Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Wednesday, December 14, 2005

Tak Tercapai Akalku

Note : Beylo adalah nama baru blog aku setelah aku merasakan nama Tropicana sgt gadis. Blog aku ber-gender Male. Aku mau blog aku berjantinakan lelaki. Sbb aku nak, bila aku bercakap dgn blog aku ni, aku ada aura spt aku sdg bercakap dgn lelaki (yg semestinya bisu, pekak dan kaku) Oops, men! Bukan kamu yg aku maksudkan bisu, pekak dan kaku. Beylo yang bisu, pekak dan kaku. Tapi mcm yg aku dah bitau dlm entry aku dulu, aku seronok bila aku menengking, aku mengherdik dan si Beylo tak boleh buat apa-apa. Kecuali menadah semua muntahan rasa aku dan membiarkan aku menconteng wajahnya sesuka ati aku. Ahaha... kisah 'Aku Sebuah Beylo Yang Malang'.



Nite, Beylo!
Kalau kau harapkan cerita sensasi, aku tak ada apa2 yg sensasi.
Aku cuma ada sebuah lagi Hari Rabu yg biasa.
Hari Rabu yg jugak hari kekalahan aku terhadap nafsu dan pemberontakkan perut.
Hari ini hari makan banyak-banyak.
Perot aku sgt sayangkan aku bila setiap kali aku sogokkan dia dgn makanan.
Aku harap perut aku akan ubah perangai dan menjadi lebih sopan santun.




Tadi siangkan Belo, Shafiz sms aku. Shafiz tu klasmet aku. Bakal arkitek yg akan berdiri tegak dgn angkuhnya satu hari nanti depan bangunan paling pelik, ajaib dan menakjubkan dalam dunia (sbb dia ngan Babe aka Baby suka buat design pelik-pelik yg lintang pukang klu dipandang oleh mata yg buta seni) <---Ayat hyperbola. Aku harap Adian dgn Farah (juga Aizar dan Astri) masih kenal sama itu Encik Shafiz Wonka. Atau nama comelnya Encik Corong. Bykkan nama gelaran dia? Walo bagaimana pelik pon nama2 gelaran yg amat dibenci oleh En Shafiz itu, aku nak cerita pasal sms dia siang tadi.


Mula-mula.. menuduh aku kerek tak mau kongsi result dgn dia.
Kunun2 aku ni mcm jongkang jongket berat seblah.
Macam mana nak kongsi kalau dia tak ajak aku kongsi?
Tak kan aku nak terkedek-kedek mcm itik pulang petang bagitau dia result aku kalau dia tak tanya. Sungguh kan???
Lepas dah telan kenyang result aku, dia tanya Fara ngan Adian punya pulak.
Amboih, mau makan suruh aku suap ka?
Aku pon katalah sejujurnya yang aku tak tau Farah punya.Adian punya, aku suh dia tanya sendiri pada Adian.
Tiba-tiba... encik enpon (semua brg2 aku berstatus encik, sbb semua brg2 aku dah aku jantinakan sbg lelaki) encik tepon aku bunyi2 lagi.
Dia tuduh aku buat kali kedua.Dia kata aku pura-pura tak tau.
"Takkan Farah nyer ko tak tau??"
Aku pon dgn perkasanya membalas
"Aku tak tau!!!!!"
Diam... encik enpon aku akhirnya berehat sampai malam nih.
Adakah En Wonka telah merasai aura bengang aku?
Atau kredit dia sudah abes ditelan oleh tekak buaya maxis?
AHAHAHA! Aku tak marah lah.
Aku rasa geli hati sbb dia tuduh2 aku main sorok-sorok.
Mmg la Farah kawan baik aku.
Tapi cubalah tanya nama penuh Farah tu apa ke,
Farah penah debik En Ketua Jahat dgn buku ke?
Farah ada kete kuning chumey ke?
Soklan2 camtu aku tau la nak jawap.



Belo!!!!!!
Aku kan terasa macam nak rebah sekarang jugak. Menggoda la bantal-bantal 4 bijik atas katil ni. Macam ada suara2 manja encik blanket yg mau tolong balut diri aku. Aku kesejukkan. Macam..... duduk dalam peti sejuk. Aku nak tdo. Selepas menjaga perasaan perot, aku mau menjaga perasaan mata pula. Aku mau tido.


