Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Monday, June 20, 2005

Hari Tidur Sedunia

Ayyah..sO sleepy!

Ibaratnya fenomena hari Isnin aku cam katun atas ni.Tadi aku mmg khusyuk gila layan komputer, then mula menguap-nguap ngan ghairahnya.

Satu-satunya keje yg aku buat ngan bersungguh-sungguh sepanjang hari ni ialah menguap. My tido day is coming and I was like... *yawn!* .. and I was like *yawn!* Nampaknya aku tak mampu tunjuk skill tulis panjang-panjang mlm ni sbb aku... *yawn!* ...sbb aku rasa sgt tak bermaya.

Ptg tadi ma ajak ikut pegi repair *yawn!* tayar beskal adik yg bocor. Then suh aku pi amik racket yg abah hantar tukar tali. Aku kata taknak pegi kat ma. Ma pon jawap.. "sukatila..." nada ma agak sinis.Mesti dia pikir aku nak berasmaradana ngan pc aku.Tapi sebenarnya aku nak bercengkerama layan nafsu mata aku ni. Entah dari pukul baper ntah aku mula tak sedarkan diri.Siap ngan sweater, stokin, blanket setebal-tebalnya, aircond, tutup tingkap, tarik langsir dan lampu tido.Gila ke haper tgh2 hari buta tido seteruk tu.Sedar2 tepon bilik aku berbunyi.Sgt nyaring!Volume highest tuh.. Aku pon ngan suara bgn tido yg sexy teruih ja jawap call.

"Nurul..bangun.Turun bwh ni teman ma makan.Tak payahla asyik nak tido. Buat tambah saiz badan je," lenggok nada ma sebut nama aku tu lain macam.Sah lah ma akn bising sbb takut aku akan mengalami penambahan saiz secara berterusan.Lebih kurang kul 6.Aku bangun, turun bawah, makan... Then ntah bila masa tah, aku tertido lagi. Maghrib bangun sembahyang.Then continue lagi sket. Menguap jangan cakaplah...*yawn!*

Sementara memicit-micit *yawn!* keyboard ni, aku masih lagi menguap tak berenti-berenti. Alahai nafsu tidurku.Ganaih gak nafsu mata aku ni. Dah sehari suntuk tido pon tak puas-puas.Aku *yawn!* rasa cam *yawn!* akan berhenti menulis skang ni jugak. *yawn!*

*yawn!* - menunjukkan keadaan aku yg sedang menguap byk2 kali sambil menulis tentang My Tido Day. Silalah kira berapa byk kali aku menguap sementara nak siapkan entry yang "lena" ini.

 

7 Congteng-conteng:

Blogger Nashrex conteng...
haha.. sian~
1:44 AM  
Blogger Unknown conteng...
mcm mr.tdo punyer keje je...ngeh3x!!
9:43 AM  
Blogger Aizar Azman conteng...
budak busukk..ape nieh,penyakit lame datang balik..slalu ok jerk..ngeh..ngeh..xkan penat shopping lom abes??hohoho
1:56 PM  
Blogger Nadia Dzai conteng...
tido mmg besh.. hehehe
3:15 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
haha.. btol2.. tdo mmg best.. tiada yg lebih nikmat berbanding tdo.. sb tuh kalu ada pluang fais akan tdo jerk.. hehe
12:06 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
What a great site clay poker Actualizacion panda anti virus http://www.home-owner-insurance-8.info/Propertyinsurancene.html 2005 poker series tournament world Air filter pressure regulator poker odds calculator download Scan virus internet http://www.internet-craps.info/Video-poker-patterns-tips.html
6:17 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Very nice site! fire alarm wire exercise fitness center vermont health insurance To run answering service where to buy ultram Escitalopram oxalate marketed as lexapro informa Online tramadol baikal shop
7:07 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."