Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Wednesday, January 18, 2006

Err...Error!

Selamat hari Rabu semua!
Selamat menyambut hari berehat, Beylo!
Memandangkan aku sudah sebok lagi....
Beylo pon dapat berehat dan mensucikan diri...
buat seketika dari contengan-contengan tak sudah aku.
sebetulnya aku sudah mabuk..
mabuk kepayang... mau conteng!
aduh.... mabok...mabok!
*padahal tak mabok*



Platform sudah siap. Beres! Boleh cuci tangan, cuci kaki dan cuci mata. Okay, boleh! Boleh cuci semua benda yang mau dicuci. Satu je tak boleh cuci. Yang namanya MULUT itu mmg tak terbasuh walau dengan air tempayan darmasutra. Ihihihi... Kami ni kan, Beylo.Dah macam kena penyakit mulut murai. Aku pon risau dengan wabak berjangkit ni. Aku tak mau nanti dituduh PEROSAK AKHLAK MANUSIA dalam studio ni. Tapi, aku tak jemput pon mereka yang tak berdosa tu main murai-murai. Meraka yang sukarela mau dapat wabak tu. Hmmm.. aku rasa macam sakit kalau aku diam. Oleh tu, aku kena bising-bising. Apalah ertinya studio tahun satu yang kecik molek ni tanpa super-hyper macam kami ni. Ye kan???


Nak upload gambar, ada error plak dari tadi.Sebijik haper tak keluar kecuali sebijik kotak kosong yang meronta-ronta mintak aku conteng-conteng arang kat tubuh dia. Blogger error ke, browser aku yang error? DUA browser dah aku try, tapi mak nenek punya error tu keluar jugak membuatkan aku redha je.


Tadi pagi.... aku lambat lagi! Apalah ertinya menjadi aku kalau tak lambat. Pulak tu ada quiz maths. Aku dan Cik Datin-Datin tu cam biasa akan duduk row paling depan. Dengan harapan, ilmu akan lebih cepat sampai kat kepala kami berbanding orang lain. Dan sampai kini, aku tak dapat buktikan teori tu sahih sbb setiap kali kelas, mata aku yang suka tido ni akan terkulai layu. Macam bunga-bunga Daisy jingga yang tak dapat air sebulan. Faham ker, Beylo??? Tak faham tak apa. Pegi tido! Sbb aku pon mau pulang ke Kausar dan tido! Ptg ni ada kelas dengan Encik Nik. Pensyarah paling supan santun dalam Jabatan SebiBina.


Dua orang Encik Pensyarah terchenta itu berkelana ke Bangkok. Tinggallah kami terkontang-kanting dalam studio ni. Dengan esemen, presentation, projek dan report yang melonggok-longgok. Terseksa psikologi aku dibuatnya. Dahla kami ni jenis suka bertanya-tanya. Skang, lecturer tak ada. Nak hentam, takut! Jadinya...bukan salah kami kalau kami tak buat apa-apa kecuali memnuh dan meriuh rendahkan studio pagi, petang siang dan malam. Bukan salah kami. Bukan salah sesiapa pon. AHAHA....


Tadi quiz.... kami tak meniru! Kami cuma berbincang, bersepakat membawa berkat dan saling menyalin jawapan kasi sama antara satu sama lain. Itu saja. Semuanya akibat kesebokkan melampau menyaiapkan platform. Aih, makin besar, makin tersalur keluar ilmu-ilmu maths. Sampai nak faktorkan persamaan pon tadi kami boleh bersidang bukan sket punya lama. Lagi aku rasa nak melalak sakan, bila aku dah tak hingat sebijik apa nak lukis graf. Kanak-kanak semua! Itu pelajaran form 4 tau! Ishkk! *ambik tangan kanan, hantuk-hantuk kepala sendiri sampai sel otak bergegaran!*


Aku rasa...
Aku macam membebel percuma.
Balik kausar lah!
Tido!
Studio ni macam TAK BERAPA HIDUP harini.
Sana sini berkumpul-kumpul macam semut urung gula.
Semua mengurung laptop masing2.
Membuatkan...
Studio Seni Bina ni...
Jadi macam Pusat Cyber.


Aku conteng nanti...
Aku pergi blog kalian, nanti....
 

7 Congteng-conteng:

Anonymous Anonymous conteng...
ngiahaha....gumbira kan dapat melayari di bilik di za'ba ngan bahgia...lalala....

oh ye...tahniah platfom anda dah siap...mcm mana agak nye rupa platfom kamu tuh yer...
**hehe...wink!wink!
3:37 PM  
Blogger Adian conteng...
haha, memang tak sabar nk tgk rupe platform kamu tu? hmm... taruk gamba secepat mungkin ye! miahahha...

eh nurul, ko dh register ke wireless?
5:10 PM  
Blogger mohdismail conteng...
bump...
7:56 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
aku pon tasaba nak tunggu gambo2 pletform kamuk.. muehehehhe
11:01 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
aiyok..mentiru..ehehehe..mcm kitorang la..satu kelas besepakat jwb soklan yg same secare bebincang..padahal exam tu..rosak lansong pangai
9:11 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
waduh-waduh... kayaknya susah banget jadi komen pertama nih....
11:11 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Kedengarannya seperti kehidupan siswi yang lebih 'bahagia' setelah pensyarah berkelana. ;)
11:16 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."