Tido......................................... sampai esok ari, aku terjaga lagi.
 

14 Congteng-conteng:

Blogger Adian conteng...
o yeah. jd org pertama lg yg komen (n maybe yg bace). hoho. nmpknye bersungguh2 benar en. wonka nk tau result sume org ye. aritu die msg aku pagi2 bute (dibaca sbg 10am) "eh rez sape plg tinggi?". waaa aku rase nk baling je hp tu. takut benar ade org lg tinggi dr die. "TANYE LA LECTURER!!" pap, flip hp trus tutup dan xdireply2 lagi sehingga ke hari ini. huhu, dah due org jawab msg die dgn tanda seru, wonka.. wonka... heheh. "sometimes there's things better left unknown". hoho cam tagline filem plak.
3:43 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
hoho!! encik wonka juga tlah meng sms menanya aku ttg result tadik!!
muahaha!! spt kata adian, SEKALI lagi sms nye terjwb ngan tanda seru...
nape dia tak tny tros kpd empunya diri?? dia tny aku result aku, adian & faeez...
dgn bangga nye aku menjwb.."Hi!Hehe!Adian nye ko tny adian,faeez nye ko tny faeez!Aku nye jgn tny @ ungkit sbb aku xmau jwb @ ungkit! Harap maaf ye! ;D "
~lalala
9:15 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
eheheeh..zaman belaja memang bes lansong..pegi kelas pakai selipe ngn sweater tghari bute..'bia semad asal begaye' - tegline budak PPP sah alam..

kami dulu ade simpan satu kelas punye nambe metrik ngn IC nambe..so nye bile nak tgk result kenkawan..kami sume cek pakai bende alah tu je..murah..xpelu menggunekan suare mahu pon menderma pade tabong kedamaian maxis/selkom
10:28 AM  
Blogger Semut Api conteng...
Salam Ninja Chika Dior..

Makan adalah satu xtvt di mana makanan yg tak bergerak di suap ke mulut langsung ke perut yg tidak bergerak oleh orang yg boleh bergerak...sekian.

Selamat bercuti dan bermakan-makan...
1:45 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
nape name blog ko nie beylo egh??
2:11 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
incik shafiz??tentulah aku kenal kerana sifat pemalunya yang suam-suam kuku..ahahha (kalo die tau aku ckp nieh, die marah ke? tp muke die cam xde prasaan pon nak marah.
nasib la ko plih name beylo BUKAN gaylo..=p
2:33 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
apsal aku dah tak teruja nak tgk result hah?

p/s: nama blog aku Kristen Kreuk...
8:52 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
hmphhh..hmphhhh hanya orang tertentu jer tau sapakah nama2 disebalik watak2 drama tajaan chika inih. abah tak paham :| Hurmmmmmmmmm abah say hye to beylo :)
10:01 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
Adian $ Fara sian shah!!!! huwaaa... aku rasa, bukan sj kita bertiga yg 'HADIAH' kan dia TANDA SERU, mungkin ramai lagi. Naseb bdn la...

FAMIA malangnya time nak check result, dia x mintak matrix no ngan ic, tp dia mintak matrix no ngan password.Password tu dahla sgt SULIT! ahahah....

DEANZ anda yakin makanan tidak bergerak dgn sendirinya masok ke mulot????

Aizar jgn main2 ngan gay sakng nih. Ada brader tu sensitip. miahaha... tapi, sape eyh brader tuh?


As3 soklan yg aku target jd pemenuh komen aku.Tp ko sorang je yg tanya. Nanti aku bitau. Panjang kesahnyaaa....

Wizurai pasti blog kamu itu sexy dan memiliki mata yg galak sekali... knapa tak pilih jantina yg sama je utk blog kamu? ahahah
10:04 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
abah ahahha... watak2nya tak penting. Yg penting ialah Saya dan Beylo
10:05 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
yang paleng pendek ko citer.. itu la slalunye main idea.. hahahaha.. *berlagak btol as3 neh
10:08 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
encik beylo?
11:26 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
Yeah... ENCIK BEYLO. Gender : male.
12:02 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
AS3 kamu jgn riak :p
1:23 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."