Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Saturday, December 24, 2005

Tiada Apa


Tiada apa utk malam ini...
Sempena menghormati kesakitan yang amat,
Beylo tidak akan menglipur lara.
Cuma mau conteng....
Breakfast aku pagi tadi 'elite' sket.
Patot pon perut yang jahat ni berperangai baik ajer...
Sbb dah aku rasuah dgn makanan2 enak sepanjang siang.
Cuma mau conteng juga...
kaki saiz kecik aku ni saket yang amat...
macam perlukan rawatan kecik bernama urut.
Jari kaki paling kecik dan paling comel melecet dgn sgt teruk.
Menyebabkan aku rasa mau berkaki ayam sehinggalah...
Si jari kaki kecik itu pulih dan bersedia utk berkasut...
Semuanya angkara kerakusan aku menyalahgunakan kaki.
Sepanjang hari aku berjalan-jalan menghiasi kotaraya Kuala Lumpur...
Si kotaraya yang hingaq!
Dan telah di'caci' hari ini beberapa kali oleh beberapa warga Brunei.
Aku?Tiada perasaan.... Katalah apa saja tentang Kuala Lumpur,
Aku tak tersinggung, insyaallah... Sbb...
Tak ada masa mau tersinggung.


Aku conteng kamu lagi esok pagi.
Sbb aku berniat nak bangun pagi... sepagi yg boleh.
Demi sebuah hari bernama... Hari Terakhir Percutian...
Kepala sudah lentok, mata sudah layu...
Aku apa lagi?
Tidurrrrrrrr!


Waaa.... sudah 25 Disember. Sgt istimewa... bukan kerana Krismas.. tapi kerana Tarikh Lahir Abah. Selamat Hari Lahir Abah... Semoga Allah merahmati kehidupan abah dan kita sekeluarga. Semoga panjang umur utk terus beribadah, semuga murah rezeki utk kesenangan kita sekeluarga. Sayang infiniti....

 

10 Congteng-conteng:

Blogger NaSh conteng...
abah kt birthday eh.. happy birthday abah...

<-- versi kegelian
1:31 AM  
Blogger Adian conteng...
hoho merayau di kota raya rupanya kamu. hehe.
2:10 AM  
Blogger aiyeza conteng...
woah, kamu makan banyak hari nieh yerh? bagos2, aku ske kamu klua kerana kamu akan beri perot kamu banyak makanan!!
kaki kamu melecet?herm, salah pemakaian kasut nieh. kene caci?uish, percutian kali nieh byk kene ngan orang ek, dr ari tuh lagik(percutian aquaria)

nash: sangat la prasan!
3:06 AM  
Anonymous Aash conteng...
salam takziah pada usia cuti yang merangkak nazak.

*ciann dier..
10:06 AM  
Anonymous akak gebush conteng...
happy burfday to abah chika.. moga pjg umor yer abah..
11:28 AM  
Blogger ChikaDior conteng...
NASH ... abah sy.. bukan abah kita... :p

ADIAN ... apa nk buat...pasni merayau kat Bangi plak.. BAni ada Bangi walk kan? WAKAAKAK

AIZA ... bukan aku kena ngan orang. Org tu cakap je, lahirkan tak puas ati dia pada sikap rakyat mesya yg cam tak bertamadun ni.

AASH ... terima kaseh kerana memahami... =(

Kak GEBUSH ... tq =)
12:25 PM  
Blogger aiyeza conteng...
owh..salah pemahaman!
9:22 PM  
Blogger ChikaDior conteng...
sbb tu baca dan fahamkan....
11:25 PM  
Anonymous famia conteng...
slamad ari kejadian jugek pacik Abah..ehehe
11:50 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Excellent, love it! Healthy habit tv projector smoking stop healthy you photography+scholarship Dealer illinois in mitsubishi dmi air hockey table Montreal canadian hockey team debt problem Bontril 35 mg without prescription Cheap isps iv mattresses under 180 dollars hockey rules dr sharpe lasik eye columbus ohio
7:45 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."