Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Tuesday, June 14, 2005

Tidak keruan dan ketidakmampuan untuk mengumpul kewarasan - aku kepeningan -

Yeah, buat julung2 kalinya aku betol2 lampi.Satu haper pon tak terlintas dlm kepala aku.Terbukti aku telah dicop ngan cop BLUR! *chopp!* (bertanda dahi aku)
Aiza : Aku ada gosip (ceh, gosip lagi!)
Aku : Apa? Apa? (ghairah nak tau)
Aiza : Aku da tau dah TUT* tu pi reunion nak usha sapa.
Aku : Sapa? Sapa? (2 kali ganda lebih ghairah)
Aiza : Usha TUT* (cukup bertauliah gaya Aiza...)
Aku jadi GOLF* kejap (GOLF adalah perkataan peberet time sekolah yg digunakan sbg salah satu bahser alien aku ngan kengkawan). Aiza dok perati aku, tunggu reaksi aku yg cam surprise la kunun.Tapi mmg seriously surprise! Apa lagi, mengekek ar aku ngan Aiza ptg tadi.
Sbg kawan yg baik dan mengambil berat, aku mmg rajin lawat Aiza kat umah dia. Ececeh.. padahal aku pi tadi ada hajat.Saja nak merisik. Dush dush! Merisik khabar la... Tak pasal2, aku dah dapat satu beg mengkuang yg dia beli time dia balik Perak aritu.Chumey, warna biru. Thanx byk la kakakku Aiza yg juga bodyguard aku yang sgt perkasa. Mmg baguih la dapat kwn sehebat Aiza.
Bila aku blur...
Bila aku blur...aku garang.Bila aku blur, aku naik hangin. Bila aku dah hangin, aku da tak pedulikan alam fana ni lagi.Mulut aku yg satu ni akan jadi sgt bisa.Bisa yg tak ada bomoh siam mau pon bomoh2 suku kaum mana pon bley ubati bisanya.Aku mengaku aku ni mmg ada penyakit kepala hangin yang kronik.Aku akan sebut penyakit kronik aku ni sbg Sindrom Kepala Angin. Sindrom ni aku warisi sejak kecik lagi.Tapi bila aku mula mengalami revolusi mental dan fizikal (ayat saintifik yang agak kusam) aku pon berusaha gigih tuk buang perangai tak berfaedah ni. Akhirnya...cam terbuang gak la.Tapi tak buang abis la.Buang sket2 je, tapi dah cukup bangga sbb dah tak kepala angin ngan terok sangat.
Punyalah payah aku nak buang perangai terkutuk ni, tgk2 bila aku dok asrama, time matrix dulu, perangai ni mai ngan tak malunya. Ishk, aku pon tak tau nak kata per.Susah hati aku ngan perangai aku yang camni.Abah dah ingatkan aku berjuta-juta kali jgn dok asyik pikir kepala angin aku je.Tapi ayyoyo..! Berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul. (aku sebenarnya nak sgt guna peribahasa ni)
Incik Fahrin.
Ahak.. sah! Ada yg dah meremang. Ada gak yg dah nak termuntah dgr nama lelaki idaman tak sudah aku ni.Blog ni dah jadi cam bilik pameran nama Fahrin lak aku rasa. Tak abis-abis ngan Fahrin. Cukup hebat penangan Fahrin Ahmad membolosi jantong aku.Aku dah berjaya....! Berjaya apa nyerh? Berjaya menambat hati Fahrin lah... Oh, tidak!Aku dah berjaya buat semua orang muak ngan nama Fahrin sebenarnya. Ekekek... apapon korang punya reaksi, terpulanglah.Jangan dengkikan aku sudah. Ececeh...


Image hosted by Photobucket.com

(inilah erti CHUMEY yang sebenar.Ngehngeh..)

Aih... (sambil mengelap peluh)... tak ke ensem camni? Chumey nyerh! Chumey! Chumey... Kelu lidah dah. Adey...pas satu-satu penyakit aku dapat sepanjang aku cuti ni.Aku pon dah rasa haru-biru benar hidup aku sejak dua menjak ni. Asyik Fahrin, Fahrin, Fahrin. Mak aku pon dah tak leh kata apa. Tinggal dia sengih je bila aku terkedu tiap kali tgk Fahrin. "Ye la tuh, ensem..." kata mak aku.

