Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Saturday, December 31, 2005

Conteng Sikit-Sikit

INI EDISI PULANG KE RUMAH!
YAHOO!
Aku pulang ke rumah ptg tadi.....



Aku kangen!
Sama kamu.....Beylo!
Aku intai kamu selalu...
Tanpa conteng sbb jari aku malas.
Kehidupan 3 hari pertama pada semester 2...
Sebijik sama macam 3 hari terakhir hujung semester...
Iaitu ketika final projek..!
Semua mulut yang boleh bercakap pon sana sini jual suara
*termasuk mulut aku*
"3 hari rasa sangat lama....." "3 hari da mula keje gila" "Baru bukak sem, dah macam nak final projek"
Dan sebagainya.......


Jari aku macam melentok-liuk tanda malas. Aku pon malas mau bebel-bebel. Malas mau berbual lagi. Tak mau conteng banyak. Sekadar mencukupkan syarat sbg pelepas rindu pada Beylo. Dan jugak utk memaklumkan... selain minat terhadap bidang senibina, aku jugak punya minat yg mendalam dlm Seni Nama. Buktinya aku dan MEREKA (kaum kerabat aku) dah berjaya memberikan nama2 komersial baru utk beberapa orang.


Pertama : Puteri Anuar dgn kata-kata tema... "puteri ke, anuar ke, babe ke... yang penting kita... enjoy!!!" But he's so cute dgn movement yg sgt sexy.... Huwaaa......! Bahagia kamu menjadi anggota kumpulan design ku.....


Kedua : Jam (baca : Jem) ... dgn lagu tema "Apis ada nama baru...iya..iya...ooo... Nama barunya Kak Jem...iya..iya...ooo..." and apis tu sgt la lucu orangnya. Bahagia punya kamu sbg composer lagu terbaik dlm JSB!


Hep! Sudah conteng panjang. Jangan conteng lagi! Esok ajer conteng sbb aku punya koleksi cerita suka duka yg sgt byk. Sketsa ptg tadi yg aku namakan sbg 'Sketsa aku, Fara dan Alif' adalah sketsa paling menggelikan hati. Esok citer la, Beylo! Mau rebah skang jugak!

Fara, ko puas ke bersiar-siar?
Puassss....
Aku tak tau nak gelak atau nak marah.Sbb aku lebih terasa cam nk gelak...
Aku pon sama...
*semua orang! lekas gelakkan kami!!!*
(cerita sensasi....esok conteng!)



 

12 Congteng-conteng:

Blogger Nashrex conteng...
apakah yg membuatkan anda tersenyum gumbira... hmmmmm

<---- pengoment pertama.. ye ye!!
6:19 AM  
Blogger Adian conteng...
hoho apakah sketsa itu agaknya.

ternanti2.
7:07 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
haha...aku definitely gelak la nurul!!!
wakaka....sketsa yg memenuhi saat2 akhir thn 2005.... :))
9:13 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
ke empat..... jappp saper si Beylo tuh?? sodap nama tuh.
9:57 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
yay.. haizum da pulang..yay... beylo.. tuan mu itu sudah pulang.. erkhekehrker.. dan aku maseh blom mengkotakan janjikuss.. kerhrekher... Insya Allah.. kalau ade mase.. ;).. okeh.. hari ni nak beli kamera... hahahahahah
10:32 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
Nash ... ceritanya biasa je kot klu ditulis dlm kata-kata...miahahah... tp utk yg melaluinya mmg la geli hati...

Wooo! Adian, As3!!!! Tgk tu ABANG NASH dah rampas kejuaraan dia balik. har har har... (eleh, dlu pon ko mmg peng-komen- 1st kat blog ni)

Adian ... tungguuu....!

FARA ... ha ah kan? Sketsa sambut new year! miahaha... skang aku rasa sgt lucu...

irwansyah ... Tahniah jd ke empat! ahaah... Beylo tu nama blog ni. ngee =D

as3 ... aku pulang....! ahaha.. eyh, janji yg mana erk yg ko tak kotakan lagi??

maxveist ... sila...sila... slalu2 la guna ... :D
2:23 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
muahaha..gumbira gile yer kamu,aku jua begitu..ade cite yg lawak ek kowang nieh..kuang-kuang-kuang..
2:31 PM  
Blogger Nashrex conteng...
"abg nash" ??

adakah...

oooohhhh.. aku diawang-awangan... <-- bagaikan terbang2 dengan gaya kuak kupu2 di udara...




AHAHAHHAHA!!
4:23 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
wah..wah..wah..balek seronok sakan..
7:31 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
maxveist .. kamu berminat ke? Boleh try style gelak tu. ihihi

Nash .. oh, tak tercapai akalku!

east .. kalau pasal balik, sy lah ratunyaaa.. harhar har
2:22 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
lorrr... ketawa terbahak-bahak sbb takde otak??? tak tau lak....
1:58 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Very nice site! Adrien cosmetics Linux system security scott mann Bextra information and guideline tide how to repair electrolux vacuum cleaners Hammer tandem circuit breakers Cuckold husband interracial How do you say kitchen in french Big penis is to look at Freeware graphics borders typographic expert system security http://www.rhode-island-life-insurance.info/Advancesecuritysystems.html Utah incorporation legal cream purple floral 8x11 area rug new transitional rhinoplasty + new orleans la
8:57 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."