Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Saturday, December 17, 2005

Kamu pulak Conteng!



Hoi, Beylo!
Urat saraf kepala aku ni kan...
Macam tgh main tarek tali dlm kepala aku...
Membuatkan aku rasa sakit yg amat...
Sakit yg kalau boleh,
Nak aku lemparkan pada kamu ajer, Beylo!



Aku sakit kepala.
Kepala aku sakit.




Aku TIDAK MAU menconteng cerita!
Kamu ajer CONTENG ! ! !
Tolong aku conteng-conteng wajah si Beylo!
CONTENG Beylo untuk aku.... pliz.


Sementara aku berambus,
Berambus untuk menghantok-hantok kepala yg sakit,
Atau mencari pistol mainan utk menakot-nakotkan kepala aku,
Dan sambil cuba menghentikan perlawanan tarik tali dikalangan urat saraf kepala aku,
kamu ajer tolong aku CONTENG BEYLO!!!

 

15 Congteng-conteng:

Blogger aiyeza conteng...
siannye kat bestfren ku ini..kepala oh kepala..kenape kamu sakit?sian si beylo,tiada contengan keramat tp kamu telah menyelamatkan beylo juge dari contengan ayu si pemilik beylo!takpe2 beylo, si pemilik ayu mu hendak berehat dan merehatkan kamu, maka berehatlah secukup rasa.
1:48 AM  
Anonymous macchiato conteng...
...

allo allo

suka bahasa indo ? mengapa ? lol

Taukah bahasa indonesia di kebanyakan film-film sekarang itu ber-dialek betawi (jakarta) yang tidak mengikuti kaidah bahasa yang benar...

ya uis ciao
espresso.over-blog.com
...
6:16 AM  
Blogger NaSh conteng...
beylo tu x sdap laa.. takde nama lain ke?
3:18 PM  
Blogger ChikaDior conteng...
Beylo tak sedap. Tapi Beylo kelakar. Bunyi dia cam bodo-bodo sket. Baru la ngam utk diperbodohkan....
3:21 PM  
Anonymous as3 conteng...
beylo rok.. ahaks.. beylo ngan anak jagaan ayza *memandangkan aku tatau ape name blog ayza.. adelah kawan kiah yang rok...muahahahah
7:26 PM  
Anonymous famia conteng...
bile beylo boley bela bebile..

cube bace lelaju dari kiri ke kanan secare selambe tanpa litar pintas..berusahalah!
7:29 PM  
Blogger ChikaDior conteng...
AS3 blog ayza nama dia bazooka impian. miahahah *jgn bitau dia.ni kita dua je tau*


FAMIA game kejam nih...... menggalakkan saket kepala dan saket lidah... :p
7:50 PM  
Blogger NaSh conteng...
tapaham aku korang bebual apa... sigh~
8:34 PM  
Blogger TimYohannon conteng...
Mari sini saya tembak kan kepala kamu.
9:34 PM  
Blogger NaSh conteng...
cik tulip.. pehal aku nyer ym ni takleh masuk?? waaa!!! aku da install baru pun sama gak.. pehal ek?
10:05 PM  
Anonymous Aash conteng...
tanya sket leh? beylo tu.. ape yek?
10:27 PM  
Blogger ChikaDior conteng...
ahaha.... beylo tu nama blog ni yg berjantina lelaki. =)
10:33 PM  
Anonymous famia conteng...
ahkahkahkas..orang reka seh..baek kamu sebot lelaju..cepat..cepat..ade ke dikate kejam..cis..
11:46 PM  
Blogger ChikaDior conteng...
da try la famia.... da naik marah lidah ni. miahaha...
1:41 AM  
Blogger aiyeza conteng...
ape besfren ku??name bazooka impian?impian aku terima,tapi bazooka harus ditukar
2:08 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."