Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Thursday, June 02, 2005

:: Jernih Setulus Tadahan Doaku ::

Image hosted by Photobucket.com

Gambar : Gaya Baju malam annual dinner.
Tarikh : 15 April 05
Tempat : Dewan Sri Ledang + Datran Temenggung, Kolej Matrikulasi Johor.
Kisah gambar : kenapa semua kepala dipotong? sbb aku tak suka menunjuk-nunjuk. (eheh).Maksud aku, aku tak suka menunjuk-nunjuk akan betapa 'slim' nyer aku semasa berada di sana.Tengok gambar tanpa kepala kat atas tu pon dah cukup.Lihatlah dunia...imagine lah camner agaknya aku kelihatan ngan badan yg berisi camtu.Yang manakah aku? Silalah teka... next entry aku kuarkan jawapannya. (tolong jgn berani-berani nak teka!)

Image hosted by Photobucket.com

Gambar kat atas ni pon gambar masa annual dinner.Kalau tak silap aku, waktu tu dah lebih pukul 2 pagi.Sbb seingat aku, pukul 4 pagi baru aku ngan trex dan orang2 lain jugak balik room.Dengan brg yg blom packing.Sbb esoknya tu nak balik dah.Nak tinggalkan kolej utk selama-lamanya...

Malam annual dinner tu adalah malam paling tak terjemah bagi aku.Mula-mula aku bukan skit punya hepi ngan sumer ahli MMA (tak payah tau apa). Lama-lama bila aku jumpa 'mereka', aku dah mula luntur semangat,Rasa sedih.Aku tau aku takkan jumpa lagi ngan ramai orang kat situ.Dan ternyata aku tak jumpa dgn sesiapa pon antara mereka kecuali Trex.Trex? Sebut pasal Trex, aku pon heran dan tertanya-tanya what happen la ngan dia tu.Pasai pa.. sms dia smlm sangat mengejutkan.Trex...trex... apa lah hang dok buat ngan kaki hang tuh.Saya risau tau (ececeh..seorang sahabat yg caring)

"..Jernih setulus tadahan doaku...rahmati daku dan permintaanku...", satu baris lirik yang menjadi kekuatan aku harini.Mungkin sebab sejak kebelakangan ni aku asyik terkenang balik semua kisah-kisah klasik. Sib baik ada Aiza.Cuba pujuk aku.Terpujuk ke?Tak pe.. aku pon kena didik diri aku supaya pandai memujuk.

Tabiat lama datang lagi

  • malas.akulah pemalas besar dalam Malaysia ni.Semua aku malas nak buat.Aku rasa nak duduk goyang kaki je.Aih...malaslah.
  • bangun lambat (selambat-lambatnya). Dlm seminggu ni, aku bangun tido pada waktu petang.Gila ke apa bgn ptg?Kroniklah aku ni.
  • baca novel sampai pukul 5 pagi.Mmg tak sedar diri.

Tabiat baru

  • pagi petang siang malam asyik nak basuh rambut
  • tak balas sms org langsung. (note : LANGSUNG!)
  • asyik keje ikat rambut, lepas, ikat rambut, lepas... (mmg tak de keje)
  • Tido ngan stokin, sweater , blanket setebal-tebalnya

Esok Aizar balik kampung.Aku ditinggalkan lagi...sob.. sob.. sob.Aizar menjadi sgt bermakna dlm hidup aku....

Note to Aizar : aku nak kamera aku.Dek Kal nak dtg tadi tak jadi..

 

6 Congteng-conteng:

Anonymous Anonymous conteng...
Assalamualaikum. Blog ni ada tema ke? Satu hari satu gambar? ;) Kenapalah potong semua kepala tu? Tak nampaklah mana gerangan tuan puterinya. Orang kata kalau kuat tidur, nanti cepat kurus. Takkan masih berisi lagi? Terima kasih jenguk blog. Lama tak dengar akak berceloteh tentang hidup kat sana tu. Senyum selalu :)
9:24 PM  
Blogger Aizar Azman conteng...
camne ek??tomorrow gue dah xde kat bumi kl..melangkah ke bumi kampung yg zahirnyer seronok..for me??kalau dok lame2 mau mati kurap(haizumnye peribahase)
9:42 PM  
Blogger Nashrex conteng...
Lawak ar ayat2 ko tulis nih.. hoho
12:32 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
Sya >>> thanx sya,lama x dpt komen dr sya..

aizar >>> ekeke... jgn mati kurap naaa.... abih ar aku dok sengsorang weekend ni.Bila nak jd sewel lagik? aih.. sepanjang ketiadaan kau, leh la jd normal sket ngeh ngeh ngeh..

nash >>> lawak heh? tang mana lak lawak??
2:09 AM  
Blogger Semut Api conteng...
Dior,
Anda bosan! buatlah apa saja secara belakang ke depan (terbalik)..sekian..
9:29 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Very cool design! Useful information. Go on! free jeep wrangler seat cover Kansas state university basketball schedule blackberry ringtones 1993 allante cadillac sale zoloft dogs http://www.gene27s-trout-fishing-resort.info/punta-gorda-deep-sea-fishing.html appliance moving equipment skoda fabia vrs seat cover folgers coffee makers Having sex with herpes valtrex usc license plate frames Shopping cart seat cover baby lexapro half life http://www.ford-mustang-1.info/Mercedesbenzvaneo19seatcover.html Hurricanes effect state farm insurance com 02 yxf600r seat cover Student loan bad credit 3 in 1 vacuum cleaners
5:33 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."