Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Wednesday, July 09, 2008

remaja yang menggembirakan


Orang-orang tua berbincang pasal kelapa sawit. Remaja macam aku melintas. Perbincangan mereka terganggu sikit. Sebab aku menyampuk.

Tak payah tanam sawit. Tanam strawberry, tengok.

Nenek aku terus shoot pandang aku. Wah. Mulut aku kah tadi yang bercakap? Pasal apa lancar sangat?

Amboi. Tak boleh pakai punya cucu.

Nenek aku steady, babe. Walaupon dia kata aku tak boleh dipakai, tapi dia gelak. Gelak bersungguh-sungguh. Aku nampak betapa gembiranya dia bergelak ketawakan isu strawberry. Bukankah bahagia melihat orang-orang tua gelak kerana kita? Sebenarnya aku memang cucu yang boleh dipakai. Walaupon setiap kali nescafe panas aku fail. Nak buat macam mana. Tangan remaja mana sama dengan tangan orang tua. Tapi aku buat macam mana punya fail pon, satu rumah kata sedap. Macam lidah aku ni tak pandai merasa dan terasa jek. Nak ambik hati pon, agak-agaklah.

Apa hal? Nak kata aku tak pandai buat air kah? Katalah. Sense of humor aku tahap maksima. HAHAHAHAHAHAHAHA. Aku tak luntur dek pujian, tak lapok dek penghinaan. Wa. Kagumilah aku. Terima kasih.
 

10 Congteng-conteng:

Blogger IamYonna conteng...
ahaha..
mmg remaja yang menggembirakan :))
huhu..
err..
naseb nenek chika x kejar chika dengan penyapu :P
7:28 PM  
Blogger fara-D conteng...
Sense of humor aku tahap maksima.

err....semacam menyindir ja......huhu!
7:38 PM  
Blogger Aizar Azman conteng...
ahahha..
tahap maksima ek?
strawberry?waa,ngidam strawberry..pehal la dorg tak jual kat situ smlm?
~beli je nescafe da siap..
11:34 PM  
Blogger :: Wiween :: conteng...
eheheh kak ween lak kalo wat air asik fail psl kurang manis.x penah wat nescafe...percaya x?? hihihi
9:43 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
yonna - takda sapa penah keja chika dgn penyapu. ekeke :p

farah - ya.itu sindiran. HAHAHA. hati anda? bagaimana? :p

aizar - banyak ar beli nescafe da siap. gila burok punya perangai. seburok perangai aku pon, aku takda sampai tahap tu lagik. ekekek.

kak ween - chika reti buat nescafe je kak ween. tu pon yang O. kalau yang memerlukan susu, semua chika tak reti.
9:54 AM  
Blogger 13may conteng...
aku cukup suka ngan org yg boleh bancuh nescafe. Tak kira la sedap atau tak...

;)
10:56 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
13 may - hahahaha. kalau macam tu, banyak pilihan anda. sebab hampir semua pandai membancuh. cuma sedap tak sedap belakang kira ar.
10:57 AM  
Blogger Izzatul Azma conteng...
nak strawbery kering!

hehe..cucu n nenek yg sempoi.. =P
11:40 AM  
Blogger Along conteng...
bagosnye bleh menggembirakan nenek.

nenek along sudah putus harap sama along.
along yg putus cinta, dia yg frust tertonggeng lelebeh.

=(
12:15 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
izza - jgn kata kering, basah pon takdak neh. ekeke.

along - la. ye er? kesiannya dia frust sama? dia nak tgk along bahagia depan mata dia tu...
12:18 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."