Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Thursday, July 10, 2008

Studio Madness




Meroyan dah nak tengok studio. Bekas studiolah! Sekarang apakah status aku terhadap studio? Aku tak ada hak lagikah? Siapakah duduk corner aku? Siapa? Apsal berani sangat duduk tempat aku? Tahukah corner tersebut merupakan kawasan pedalaman puak red indian? Coverage Maxis sangat tiada dan jangan harap mendapatkan FKWifi di situ. Sumpah tak tipu. Oleh itu, aphal nak guna corner aku tu? Bukan best pon. Kasi kosong lah. HAHA. Berbaur dengki di situ. Siapa ambil alih corner aku? Tolong kasi tahu. Sebab aku cemburu secara sangat di sini. Aku sayang sudut 90 degree tersebut. Walaupon pernah menjadi markas tikus.

Dengar cerita, melalui pembacaan ilmiah ... final project studio Urban dekat Kelantan. Ho ho horlick! Aisyah mendakwa, dan berdasas-desus ... "jomlah Nurul, kita ikut studio Puan". Wah. Kelantan heh? Macam seronok je bunyinya. Bunyilah. Tapi memandangkan aku memang sangat suka studio trip, aku rasa macam nak ikot. Tapi semacam malulah. Atau semacam ... apakah motif mengikut trip tersebut? Motif? Motifnya ialah memakan angin, meminum angin dan memuntahkan wang. Bukan ke?

Studio 4th year tu, pergi mana pulak? Bahagiakah mereka di wilayah baru yang asing sana?

Aku ada soalan yang aku ingin tahu :
1. Junior cun-cun tak? Maksud aku junior first year. Hot tak? Mereka pandai pakai heals pergi studio pukul 10 malam tak (erk? tu macam ciri-ciri siapakah?) Atau... junior lelaki gagah tak? Atau semacam tak berapa nak gagah?

2. Ikmal apa khabar? Tanyakan dia, bilakah nak ber-William? Sampaikan ucapan ini buat beliau : Jadilah manusia paling penyabar dalam jabatan. Dan semarakkanlah counter JSB tersebut.

3. Dengar cerita, ada orang putus kasih bertalak tidak. Dan mula berpatah arang pulang ke pangkuan Zaa'ba. Hek eleh. Anda apsal, Farah?

4.Kawan-kawan semua sihatkah? Sarah sihat kah? Apsal macam dah bertahun tak jumpa dia?

5. Semua Research Assistant, bahagia kah?

6. Korang pergi makan tak ingat aku ke? Aku tak menghantui kedai-kedai makan sekitar Bangi ke? Err... tukang masak Pelamin, pasti mereka rindu akulah. HAHA. Suruh dia kurangkan minyak semasa memasak. nanti terbatuklah pelanggan semua.

7. Siapa nampak katingmet aku, sila ambik dan simpankan. Aku nak. Biasalah. Sayang harta :p Dan kalau jumpa apa-apa harta benda bertag hijau dengan tulisan 'The Nurul", silalah simpan juga. Nanti aku tuntut. HAHA (padahal dah sapu bersih semua harta)

8. Kim salam kat Keghi yang kurang bernasib baik. Pastikan beliau bahagia. HAHAHA. Oh. Untuk itu, aku ada gambar bersama beliau. Aku memang sedihlah mengenangkan kisah hidup Keghi yang berciri 'malang tidak berbau' itu. Kalau aku rajin, aku kongsilah kisah beliau yang kesian itu.

Keghi : Mamat Cactus

9. Lecturer semua sihat ke? Tukang jaga parking pasti senang hatilah semester ni. Sebab musuh dia dah berambus (akulah) Pasti sangat lapang pandangan dia tak ada nampak kereta aku melanggar peraturan lagi. Dan pasti makan lebih kenyang, tidur lebih lena dengan adanya sistem kawalan kereta keluar masuk tu (apa nama tah sistem tersebut).

10. Hai Danau! Apa khabar? Aku macam dah insaflah. Nanti kita swimming tempat perempuanlah. Aik? HAHAHAHAHAHAHAHAA. Jomlah gelak sama-sama. HAHAHAHAHA.


Habis. Anda pasti lost. Hehe.

 

7 Congteng-conteng:

Anonymous mrkay conteng...
aku 1st! yeay!!~~ haha

aku lawak tgk gamba bebudak kelas ko tuh.. atas gamba skema, tgk bawah tros mcm gambar rosak.. hahaha.. semua gegila.. beshh.. sonok.. haha
9:52 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
kay - kau ni kalau hilang, mmg terus hilang. kalau muncul, mesti jadik first. haha :p mmm..tapi tah apsal aku leh pakai baju kurung. dah tak pasal2 semua org ingat aku lecturer nya. ishk. sgt la tak syok nyer.
9:53 PM  
Blogger yOnnA conteng...
eh chika..
only 1 question..
kenapakah u seorang sahaja berbaju kurung??
ahaha..
sejak bila anda jadik penchenta baju kurung ni? hoho!!

btw,
u mmg la sangat puteh :p
nampak gile muke u puteh dalam gambar tuh huhu..
suke pic candid tu :)
kitorg kan..kalo pic candid..
abg photographer tu kasi eksesori tambahan kat kitorg..
err bulu2 ke,rambut afroo palsu ke :p hee..

err..
pasti u sangat rindukan studio u tu kan :D
12:01 AM  
Blogger aisyah conteng...
kau mau aku jawab semua soklan itu kah?

meh aku jawab sket, lelain adian farah bleh tolong jawab.

junior..bak kata nabil"sume muke melayu kak..biasa2 je.." ada bak kata kak ati plak"ada sorg lelaki hensem aisyah! dia ada kembar, tp dia mmg hensem! hensemmmm~"

ah, sebahagian dr harta benda dan komuniti ofis telah berpindah ke bilik kaca di antara 2 studio tu. jadi..aku pon x brape sure sapa penyambut tetamu sebenar di kaunter ofis.

aku jumpa sarah tadi. dia baru bershopping bagai dgn nuar kat mid.

RA blom masuk lagi maa..masuk pas grad. tp puan da suro aku masuk awal (ada la tu), tp beliau bersama bbrp rakan sejawat telah berjimba menyaksikan muzik festival di sarawak. apakah?!

ah, puan aziah berada dlm bulan2 terakhir kat ukm ni. sbb pasni dia mau folo hubby dia dok jb. bak kata nuar junior"isteri soleh..", so kena ikutlah. tetiba aku rasa shock. lecturer lain sume mcm okes sgt. aku nmpk zabidi keluar dr kelas teori 2nd yr dgn muka penat. pastu 2nd year kata, psl akhyar dah kuarkan sejarah indon masa diskus subjek. hoho.

1st yr sekali dgn 3rd yr ke kelantan. 2nd yr sekali dgn 4th yr ke terengganu. ha, pilihlah kamu. bandung xde ura2 ye.

aku da bagi nama kamu kat 2nd yr utk camping kat hutan. hoho! nnt bayau 30 deh kat awek ciyang.

sekian.
12:42 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
tq my pren. tq. and... tq lah . hahaha
1:04 AM  
Blogger Adian conteng...
ikmal pindah studio 4th year la. abisla pasni xde org yg leh pakse2 nk print cepat skrg. hehe. tpt ko sarah ke nisa tah yg duduk.

adakah junior yg digembar-gemburkan itu namanya dzulkhairi jugak? bile mase plak die ade kemba?
5:29 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
dzulkhairi? siapakah???? hahaha. takpe.takpe. nanti aku datang sana, satu2 muka scan okeh. hahahaha
7:49 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."