Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Thursday, June 09, 2005

Jatoh chenta bergolek-golek

LOVE =pTengoklah apakah namanya bencana yg berlaku ini? Akhirnya Nurul telah pon jatoh chenta bergolek-golek.Ish, bukan salah aku kalau aku jadi camni. (aku mmg tak suka mengaku salah). Salah Fahrin Ahmad sbb chumey sgt. Ha.. tu dia! Lagu ni lah punya ghupa aku bekenan.Sekali dia sengih, abih lebur hati aku.Dua kali dia sengih, mmg teghebang teruih la hati dengan jantong2 skali.mmg hebat ar penangan Farin Ahmad ni dlm hidop aku. Aih.. memanjangkan lagi je plot angan-angan aku.Dah la episod angan-angan aku tak pernah abih. Kununlah ada wartawan mai sua mikrofon kat aku dan soal itu ini mcm aku ni superstar kan...
Wartawan : Dah berapa lama kenal ngan Farin?
Aku : Saya tak kenal Farin.Farin yg kenal saya...
Wartawan : Suka Farin?
Aku : Farin suka saya
Wartawan : Baik, apa yg buat awk 'perasan' Farin suka awk
Aku : Dia slalu senyum kat saya menampakkan barisan giginyer yg cantik. Mmg sasau la bila skali dia sengih.Chumey...
Wartawan : Smoga bahagia ke anak cucu...
Ngeh ngeh...musim kegilaan aku dah mai dah. Tak de la..aku bosan. Aku tak tau nak conteng apa kat sini.Cumanya harini aki ngan maktok dtg pagi tadi.Woah, aku skali lagi dilontarkan ngan kata2 paling bisa... "apsal berisi sgt kau ni mak tok tgk?," tanya maktok tanpa rasa bersalah. Aku hanya mampu senyum spt seorang cucu yg baik.
YM + MSN + AOL + ICQ + (segala jenis messenger) = Zango.
Benda alah ni aku baru je terjumpa tadi kat satu forum ni.Mungkin aku yg ketinggalan zaman atau mungkin juga benda alah ni mmg tak femes. Sbb tak pernah ada pon orang bitau mahupon sebut benda alah ni kat telinga aku.Jadinya, sama ada korang dah tau ke blom, aku nak jugak taruk link benda alah ni.
Aku dah try dah download.Tak lah best.Something like poyo or wuteva.. Tapi agak bagos jugak sbb berupaya menyatukan semua msgr yg slalu digunakan oleh pengguna internet.Dari segi penggunaan, aku rasa mmg tak gerek. (gerek tu apa yer ,anyway?) Benda alah ni agak slow, kecik dan tak seronok untuk dibanggakan. Aku guna kejab je tadi.Pas download aku try la. Then automatic YM aku ngan MSN aku sign out. Huk oloh... tak timbul perasaan suka... maka aku pon sign out Incik Zango tu dan sign in balik YM ngan MSN aku.Dan aku dah decide, aku akan berbahagia ngan YM dan MSN aku tanpa menyatukan kedua-duanya. Bak bermadulah... sesungguhnya bukan idea yang baik dari Zango utk memadukan YM dan MSN.Tapi elok jugak mentry test...
haa..direct link lagi aku kasi.
Akhirya aku menuju ke arah ketidaksedaran... Sudah mengantuk. Berakhirlah kehidupan aku untuk hari ini dan semoga hari esok lebih gemilang utk aku. Dan semua org. -tido-
 

11 Congteng-conteng:

Blogger Nashrex conteng...
ekekeke... kelaka je ko nih.. jatuh cinta tergolek-golek? ekekke.. Hmmm.. Teringat aritu aku gi bercuti kat Bukit Merah Laketown Resort, aku jumpe segerombolan artis buat lakonan.. antaranya si jejaka pujaan ko, Farin Ahmad.. hoho.. Siap lepak mandi2 sebelah aku... Mungkin dia ni lelaki cam aku, so takde ar tergolek2 depan dia.. aku relax je.. hihi
1:20 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
haaa?? jumpa fahrin ?? aiseyh.. ni jeles nih.. ish, ada tak pmpuan dah tergolek-golek time tuh???
9:30 AM  
Blogger Ezwan Emary conteng...
org laki ni cumel pun salah...tak cumel pun salah...uwaaa
6:43 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Assalamualaikum. Lah, minat Fahrin rupanya. Minat rupa ke minat bakatnya? Secara peribadilah, Sya rasa badan dia terlalu besar, mungkin sebab dia main ragbi, kan? Sya pun ada dengar benda macam Zango ni tapi tak ingat apa namanya. Tak payah guna pun tak apa untuk Sya sebab Sya guna YM je. Out of topic kejap: Lagu background ni lagu Autumn In My Heart, kan? Dari blog Nostalgia tu sehinggalah blog ni, tetap dengan yang ini. Kadang-kadang Sya nak dengar mp3 macam lagu Thank You, nyanyian Dido (yang akak ada sediakan kat tepi tu) tapi bercampur dengan lagu background ni. Ada cara tak supaya dengar satu sahaja. Okeylah, banyak sangat menulisnya, selamat bercinta! :)
8:19 PM  
Blogger Unknown conteng...
wakakakakakakakka!! wakakakakakakakakakak!!wakakakakakakakakakakka!!

....tak tahan jiwa ku bergelora kerana ketawakan mu...ngeh3x...

ngeh ngeh ngeh lagi...
1:11 AM  
Blogger Ezwan Emary conteng...
sibuk je dak aloq setaq nie
6:28 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
nasib baik minat Fahrin, kalau minat Azizan Nin... merana la akak.. hihi

[ kak zuril ]
4:40 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
ahahaha.... zizan pon chumey.. tp zaman kegilaannya dah berlalu... ekekeke
1:19 PM  
Blogger Unknown conteng...
ezwan jeles aarrrr!!!! klao dak aloq staq pun..napeW?? tetap cumel!!...jgn la jeles..tak baek woo...
4:07 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Where did you find it? Interesting read 1936 dodge convertible Breast implant docotors in ma sexy tennis foto's Xxx hardcore pokemon hentai 1997 saab 900 s leather seat aftermarket symbol ls-9100-400bb barcode scanner parts laser acne treatments boise idaho gran hotel atlanta
9:12 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Looking for information and found it at this great site... what is ativan Residential humidifier dehumidifier Advanced treatment for severe atopic eczema free credit report online mba degree rumford rhode island Mazda fuel tank pictures buick lesabre Www ambien com discount anbien online chevrolet window
2:44 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."