Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Monday, January 09, 2006

I Dont Like The Game!

Aku tadi nak conteng banyak-banyak...
Sbb aku tgh free sikit. Sikit ajer...
Kelas pukul 2 karang...
Sekarang aktiviti melangut sambil pandang tingkah manusia dlm studio ni.


Tadi aku mau conteng banyak-banyak!
Sekarang tidak lagi.
Sbb hati aku terasa panas.


YOU!
Yes you, man!
I dun like the game that u try to get us involved!
Aku tak harap you're getting okay but wut i did last nite untuk aku dan kwn2 aku.
Itu saja...
If u think to get more from us...
Seperti mau kami merayu-rayu dan mengemis maaf..
Pegi tdo nyenyak-nyenyak
dan mimpi ajer lah!
Mimpi la semaunya yg kami sedang meronta-ronta memohon maaf pada kamu.
Sbb dlm alam realiti, dlm alam bukan mimpi ni...
Aku tidak lagi mau ikut permainan yg aku tak faham tu.
Dan aku sgt kesal...
Sbb aku tak tau...
where the hell it starts?
Dan aku benci komunikasi bisu.
Aku benci bercakap dengan manusia yang spt sebuah replika dinding.
Kalau 2 hari lepas aku tak punya apa2 rasa utk aku tujukan pada kamu..
Malam semalam aku dah dapat satu perasaan...
Aku marah dgn apa yg kau buat!
Aku bukan bidadari syurga yg terpelihara dari dosa.
Kau pon bukan malaikat!
Kita sama2 manusia berdosa yang tak sempurna.


Aku marah.....


Kami tak akan diam. Kami tak suka JALAN MATI. Semuanya perlu diselesaikan. Frenship ke ni? Aku terasa macam... macam... FrenShit. Aku tak pandai memaki orang. Syukurla. Sbb kalau tidak, kamu dah banyak kena sumpahan dari aku.Dan aku pon banyak dosa nanti. Membuatkan amalan jahat hidup aku bertambah pulak. Okay, kita sama-sama berdosa! Beylo, ko tak berdosa. Teruskan berkelakuan baik.


I'm very sure u read this. Since satu studio macam sudah kenal dgn Beylo ku ini. Bacalah! Bacalah... sbb aku menulis pon untuk Kau! Harap dgn ini, ko tau nak bersuara dan berubah dari menreplikakan diri spt dinding keras.


Studio ni sejuk. Tulang aku saket kesejukkan. -off-

 

21 Congteng-conteng:

Blogger Adian conteng...
drama awal tahun ni. best ni, menjadi antara beberapa org yg mengetahui cerita sebenar di sebalik entry ini. walala. eh, sure ke orang itu bace? heheh...
3:38 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
mmm.. wuteva it is...tolong jgn sensasikan kes. Ni isu sensitif. Just let it be and let us solve. Ntah... dia baca ke tak, aku tulis utk kepuasan aku.
5:36 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
kengkadang.. bende mcm ni la yg harus diluahkan..maken disimpan kang maken parah.. mcm aku.. byk sgt da disimpan.. huhuhu..eniwei.. bawak rilek.. ko yang saket kalo pk lelame.. sedangka 'dia' tu mungkin xkan sedar sampai bebila..

teking k okeh..
5:48 PM  
Blogger Ku Keng conteng...
Eid Mubarak. Kullu 'aamin wa antum bi khair. Semoga Allah SWT mengampuni kita sekeluarga.
8:18 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
aku menangis dan menangis lagik....
aku sedih dgn kejadian tanpa pengetahuan ttg apa punca nya ni....
aku mmg LEMAH...hati aku teros nangis....
aku tatau sampai bila tp mmg aku sgt sedih
bila duduk sorg, aku akan terigt2 dan saat tu jugak aku akan menangis....
org nak kata apa kata la.... tp mmg aku lemah sgt2 ni...
aku pnah ckp, aku idop kat muka bumi ni atas belas ehsan kenkwn aku....
sdih...amat sedih....

