Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Thursday, February 22, 2007

saya tak reti lah...

Lama aku tak conteng rakus-rakus.
Bukan sbb aku tak ada mood atau tengah bermalas-malas...
tapi sebab...
aku sebok design template baru.


Cis cis cis!
Aku sangat lampi dengan sistem blogger yang baru ni. Dah dekat seminggu aku adjust coding aku sana sini, tapi langsung tak ngam. Macam kena ribut blog aku jadinya. Aku terasa aku ni dah macam ahli baru pulak dalam dunia blog ni. Sebabnya, aku langsung kekejutan melihat dashboard yang lain macam. Kena sign in guna account Googles (sorry, saya dah outdated). Juga maaf kepada pembaca-pembaca, pengunjung-pengunjung mau pun penyemak dan penyamun semua. Sesungguhnya aku tidak melawat ke mana-mana blog pon kebelakangan ini. Ya ampun! Aku lagi sebal memikirkan template yang belum langsai. Aku janji, sebaik saja aku menyiapkan sebuah CONTENGAN MAUT kelak, aku pasti merayap-rayap 'menghantui' kalian. HAR HAR HAR!


Hiarght!
Kasi aku waktu.
Aku harus kerja keras.
Hingga ke titisan keringat terakhir.
Bila aku muak nanti,
Aku lesing je BLOGGER.COM.


Ada nak join?
Mari-mari...
Mari kita buat rapat umum melesing BLOGGER.COM.
(hello, aku gurau SAHAJA okey!)
 

3 Congteng-conteng:

Blogger Adian conteng...
hahah... akhirnye entry yang aku bole komen. huhu... template baru? wuuu...
7:25 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
poyo kan nak wat template baru.
tapi cam incompatible la ngan blogger yg baru ni... cesss!

ngehehe...
aku lama tak masok blog ko.
sori la..
adoi!
semuanya sbb template musnah itu!!!
buang masa btol.
8:38 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
huhu.
betul.
baru bleh komen sini.
1:20 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."