Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Monday, July 14, 2008

entry dalam tidur

Sakit tekak. Badan macam panas-panas sikit. Demamlah tu. Mungkin semalam aku redah hujan. Badan aku memang anti hujan. Kena hujan sikit, dia akan cair. HAHAHA. Macam smarties. Cair di dalam. Commercial break di situ. Lagi satu, mungkin jugak sebab semalam keluar malam pergi minum-minum. Kadang-kadang aku memang tak tahan kalau berembun ni. Ngeh ngeh.

Cerita thrill? Disebabkan cerita semalam terlalu thrill, tunggulah sampai aura thrill aku menjadi betul-betul thrill. Supaya aku boleh meng-ayat secara thrill. Anda pon akan berasa thrill. HAHA. Sekarang aku rasa sangat distracted dengan tekak yang pedih ni.

Oh. Demam. Kena jumpa doktor. Aik? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Apsal gelak? Bukan betul ke? Dah kata demam. Jumpa doktor lah. HAHAHAHAHA. Apsal gelak? Ishk. Aku tak fahamlah kau ni.

Kejaplah. Aku nak bersosial di dalam rumah. Lepas tu, tidur! Macam dah 12 tahun tak tidur rasanya. Mungkin kena tidur selama 23 jam. Kalau betul aku pergi tidur 23 jam, lepas ni confirm entry aku akan berciri 'mental disorder'. Bye.
 

6 Congteng-conteng:

Blogger curseshadow conteng...
uiks.. demam pun mampu menaip lagi.. takpe2.. nanti rehat sampai sehat.. dah sehat bleh buat ayat2 thrill.. dan pi shoppingg.. ahakss
3:18 PM  
Blogger yOnnA conteng...
dear..
get well soon ok!
grr..
nk tau story mory u tuh :)

ahaha xde unsur mental disorder pun xpe :p huhu
3:48 PM  
Blogger ajathajar conteng...
chika nih x hbs2 sakit.
sensitive btol.
7:34 PM  
Blogger kHaLwAnIeY AiSyA conteng...
akak yang gelak..
kitorang tarak gelak.
kahkahkah.
alamak.
tergelak.
=P
8:58 PM  
Blogger Aizar Azman conteng...
aduhai..
kesian btol kawan comei lotei aku nih..
pergi la jumpe dokter,amek ubat..
kesian2..

cerita thrill nih mesti ko bermain bersama kucing..
ataupon membuat abseiling dgn bergaya?
atau pon apa ye??weyh..aku nak gi main abseiling kat summit tuh..cam best je..
9:57 PM  
Blogger Wiween @ Awin conteng...
kalo tido 23 jam silap aribulan bangun2 ade kat tempat lain dik oi.ehehehhe
12:05 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."