setahu aku dia cukup gembira ke sana ke sini ngan ketenyer itu.
Aku : Sian kau...stimiks dah rosak
Astri : Kete ada! (nada gembira) Bleh pegi sana sini, tadak hal
Aku pon akur sbb dia mmg pakar jalanan yg tak ada tolok bandingnya lagi. Sebnarnya aku rasa dah lama sgt tak borak ngan dia cam dulu2.Time reunion tu pon, aku sempat tegur2 dia camtu je.
Memandangkan aku tak tau nak conteng apa lagi, aku rasa sebaiknya aku berenti je.Sebelom tu, aku nak bitau skali lagi... Aku dah semakin angau kat Incik Fahrin. Sangat biol + bukan-bukan.Biarlah... asalkan gembira.
Extra
Kak Zuril - jangan risau.Zaman tergolek-golek kat Zizan dah berlalu dah. Ekekeke... amik la Zizan tu sepenuhnya... ahak
Aiza - Saya dah balik dah, lalink... Saya nak amik kamera sy kat awk...
Hani - Uhuhuhu...MMU sangat kedekut! MMU dah amik honey saya balik!
Kamal - Yo! Sudah bahagia....baguih... ternyata prinsip dan nasihat aku tak betol... agagaga...
Terakhir utk Incik Fahrin - wa sulah angau maaa!...

Image hosted by Photobucket.com

- angau mode-

 

5 Congteng-conteng:

Blogger Unknown conteng...
wahai cik chika...fahrin itu dah kawen ngan sy dua thn lepas la..kami adalah sepasang suami isteri yg sgt bahagia dan aman damai lagi..kalau cik minat2 je takpe..jgn apporach tau! fahrin dah berbini dan beranak pinak..so...kasihanilah kami sekeluarga...ngeh ngeh ngeh..maaf la..terpaksa la cik chika masuk minang si zizan tu...ngeh ngeh ngeh lagi...wassalam..
4:34 PM  
Blogger Nashrex conteng...
adieh.. tak tahan tul ayat terakhir posting ko tu.. x abis2 ngan fahrin.. ekekkee.. En Nashriq kan ada.. haha
7:18 PM  
Blogger Ezwan Emary conteng...
erk...gambar tu terexpose over kaler ijau...kurang nice la...kalau nak nice kene la pakai digicam...tak mampu beli baru...beli la yang second hand...hehe (hint hint!)
11:03 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
ek eleh.. pandai btoi ang dok pengaruh kepala sy heh ngan brg2 2nd ang tuh... lalalala... sy ni bijak bestari orgnyer... tak mudah terpengaruh ngan unsur2 tak sehat. Akakaka.. but kesianla kat ezwan ni neway.. nanti nurul tlg iklankan heh...

Tolong member* (kunun)
11:48 PM  
Blogger jed1 conteng...
Semoga mendapat mentua yg baik :)
7:52 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."