~aku nangis lagi.....
8:39 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
YOU MY BELOVED FREN ... sabar k.Kita sama2 rasa. Aku tak nangis sampailah tadi... when once aku dijelaskan how he didn't care bout dis frenship anymore.NOT ANYMORE! Tapi dia btol2 buat aku bengang. I dunno wut happen pon but i kept wondering bout it like hell! seriously.... aku marah sgt. You relax k. Dun cry eyh.... just keep in mind.Its not YOU and urself in this case. Aku dgn THE OTHER ONE OUR BELOVED FREN tu pon rasa benda yg sama. One thing 4 sure... kita semua sgt blank skang ni.Macam meratapi sesuatu yg tak ada apa. DAMNNNN!!
8:49 PM  
Blogger mohdismail conteng...
cool bebeh...cooll.
selamat hari raya
9:52 PM  
Blogger Nashrex conteng...
hp aku rosak lg!!! huwaaa!!! chikaaa.. banjer baru!!!??
10:49 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
bila jadik kes ni...
tiap kali dgr lagu "semua ttg kita" by peter pan memang menusuk2 jantung....
aku skang dah jadik sememeh....asyik nangis je!
aku tahan tp adik aku skang dok putaq lagu tu ja...
tak tahan sgt....tah la...penat sgt....
1:05 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
east ... dah tersangat cool dah nih.Dah nak jadik cool fever

nash ... siannyer kamu... gi la beli baru.Kan da keje, ongkosnya da baik... ;-)
1:05 AM  
Blogger Nashrex conteng...
waktu terasaaa semakin berlalu...
tinggalkan cerita tentang kita...

akan tiada lagi kini tawamu...
tuk hapuskan semua sepi di hati...

adaaaaa ceritaaa tentang aku dan diaa..
dan kita bersamaa saat dulu kalaa...

adaaa ceritaa tentang masa yang indah..
saat kita berdua saat kita tertawaaa...

teringat disaat kita tertawa bersama..
ceritakan semua tentang kita...

p/s : tetiba teringat lagu ni.. huwaaaa!!!~~
2:00 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
Just Me ... siapa eyh kamu? Semua Tentang Kita? Hmm.. if i dedicate this song to him, i'll definitely change it to 'Tiada Apa Tentang Kita'. Aihhh...

nash ... ko buat aku makin sedey.Makin terasa pulak betapa pilunya problem ni. Farah!!!!!
2:56 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
is me fara-D...haihh!!!!lebam mata ku pagi ni...
udah udah...tak larat dah...huaaa!! samat ari rayer....:D
8:26 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
aku tau la tu ko. ekeekeek.... aku baca cara ko tulis ayat pon da cukop utk aku knal ko. Miahahah... samat ariraya my pren...!
12:26 PM  
Blogger Fakyew conteng...
selamat hari raya iduladha. kalo makan rendang igt kt saya yg berada di perantauan ni hehe :p
1:35 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
iyorlaaa.... baiklah incik! samat ariraya!
5:00 PM  
Blogger Aizar Azman conteng...
wahh,ape sudah terjadi sama kamu dan fara?baru seminggu lebeh xbukak,dah byk cite sensasi.sabar byk2 okeh.kdg2 frenship boleh jd frenshit.aku dah penah kene,sampai nangis2 bawah pokok tuh!!sabar2,nnt story ek kat aku!have a nice journey to lumut!take care ursef
9:12 PM  
Blogger Adian conteng...
hola, br seminggu xonline, rase cam sebulan dah. heheh.
9:42 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
haha... dari soup opera bermula ko tak baca... tup tup soup opera dah tamat...
12:24 PM  
Blogger Adian conteng...
ei! aku bace la permulaan die. kan aku yg first comment. cume tengah2 xsempat ikuti. tup2 dah abis. hehehe
7:42 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
This is very interesting site... Dual waterbed mattresses + newcastle football club + trophies Latin girls suck dicks control parental gratuit Black car covers lab seat I pee when i sneeze ticker Gallery house decoration Asian males don&apost have big penis champion chevrolet i-45 southbeltway8 breast enlargement pills 2b cheap 2b uk mobile blackberry hotmail what vicodin effects
3:09 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."