Tapi ternyata ramai cuba nak merampas Incik Fahrin aku. Amboih, masing2 dok ngaku bekas bini lah, bekas gilpren la, semua jenis bekaslah dah kuar. Abih, aku ni tinggal jadi bekas apa?

Nama-nama wanita yang cuba mengganggu kebahgiaan saya dan Fahrin (ayat tak siuman)

  1. Cik Arina (adledash)
  2. Cik Pda
  3. Cik Jihan Adlina

Jaga lah angpa.Aku mai ganyang kang baru tau. Dan sesungguhnya Cik Pda sgt berani orgnya.Siap bg aku alamat umah.Sgt bersedia menanti serangan aku.Kekekeke.... (jgn amik hati)

Uhuhu... cerita di atas sekadar pemenuh ruang saja.Aku blur... Tapi hep! Jgn berani usik Incik Fahrin ku. The Boy Is Mine.

PERINGATAN! : Cerita sekadar rekaan dan sbg bahan hiburan yg tak berfaedah saja. Tetapi perasaanku terhadap Incik Fahrin adalah benar belaka. Toing~

Minta maaf.

Kepada sesapa yg mendapat layanan paling dasat dalam sejarah dunia dari aku since beberapa masa yg lampau ni, aku minta maaf banyak2. Aku betul2 tgh meluat ngan apa2 bahan bermesej spt henpon, surat, email, maupon YM dan MSN.Tak berminat ngan sumer tu. SMS yg melambak tak berjawap, aku minta maap.Orang yg rasa bosan dan rasa cam chatting ngan tunggul kayu pon, aku minta maaf gak.Aku ni lebih kurang cam orang tengah mabuk la kunun. Org pompuan tgh mabuk pregnant kan kekadang anti ngan suami sendiri. Tapi kes aku ni taklah kes mabuk pregnant.Entah mabuk apa tah.Mabuk kepala angin je.Dan mangsanya ialah orang awam. Sekian.

 

6 Congteng-conteng:

Anonymous Anonymous conteng...
oitt.. tak pasal2 yoo namo den masok list lak eyh.. den bonar eyh tak minat samo si farihin neyh (opss! fahrin ekceli), kang kot den minat kek dio, abg ako mustapa den mano nak campak..?? tak sanggup den nak menduo-3kan ako mustapa tuh, walopon den tau, sapo lar diri den nie yg bonar eyh.. uhuhuhuh..

yg comey,
aweks ako
1:36 AM  
Blogger pakbear conteng...
masukkan sekali nama MAK BERUANG dalam "Nama-nama wanita yang cuba mengganggu kebahgiaan saya dan Fahrin", dia pon gila fahrin gak. hehehe ampess tul. sib baik bahu aku pun macam fahrin. huahuahua. errr pb dah kahwin laa dik chika. :)
12:10 PM  
Blogger Unknown conteng...
emoi2!!! suka2 ati tok atuk nenek moyang sedara belah makcik blakang kampung dia ja nak letak nama kita!! huh!! kita dah cukup bermurah ati tau menceraikan si fahrin tu dgn talak tiga semata2 nak bg kat sis chika!! ngehh2x!!

alahai...dah tak minat dah kat fahrin tuh!! abg McD tetap pujaan hati ku!! hoho!!sungguhpun hanya keja di McD..namun...lirikan manjanya tetap bersemadi dlm ruangan memori indahku ini!! ngeh ngeh ngeh lagi,...WAssalam

p/s:mekaceh la sbb mempopularkan nama saya yang glamor!! ngeh ngeh ngeh...
1:51 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Bawak bersabar ye. Moga2 dapatlah cik Adik Nurul kita ni dapat berjumpa dengan lelaki idaman die. Amin

Huh, tak sangka akak ni. Hehe
8:22 PM  
Blogger zakzak conteng...
waa....penangan fahrin memang hebat deh?
lelaki kalau tengok pun rasa macam terancam jek.
he has a very nice smile though.
all the best chika-chan :)
just don't pengsan plak when you really met him :P
8:53 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Renault trafic sample scholarship information in word Factory refurbished digital cameras buspar quiero buspar serpentes Celebrex dallas joint lawyer pain vioxx shemales Best consumer rated laptops Porsche tcm dosage of ativan before a test Cellulite insecte buspar http www google cl fishing resorts in minnesota What do ritalin pills look like
6:32 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."