Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Wednesday, January 04, 2006

Saya Sebok Sangat

Saya memang sebok sangat.....

  • siapkan site analysis
  • construction
  • kira dan ukur bahan (macam juru ukur di jabatan ukur bahan plak)
  • bermain-main dgn kayu. Kayu-kayan yg sgt mahal dan membuatkan kami terasa mau menjadi Paris Hilton. Mana mau cekau wang?? Mana? Mana? Kos anggaran dah menjangkau RM500 ni.
  • Membiasakan minda dengan istilah-istilah struktur binaan kayu. (dan part ni aku jadi lampi sket)
  • sambil nonton Tom & Jerry dan beberapa filem indon (kami perlukan hiburan!)


Ok lah Beylo!
See you later bila aku sudah tidak sesebok Presiden Negara Maju lagi.
Sekarang aku mau buat site analysis.Yang pastinya membuatkan aku terasa pitam, pening, mau muntah-muntah dan segala macam penyakit psikologi.
Mungkin aku akan update nanti.
Maksud aku...
Lama lagi...
HAHAHA...
Mungkin lepas raya haji...
Cakap pasal raya aji, kebarangkalian utk kami tidak pulang beraya macam ada je.
Dan aku sgt risau kalau tak dpt pulang beraya dgn pemli aku.
Huwaaaa...
Apakah jenis course yang telah aku pilih ni?
Tapi aku sgt chenta pada ARCHITECTURE walopon ia merupakan course 'telan duit'.





Buat site analysis malam-malam. Pukul 10 malam lebih kurang.Dan apa yang kami temui hanyalah.... pada waktu malam, sgt sunyi.Yang kedengaran hanyalah bunyi 'air terjun' dan yang kelihatan hanyalah langit tanpa bintang.AHAHAH... sgt puitis mlm semalam menyebabkan kami bertambah tidak faham dengan site yg kami pilih.




Pukul 12 tgh hari tadi... aku ngan Ainul turun site tepi tasek main panas. Kali ni agak membantu jugak sbb tak sangka kami... tengah2 hari buta baru berangin tasek tu. Malam-malam.. langsong tak ada angin.



Semalam buat lawatan ke kilang kayu. Sambil telan-telan air liur memikirkan wang yang bakal kami salurkan demi mendapatkan kayu-kayan tersebut.



Buat discussion seploh orang.... dan hasilnya.....



Yehaaa... menonton Tom & Jerry. Maaflah... kami perlukan hiburan untuk mengelakkan kami terbunuh dek ketegangan fikiran. Bila je lecturer masok, Farah sebagai pengurus cinema lekas-lekas stop movie dan kami sbg penonton cinema pon pantas menjadi pelajar tekun berdiskusi. Sgt la tidak bermoral perbuatan ini.Tapi sangat sensasi. Dan aku namakan ini sebagai 'Ketawa Dalam Tangisan'


Ooopsss... aku pergi dlu la Beylo!
Aku skang bukan aku yang dulu...
Yang boleh bergoyang kaki kanan dan kiri selama 2 bulan...
Sambil memberikan sepenuh tumpuan buat kamu...
Skang aku sudah sebok kembali.
Sebok seperti seorang Presiden Negara Maju.
Ok, peluang mencurik masa sudah abes!
 

23 Congteng-conteng:

Blogger Adian conteng...
ala, pendek je entry kamu kali ini. muahaha. wakaka kite sume presiden negara maju skrg. kes kes kes. xsabar nk tgk hasilnya nnti. huhu.
9:22 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
huahhh!!!hari yg penat seh.....
isk....
tp...amat best kan penat cara sebegini?!!
ngiahaha!!
yah yah!!! mari kita besama ke punjak jaya!! (pe kaitan ni ek!!)
11:02 PM  
Blogger mohdismail conteng...
ermm..sibuk2 pon leh post entry kat sini..sgt hebat la kamu chika..*selamat mengangkat kayu kayan...
1:54 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
yang kilang (bleh ke dikate kilang) depan rumah aku ni.. kilang papan je kot.. ko kekurangan papan?? heheh...

haizum - Presiden negara maju eh?? yang laen pon presiden juger?? wah2.. sangat berdemokrasi...hehehe.. aku pon da stat bizi.. sem pendek ni.. sem yg banyak cuti... aiyaaaaa...
7:11 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Banyak kerja yek? Moga hasilnya bagus dan terbaik. Begini rupanya 'bebanan' yang perlu dilalui pelajar Architecture. Tapi, apa pun, harapnya kekalkan kesihatan dan berusaha buat yang terbaik. Mahu jadi Presiden bukan mudah. ;)
7:58 AM  
Blogger Adian conteng...
"bukan mudah... menyusun tangga, ke angkasa... (uu yeah...)
bukan mudah... mengubah mimpi, jadi realiti..
apa pun jua, bisa terbukti, andai langkahku tidak terhenti!!"
11:13 AM  
Blogger K@sih conteng...
ekeke...alos...budak archie ker?
hehe..aku dolu pon minat gak archie nie..tapi..btl ckp ko..course telan duit..
so..last2 aku amik multimedia laa..
hehe..disket murah..
cd murah...egegege...

apapon...good luck!
zzzzzaaaaaaaaaassssssssss
1:54 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
weh...aku kat lab kat kolej nieh..
3:28 PM  
Blogger shafarina conteng...
Adeh chika.. Susah benor cos yg ko hamik ek?

