Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Wednesday, June 08, 2005

"Tanpa Tajuk"

Adoila... letih jari-jemariku mengheret 'tikus hitam' belaan aku ni ke sana ke sini.Opocot... kiri plak! Okey, kanan plak!Fuh ( sambil mengesat peluh yang tiada)... Sesungguhnya sakit tulang belakang aku duduk terlalu lama menatap wajah kekasihku.Bila mata bertentang mata, lidah kelu berkata-kata.. benarlah bagai dikata.Aku pon jadi kelu lidah bila dah menatap wajah tampan kekasihku ini yang bernama SyncMaster 151s ini.Naik pitam aku mengesahkan layout yang asyik keje nak error ni.
Tengoklah hasilnya cam tak mahsyuk je.Aku pon rasa nyesal menukar ngan ghairahnya tadi.Lawa pon tidak, seri pon tak de! Nampak ungu je.. Ungu pon ungu lah, otak aku dah terlalu tepu utk melayan keja2 tak berfaedah camni. Sebetulnya aku bosan.Menjadi orang kaya mmg membosankan.Kekayaan yang aku miliki ini mmg tiada tolok bandingannya.Akulah budak yang kaya ngan masa. Kehkehkeh... Sangat free = Sangat bosan
Respon akal : Tak lawa pon layout ni.Nampak sarat. *melepaskan keluhan paling berat*.
Otak aku sedang berdialog dgn jari aku.
Otak : Pi tukar balik lah!
Jari : Banyaklah cantek muka! Aku dah letih.
Otak : Ala..kau buat je.Aku yang pikirkan
Jari : Kau pikir senanglah! Aku yang kena kerah bekerja, aku letih dah
Otak : Aku pikir tak lawalah ungu camni
Jari : Kau punya pikir je kau tau, aku punya letih nak menaip kau tak tau? Esoklah kalau aku rajin nak menaip...
Otak : Hmm..baiklah!
-HABIS-
Mesej Ringkas Bersama Astri Fadhilah.
"Woit, nak tanya sket...Amek wudhu' sblm hadas besar wajib ke sunat? " - Astri
"Sunat," -aku
"Tq...sori kacau eh,"- Astri
"Nak mandi hadas besar ke?ke bukak klas mandi hadas? Kuang...kuang.. ", reply aku yg jahat.
"Haaha..A'a... Mmg ingat nak bukak kelas.. tp ilmu sendrik x sempurna lagik... Nyeh2.." - Astri.
Terkenang balik sms2 astri yang pernah aku dapat.Hampir semuanya bersifat pelik dan bukan-bukan.Dia mmg ske hilang tanpa berita, tup2 akan muncul ngan sms yg ada soklan pelik. Samalah cam time aku kat kg dulu. Dia sms tuk tanya aku pasal Penisilin kalau tak silap aku.Pukul 3 pagi. Dan suatu ketika dulu, sms semata-mata suh aku konfimkan lirik lagu Yusry KRU yg mana sebenarnya betul.Oh, Astri kawangku...
Aiza - dah balik
Aku - gembira
 

3 Congteng-conteng:

Anonymous Wizurai conteng...
ermm, bez gak baca entry ko ni ye...
6:55 PM  
Blogger Ezwan Emary conteng...
ada gambo awek seksi kat atas sekali....huhu.
11:27 PM  
Blogger NaSh conteng...
haha.. siapakah astri itu? cam lawak je dia nih...
11:33 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."