Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Friday, July 11, 2008

Kawan-Kawan Yang Variasi

Salam. Gud morning rumet sem 3 ku! Bila mau datang berakit-rakit ke hulu, berenang-renang ke tepian ... rindu kau ngan bebudak lain

Aku ingat nak datang sana wiken. Rindu gila kat kau.

Wah! Dah bangun pagi rupanya!Huhu .. Alahai. Walaupun aku yang mulakan msg beremosi tadi, bila ko reply, terus sayu. Aduhai .. lawak!


Hallamak. Member camni pon ada. Dah tahu aku ni Ratu Airmata, lagi nak ajak main sayu-sayu. Lain kali janganlah mulakan cerita sedih. Se-steady-steady aku pon, air mata aku memang murahan la jugak. Stress betullah aku. HAHAHAHA.

Weekends la. Aku rasa, macam terpaksa menumpang kasih mendapatkan tempat perlindungan dekat bilik andalah dalam tiga atau empat hari. Tesis ar punya pasal! Dan lagi satu, aku memang dah pandai bangun pagi. Apsal? Tak percaya? HAHA. Zaman universitas, di mana aku akan bangun menjelang lunch sudah berlalu. HAHA. Jomlah. Palace of Justice. Dan kita membuat drama-drama samarenda di sana. Okey ka? Oyya. Semalam aku mimpi Sarah. Hek eleh. Macam tak ada orang lain dah nak dimimpi. Sarah jugak. HAHA. Jangan kasi tahu Sarah weh. Nanti dia ingat, aku neh mabok kat dia. Padahal, mabok sikit ja.

Pagi tadi. Aku baru perasan. Member tu dah ada future husband dow. Biar betul. Begitu yakin dan pasti dengan hubungan nampak. Kira okaylah bukan? Sebab boleh mengandaikan kekasih sebagai future husband. Aku tak pernah pon lagik. HAHAHAHAHAHA! Setia macam pungguk menunggu bulan. Semoga gembiralah kepada beliau walaupon beliau banyak membuat aku makan hati. Tapi kami pernah tidur sekatil, makan sepinggan dan sukaduka bersama. Apahallah beremosi di pagi Jumaat yang indah neh.

Hati kaca. Gila punya menggelabah. Tak sempat aku delete dia dari friendlist, dia dah delete aku dulu. Terima kasih la anyway. Sebab membuatkan untuk aku. See. Aku taknak gadoh. Konon. Aku taknak putus kawan. Konon-konon! Aku tak suka bermasam muka. Konon konon konon. Kan betul aku kata. Tu drama korporat dia je. Kan senang jadi macam aku. Direct je aku mengaku aku memang nak gadoh, aku memang taknak kawan, dan memang nak memasam muka. Hipokrito adalah perbuatan yang jijik. Tengok. Dia yang buang saya tau. jahatnya dia. Saya jugak yang teraniaya. HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Nak bodohkan aku, tapi diri sendiri yang membodoh. Ishk. Shoutout friendster beliau pon berbunyik sesuatu. Sawan ke apa. Aku releks je. Shoutout aku menyebut tentang Saloma. Tapi shoutout dia memang menyebut pasal aku. Helleh. Tak cool nya anda. Blah.

S***** sihat? tanya Mak Tok. Nenek aku kenal dow hati kaca ni.
Dia dah berambus. Boleh blah. Tak kawan dah. Gila ego aku menjawap.
Aik? Kamu gadoh?


Hmm.Malas aku nak cakap.
 

6 Congteng-conteng:

Blogger Kumprinx conteng...
you're still the championest.
11:45 AM  
Blogger Mastakilla conteng...
chika..chika dah besau kan?
xmo ckp cam tu eh..
biakan S***** tu..
nnt sume owg xnak kwn ngn die..
haahaha

~weee!!
2:40 PM  
Blogger fara-D conteng...
bagos bagos! marilah menumpang kasih meh! huhu!

ala...bukan sengaja nak ajak ko berairmata di pagi jumaat itu, tp tetiba terasa sbb dok study sustainability sensorang kat studio, dak len kelas/tdo. menitik sekejap air mato! aduhai!mujo ko tak balas, kalo balas msg tu, ayyO! abis merambu!

aku nak gelak guling seh! saiko gila bangek lah!! haaa!!!
3:38 PM  
Blogger Along conteng...
"I kalo leh nak xnak kehilangan u"KONON

"I tamo gaduh lg,I still sygkan u"KONON

"Ape2 jadi pasneh,kite still kwn lagi k?"KONON

Ade aku kesah with wtfliars dia cakap dulu?
NO.

Maka biarkan mereka2 neh.
Mereka bleh eat their own shit dan mandi air ludah mereka sendiri.


Emo.
4:55 PM  
Blogger Izzatul Azma conteng...
namo gado2 =P
5:00 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
kumprinx - bro, blog anda memang hebat. tak penah menjemukan.

mastakilla - abes, dah besar kena cakap camner? kira ok ar tu. takde main maki hamun. chika neh rock and roll. beliau saja menggelabah.

farah - anda janganlah memulakan sesi merambu-ramba. air mata ni dah lama dah tak menjalankan tugasnya sebagai air mata. eheh. okeh. tgk ar esok atau ahad aku pi sana. hang jangan balik pj pulak. kang, mana aku nak pi.

along - hoh. along rock metal. i lap yu along. lap yu. kata-kata anda sangat inspired.

izza - gadoh ar. sekali-sekala. barulah hidup ini ada naik turunnya. wallaa.
8:08 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."