Cerita Tak Berkaitan:
Hari tu tgh jalan nampak ler pajero Jbtn Ukur. Tanya hasben.. bestnyer diorang slalu travel. Dia jawab senang jer.. 'Best. Berminggu² dok tempat² tersorok, dalam khemah.. '

Bila dengar part khemah tu.. erkkk
3:42 PM  
Blogger Fakyew conteng...
Lepas ni boleh bikin teratak kecil yang indah untuk saya melepak lepas abis kelas :p
7:44 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
Fara & Adian ... preiden negara maju kaya...tapi kita????? nak beli kayu pon dah tergolok gadai nyawa. WAKAKAKA... *ayat puitis demi mendapatkan subsidi*

east ... ahahaha... kehebatan yg terserlah :p

as3 ... kami presiden negara maju yg miskin. AHAH

sya ... tq... tatau nk kata pe sbb da mmg camni kehidupannya... hiks

adian .. lirik ko membuatkan aku terpaksa duet ngan fara pg tadi.Cam tak betol ja..

kasih ... ehehe... cekik darah tapi best ar. mmg fallin in love abes-abesan la ngan course ni

aiza ... ler...live dari kolej eyh? hiks

kak wan ... mmgla...kami pon tak suka khemah.Tingat last sem nyer trip.Monyet serang khemah. Mmg tragis.. :(
7:44 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
Timyohannon ... tapi..... sy tak menyokong belia melepak. Miahahahah
8:33 PM  
Blogger Nashrex conteng...
pehal aku slalu ketinggalan memberi komen ko skrg ni.. smakin popular ar page ko ni...

gelak siot aku bace post ko ni pasal tgh2 stadi, leh tgk tom n jerry.. hihihik..
12:00 PM  
Anonymous Anonymous conteng...


... LOL, film indo = hiburan

macam mana pula kau ini!

ciao

6:35 PM  
Blogger wénkt conteng...
betul ke memerlukan duit?

contact me by email!

;)
6:19 AM  
Blogger Nashrex conteng...
fuh wan..
aku pun memerlukan duit..

leh contact tak?

hmmm.. sjak bile ko jd ahlong ni? ekekke
11:11 AM  
Blogger Adian conteng...
This comment has been removed by a blog administrator.
12:04 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
wan ... oh my god.com.my!!! are you sure??? woooo sib baik sy bukan pisau cukur.ekekekekek... kaya dan beraya-raya sungguh dia ni. Thanks byk2.... (terharu sungguh). menitik air mata nih....... (T_T)

nash ... tu ar pasal!!!!! weh, tabaik kata org ahlong. Ko jgn nak amek kesempatan. Selagi tulang pat kerat ko tu maseh kuat, gi carik duet sendirik!! miahaha... gelakkan nash!!! =))
12:06 PM  
Blogger mohdismail conteng...
alamak..ade org offer duit lagi..
3:30 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Wah, dik dah tak bebas seperti dulu la, hehe.

Good luck to you sis~
9:40 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
East ... ahaha... tu ar east, jgn tak tau! ahaha

Kak shai ... mmg tak bebas.Apa jd kat ukm pon tak tau. Yg tau, keadaan studio je. =( ekeke
12:47 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
best regards, nice info West sussex paintballing games wheelchair accessable apartments for rent alyn paige dresses dress wholesale Free patents http en.wikipedia.org wiki patent Twisted heaters Collect debts file law suit Flanders blowjob Incorporate in california quote Www.plus you.net parental control http://www.isuzu-service.info/Tea-length-prom-dress-womans-petite.html Neurontin + weight gain' Bridesmaids dresses off the rack License plate frames alumni georgetown Clothes dress girl princess up how to play black jack 21 Bathtub restoration and pennsylvania diy Bike tire pressure
3:20 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Lexus dealership clearwater http://www.drugwellbutrin.info valium on line http://www.electric-wheelchairs-9.info travel mexico Nextel cell phone ring http://www.american-tv.info Latin ballroom dance teachers los angeles projectors chevrolet
8:55 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."