Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Sunday, September 16, 2007

Dellooo!

16 September 2007.
Happy birthday our baby boy!
Haizdell sudah 14 tahun.
Rumah kami sudah tiada bayi-bayi kecil lagi.
Yang paling kecil ini pon sudah jadi terlalu BESAR.
:)


Menurut kata seorang teman lama bernama Kian Shen, meletakkan gambar sendiri di blog itu adalah perbuatan yang hina. Dia mengklasifikasikan perbuatan ini sebagai melacur kamera. Oh, lucu! Boleh click untuk melihat aksi pelacur yang memualkan ini.


Kisah-Kisah lain

01 -
Malam semalam, pulang je dari kamar bunda aku terus tidur. Rasanya sudah berhari-hari tidak tidur malam. Tapi tidur pon tidak tenang. Aku mimpi yang aneh-aneh lagi. Seingat aku, dalam mimpi tu aku berlari ke sana ke sini mengejar sesuatu. Dan pada posisi yang lainnya, aku seperti berlari menyelamatkan diri dari sesuatu. Tidurku terasa sangat meletihkan. Maka, aku bangkit awal pagi lagi. Dan skrin komputer hitam sahaja. Ketika hendak keluar dari bilik, aku terjatuh depan pintu akibat kesakitan yang amat. Akhirnya aku kembali ke katil. Bercadang hendak menyiapkan autocad drawing tapi perutku memang kerbau! Setiap kali si perut yag macam kerbau itu bergelora, setiap kali tu lah aku menitik air mata. Sakit gila! Kalau hospital menawarkan suntikan ubat penenang untuk aku tidur 7 hari 7 malam pon aku mahu. Asalkan aku tak perlu berasa sakit lagi.

02 - There are things.. word can't describe.

Labels: ,

 

4 Congteng-conteng:

Anonymous Anonymous conteng...
Melacur kamera ialah satu istilah, tidaklah sehina mana ...

Merupakan salah satu kesenian zaman moden..
9:23 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
kian shen - tapi perkataan 'melacur' itu meletakkan ia ke status paling hina. Imagine... u go melacur and singing 'keabadian cinta'. low class betol....
12:39 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
it's called cam-whoring in english.. i direct translate saje :p
1:25 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
of course i know, kian shen. i saja je...
2:23 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."