Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Wednesday, June 15, 2005

Incik Fahrin Saya Pandai MasakTengok! Incik Fahrin Saya Ensem Di Dapur!
Aku tak peduli samada para pembaca sekelian muak atau tak asyik disogok ngan wajah Fahrin Ahmad ini. (baca : disogok! )
Aku simpati kalau kalian rasa cam jemu dan segala mcm rasa lagi lah.Tapi sorry, guys! Aku tak bley bantu at this time bcoz its true. I'm falling in love with Fahrin! Sangat sewel toing!Sewel tak sewel, perasaan kan... nak wat camner.Ayyoyo Incik Fahrin! Apa yg sedara dah buat ni kat saya sampai asyik angau tak tentu pasal kat ang?Apa yg sedara buat? Aper? Aper?? (aku sebenarnya yg memperlakukan diri aku sendiri seangau ini =D)
Oh, lelaki idaman!
memang kamu tak ada yg lain...
semua gambaran idola..
segalanya ada padamu..
Aih...1st time ni aku ada lelaki idaman.Tak penah la aku terasa nak ada pelakon poojaan.Dan kali ni, adey! Gedebuk...! Sapa pon tak leh tolong dah.Melampau! Penangan apakah ini? ekekeke...
g o g o . g i r l s
Esok aku ngan Aiza Miss Impiana tu dah ada rancangan peribadi yang sangat mahsyuk.Plan dan perancangan dah disusun ngan begitu teliti supaya jam-jam yg akan dilalui esok hari menjadi sgt berkualiti.Kami dah tekad, hari esok akan diisi ngan penuh gaya, kualiti, excellent ! Ececeh... ntah haper la kejenyer esok yer? Tak per... esok je aku bitau.Yang pasti, kerja-kerja penaklukan mesti dilakukan ngan gerek sekali... yaawww!
s h e i l a . o n . 7 - k i t a
Kalau nak diambik kira perasaan aku kat Sheila On 7, statusnya bukan lagi minat. Bukan juga suka. Bukan bukan bukan juga kagum. Tapi dah capai status Teruja Giler. Mencapai excited state la kalau diikut dari syllabus chemistry bab hybridization. Kes..kes..kes... Tapi dalam keterujaan yg tak menentu tu, ada gak lagu Sheila On 7 aku tercicir dgr. Seperti lagu yg bertajuk KITA. Sib baik ada Sedara Zul (Curseshadow) dok kenalkan aku ngan lagu ni.First time dengar teruih suka la.. Jadinya pepagi buta tadi. (tipuu...! Arini aku bangun pas matahari pon dah hilang)..eheh.. Tak de, jadinya ptg tadi aku lekas2 dload kat Limewire lagu KITA. Best. Dan kegilaan aku terhadap Jikustik mula menjadi-jadi balik.Aih...memang tak boleh dibantu ngan perasaan aku kebelakangan ni. Terlalu mudah teruja ngan sesuatu yg aku berkenan. Just like in Fahrin Crush case...
Bantulah aku.Bantulah aku menjadi normal dan kurang teruja. Erkk...? Tapi bukan ke lebih baik korang bantu aku mendapatkan Fahrin? kuang kuang kuang.... * Burrrffftt *
 

6 Congteng-conteng:

Blogger Nashrex conteng...
Ko ni dah tahap angau giler nih... adieh.. ish ish ish...
6:45 AM  
Blogger zakzak conteng...
camni rupanya org angau,
mandi basah tak?
makan kenyang tak?
tidur lena tak?
hehehe
mesti cerita simbiosis tv3 tuh chika-chan siap record kat video/komputer kan?
waaa....you are one serious case hahaha :)
9:09 AM  
Blogger Unknown conteng...
hoho..seb baikla angau2 pun idop lg...stgh org smpai koma tros!! akbiat keangauan yga melampaui batas..so..angau(dgn ditekan idong ini) sis chika ni kira masih ditahap normal selagi paras normal darah dipatuhi...ngeh3x!!...smoga...sucess dgn keangauan sdari yerp! ngeh ngeh ngeh lagi!!
10:15 AM  
Blogger Ezwan Emary conteng...
cam cipan dah angau...tapi takpe den dapat gambo yg besh!hehe!!
11:45 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
teruk sgt angau awk nih makcik chika.. tapi takper.. maybe lepas awk selalu dgr lagu 'Kita' awak akan bertambah baik dan sihat... erm..
2:49 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
That's a great story. Waiting for more. videos of evo vs. subaru Printer ink cartridge ink refiller Valentines bra Buying printer cartridges Cheap calls to the Blowjob payment Cheap calls korea cosmetic surgery cosmetic surgery facelift resorts ip4200 discount ink cartridges
5:28 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."